Helmikuun höpötykset

cupcake

Puuhakas puhuja
Loin tämän ketjun, kun tammikuu on jäänyt jo taakse ja helmikuu on saapunut! Jälleen askeleen lähempänä kevättä, kesää ja elokuuta. :Heartred

Täällä jännitetään jo ylihuomista np-ultraa, mitenkäs muilla on helmikuu lähtenyt rullaamaan? :)
 
Täällä menty ihan mukavasti eteempäin.. Mammapöksyjäkin jo sovittelin ja ihastuin :Heartred
Tänään huomasin vain, kun istuin sohvalla ja nostin jalat koukkuun siihen sohvalle ja puristin käsillä niitä itseäni vasten niin alavatsalla tuntuu ikävälle, ei mitään ihmeempää kipua, mutta tuntuu epämiellyttävälle.. Sitä ei tunne muuten, paitsi just tuossa istuessa.. huolestuttaa.. vai voiko olla sitä, kun vatsalihakset venyy vai, mitähän..
Outoa kun viikko sitten kävin virtsanäytteen antamassa ja neuvolatätskän piti soittaa seuraavana päivänä tuloksia, muttei vieläkään ole kuulunut...
 
August, onko sulla samanlainen tunne kuin silloin jos on vyö liian kireällä? Siis että maha tulee vähän kipeäksi ja tuntuu että tarttee tilaa. Siltä se ainakin musta tuntuu.
 
Orgona, juurikin sellainen tunne on!

Viimeaikoina on tullut nähtyä hirveästi synnytys/loppuraskaus unia! :D ja ensimmäistä kertaa unessa vauvalla oli sukupuoli ja se oli poika! aiemmissa unissa se on ollut vain vauva.. Hmm saa nähdä oliko enneuni! :D
10 päivää ensimmäiseen ultraan!
Dopplerin kanssa ei oikein välillä pysy maha-asukin perässä, kun on niin huima vauhti siellä massussa.. :D
 
Täällä helmikuu alotettiin hyvinkin surullisissa merkeissä kun todettiin ultrassa rv 10+1 että ei enää sydänlyönyt..suru on suunnaton :sad001 onnea kovasti muille odotukseen paremmalla menestyksellä!
 
Voimia surun kohdanneelle!

Mä näin unta et saatiin kolmoset (yksi siellä ultrassa oli) :D ja sit ne vauvat katosi sairaalassa ja olin ihan ahdistunut kun heräsin. Kaikenlaista!
 
Ilmeisesti raskaus saa muillakin aikaan normaalia enemmän unia, mulla ainakin. Mä vaan en näe mitään raskauteen liittyvää, mutta aivan älyttömiä ja älyttömän hyviä massamurhaaja ja dekkariunia... Jänniä ainakin, jos ei muuta. Mä olen aina tykännyt dekkareista, mut noi kauhuosaston leffat ei ole kuuluneet koskaan suosikkeihin. Melko villejä vaan nää yöt alkaa olla :)
 
Kiva kuulla että muillakin on levottomia unia! Olen myös huomannut että nukun joten kevyemmin eli herään yöllä usein ja nyt viikon ajan olen myös joutunut käymään vessassa ainakin kerran yössä! Mikähän siinä on että näkee unta kaksosraskaudesta näin alussa, itsekin näin unta että sain kaksostytöt, kuitenkin yksi vain tulossa! Nyt unet ovat kuitenkin olleet vain ihan sekavia juttuja töistä ja jotain muuta, mutta ei enää raskauteen liittyvää! Eniten ärsyttää se että heräilee vähän väliä, eikä saa kunnolla nukuttua! :)
 
mulla vaikuttaa unien sekavuuteen se, jos pyörähdän yöllä selälleen nukkumaan :) näin pari yötä sitten unen, jossa seikkaili kuolleita sukulaisia ja uni oli aika vauhdikaskin. ilmeisesti selällään nukkuessa jää jokin hermo painuksiin ja sit on vielä niskakin kipeä, kun herää. joudun kyllä usein vaihtamaan kylkeä nukkuessa, kun lonkat kipeytyy jos liian kauan makaa sen päällä.
 
Heissan, tääll np-ultrasta jo reilu 3 viikkoa aikaa, ja yhdistelmäseulan tuloksetkin jo saatu ja kaikki on hyvin vauvalla mahassa :) Nyt sit ootellaan vaan ekaa lääkäri käyntiä, joka loppukuusta, ja ensi kuussa sitten rakenneultraan :) Vauvahankintoja on tullut kovasti jo tehtyä, kiitos nettikirppareiden ja ystävien, alan olla jo hyvällä mallilla! Isommat lapset kun on niin isoja (7 ja 10) että kaikki on hävitetty jo ajat sitten maailmalle. Niin ja en ole tainnut täällä hirveesti mitään itsestäni kertoilla, sen verran siis että kolmas lapsi tulossa, ja odotan lasta yksin.. tai no yksin ja yksin, onhan ystävät, perhe ja lapset odotuksessa mukana :) Hyvin olen voinut, ei oksentelua tms.. Rinnat hirmusen kipeet olleet koko raskauden ajan, ja mieletön väsymys. Mutta pikkuhiljaa olo on normaalimpi, ainakin hetkittäin :)

Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille ja voimia surun kohdanneille..
 
Onko teistä muut ostelleet jo tulokkaalle vaatteita kuin Vippex? Mä oon jotenkin ollut toistaiseksi arkajalka enkä oo uskaltanut ees pahemmin vilkasta noita vauvanvaatteita vaikka kiusaus on kyllä suuri!! :D
 
Muutaman vaatteen olen kyllä jo suuren kiusauksen vuoksi ostanut :)

Varmaan vähitellen aina jotain lisää... :p
 
Täytyy lisätä sen verran että yhtään vaatetta en ole ostanut :) Vähän isompia hankintoja, kuten turvaistuin, pinnasänky, vaunut :wink Soitin lisäksi sokerirasituksen tulokset just, paasto oli 5.0 , 1 tunnin mittaus 6.6 ja 2n tunnin jälkeen 5.1 :) Eli kaikki hyvin!! Hyvä aamun aloitus :) Ja olen siis käynyt sokerirasituksessa jo nyt sen takia että osallistuin Eddie-tutkimukseen :) Mukavaa tiistaita!
 
Me ei olla ostettu vielä mitään, mutta ensi viikonloppuna on kyllä pakko käydä vähän mammavaateosastolla, koska nyt alkaa kiristää ja puristaa siihen malliin (vk 14+2). Luultavasti sorrun ostamaan pari vaatekappaletta pienokaisellekin :) Ympärillä on paljon tuttuja, joilta saadaan aika paljon tavaraa, joten ajattelin katsoa rauhassa että mitäs kaikkea sitä nyt oikeastaan tarvii ostaa.

Mietin kehtaanko edes kertoa, mutta omat uneni ovat olleet viime aikoina aikas...hmm...eroottispainotteisia, mistä lie johtunee :smiley-ashamed008
 
Papuliini, et ole eroottisten uniesi kanssa yksin!! enempää en taida mäkään silti kommentoida, haha :D
 
en ole vielä uskaltautunut ostamaan mitään vaatteita tulokkaalle, olen jotenkin taikauskoinen ja haluan eka katsoa perjantain np-ultran. tai no, tuskin sittenkään ostan vaatteita, meillä on nimittäin varastossa tytön vauvavaatteet ja siskolta tulisi lisää, jos tarvetta on. en kyllä ostanut tyttöäkään odottaessa mitään enkä halunnut ottaa vastaan mitään ennenkuin ihan loppumetreillä. mammavaatteita sain tyttöä odottaessa miehen veljen vaimolta ja lainasin ne syksyllä siskolle, josta ne nyt palasivat kun siskoni synnytti joulukuun lopussa. sain lisäksi lainaan siskoni hankkimia mammavaatteita.

meillä kävi sillai hyvä tuuri, ettei meidän oikeastaan tarvinnut hankkia vauvatarvikkeita tytöllekään, koska sain vaunut miehen veljen perheeltä, pinnasängyn ja sitterin työkaverilta ja anoppilassa oli säilössä miehen poikien vanha syöttötuoli ja turvakaukalo. ostin siis itse vauva-ammeen ja turvaistuimen, kun tyttö kasvoi yli kaukalosta :)
 
Täällä kävi nyt niin, että rapsahti loppu viikko sairaslomaa. Mulla on eilisestä asti ollut melko voimakasta ja jatkuvaa viiltävää kipua oikealla puolella alamahassa ja menin sitten käymään lääkärin puheilla. (helppo mennä, kun niitä vilisee työpaikalla koko ajan :) ) Katsottiin ultralla ja kaikki näytti olevan ihan kunnossa. Mitään syytä tuolle kivulle ei siis löytynyt, mutta lääkäri kehotti kuitenkin lepäämään loppu viikon. Katsotaan josko menisi levolla ohi. Lepoa... joopa joo, meillä ois sunnuntaina poitsun (ja mun) synttärit, joten kai sitä pitää vähän edes leipoa ja laittaa jotain, niin ja siivota tää mörskä!

Mä en ole ostanut vielä mitään. Enkä varmaan ostakaan ennen rakenneultraa. Haluan ensin tietää, kumpi sieltä on tulossa. Pojan vanhoja vaatteita olen joitakin säästellyt ja muut kamppeetkin löytyy jo valmiina. Ostettiin pari vuotta sitten esikoiselle kaikki uutena, vaikka muka niin piti käytettyä ostaa. No vaatteet on suurin osa sukulaisilta ja kavereilta saatuja.
Ainoa, mitä nyt olen miettinyt, on tuplarattaat. En ole ihan varma, oisko meillä niille tarvista. Esikoinen on 2,5 vuotias sitten elokuussa. Meillä kuitenkin on yhdet matkikset ja yhdet yhdistelmät, joihin saa vielä tarvittaessa ostettua sisaristuimen. Luultavasti pärjätään niillä ihan hyvin.

Hitsi, pitäis munkin se tickeri saada tähän... nyt viikkoja 13+4
 
Täällä oli viimeyön unet niin villejä ja sekavia, että huhhuh, kolme eri unta kerkesin ainakin nähdä (kolme siis muistan vieläkin)..:oops:

Ja itse en ole ostellut vaatteita vielä, vaikka hirmusesti tekisi mieli, aina tulee haikailtua kaupassa vaatteiden perään ohi kävellessä.. Mutta omia vanhoja vauvanvaatteita on tullut pengottua ja pestyä.. :)

Ja lisäksi on näköjään viisastuttu.. Ensimmäinen viisaudenhammas tuli esille.. Ihmettelinkin, kun ientulehdus ei meinannut hellittää kuukaudessakaan, mutta se olikin se hammas joka sieltä puskee.. :grin
 
Minäkään en oo mitään vielä ostanu, ton poitsun kaikki 50-62 vaatteet ku on tallessa ku en oo raskinu myyä :D Serkku sai just tyttövauvan nii siltä varmasti saan sitte tyttövaatteita jos meille tyttö tulee. Sen mammavaatteitaki saatan vähän lainata :D Tuplarattaat ja esikolle turvaistuin pitää ostaa kun se ei tohon kaukaloon kohta enää mahu. Vauvan pistän ehkä aluksi äp-laatikkoon nukkumaan ja ostetaan lastensänky tolle pojalle, en taija toista pinnasänkyä hommata ollenkaan. Tai no mitäpä minä vielä suunnittelen ku ei oo ees ultrassa vielä käyty :D Se on VASTA 13.2... :sad001

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
En ole ostanut uudelle tulokkaalle vielä mitään ja tuskin kauheasti ostankaan ennen rakenne-ultraa, missä (toivottavasti) selviää sukupuoli. :) Mut rattaiden suhteen olen haku päällä, niitä olenkin katsellut puolivakavissani jos sopivat kiesit tulis vastaan.

Kävin tänään siellä np-ultrassa, missä kaikki olikin hienosti! Pieni vastasikin viikkoja 12+0, l.a aikaistui 19.8. Vilkas potkuttelija vatsassa, ultraaja naureskeli et voi olla et pian alkaa liikkeetkin tuntumaan, kun on jo toinen odotus ja monesti ne liikkeet tuntee "uusintakierroksella" aikaisemmin. :Heartred Turvotusta oli 1mm. Rakenneultraa odotellessa nyt siis, mikä sattuukin aprillipäivälle. :wink

Noista unistakin olette puhuneet.. :D Mua meinas aamulla repeilyttää, kun muistin mitä unta minä näin viimeyönä.. :D Unessani oli Cheek, joka oli kotipaikkakuntani kirjaston "takahuoneessa" joka oli olevinaan joku backstage! Mun kaverin mies oli turvamiehenä ja mä sanoin sille, et "Mä en kauheesti välitä tuosta Cheekistä mut voisin mä nimmarin siltä käydä hakemassa, jos se käy?", tähän se "turvamies" sano et kai se sopii ja niinpä menin halaamaan Cheekkiä ja sain nimmarin lisäksi vielä "eskimopusun", eli hieroimme neniämme vastakkain :D :D :D Hahhahaa, se oli aika hassu häiskä siinä unessa. :wink
 
Takaisin
Top