Helmikuun höpötykset

Kiippu, kiitos vinkistä! En ole vieläkään uskoa, että sain tickerin ladattua. Siippa ähersi sen parissa yksi ilta eikä saanut mitään aikaan. Saa nähdä, toimiiko tämä nyt.

Osaisitteko kertoa vielä, miten saan tuolta Lilypiestä laitettua tuohon kaksi kuvaa, kun tahtoisin esikoisenkin mukaan? Se ylittää jo täysin ymmärrykseni.
 
Olin tuossa lepäämässä ja mietiskelin, olisiko se niin yksinkertaista, että pitää ladata kaksi eri linkkiä? Älkää naurako, en ymmärrä tällaisista mitään... :)
 
Helli: se menee juurikin niin, että esikoisesta on tehtävä ihan oma tickeri, ja laitettava sitten sen linkki myös. Sen päätät itse, että haluatko esikoisesi tickerin uuden tulokkaan ylä- vai alapuolelle :)
 

Huomenta kaikille! Toivottavasti päivästä tulee hyvä.

Tuli taas nukuttua tosi huonosti. Heräilin vähän väliä ja lopullisesti 4.40. Tällä hetkellä on yllättävän pirteä olo, mutta tiedän että se kostautuu sitten iltapäivällä ja tänään ei ole mahdollisuutta nukkua päikkäreitä. Eilen nukuin "lyhyet nokoset", 16-21, söin ja menin takaisin nukkumaan. :D Sama juttu melkeinpä joka päivä. Muuten ei kuulu ihmeempiä, neuvolaa odotellessa... Ei taas tunnu raskaus todelta kun pahoinvointi on ohi, ultrainnostus oli ja meni, maha ei kasva ja nyt vaan ollaan ja ihmetellään. Kolmisen viikkoa vielä.

 
LilMinni, kiitos, osasin:)

Hömpylä: Voimia! Onhan sulla oireita, kun olet noin väsynyt:) Minäkin nukun aina iltapäivällä, kun aamuyöt menevät valvoessa (ja syödessä).
 
No juu, ja tottakai myös oksensin aamulla, just kun kehuin miten pahoinvointi on ohi! Johtui varmaan siitä mun flunssasta se, heti kun on taas pitänyt tehdä enemmän niin on olikin sen mukainen. Rupeaa vaan pää hajoamaan kun viikon makaa kotona. Mulla oli alussa jatkuva nälkä, silloin söin yölläkin. Nyt on vähän normaalimpi ruokahalu. Nyt joudun enää syömään muutaman ylimääräisen välipalan päivisin että jaksan töissä. Illalla ei uppoa sen enempää kuin muutenkaan.
 

Mihin te kaikki katositte? Mä höpisen itsekseni täällä. :D

Tänään ei pitäisi sanoa yhtään mitään, ensin se pahoinvointi ja nyt kun sanoin että viikon kotonaolo meinasi hajottaa pään niin eiköhän mulle tänään määrätty taas viikoksi pötköttelyä. Ja nimenomaan makuulla pitäisi pysyä paitsi huomenna kun käyn verikokeissa. Hain kaupasta vinon pinon lehtiä joiden avulla yritän selvitä.

 
Meiän likalle tuli sit oksennustauti. Ja ihan kiitokset tytön hoitokaverin vanhemmille siitä, toivat eilen oksennustautisen muksunsa hoitoon, niin siitäkös riemu repes. Ei se ees montaa tuntia ollu, ku hoitaja laitto kotii. Kyllä on hoitotätiki kiukkunen, sillä kun alkoi nyt loma ja saa pelätä et tuleeko oksennustauti sillekii Nyt tyttö yrittää sit urheasti tähtäillä ämpärii, ja käy välil halailee sitä ihan vaan varmuudenki vuoks. Suloinen <3
 
Bettie meillä esikoine alotti kans ke, onneks meni iltapäivään ohi jaseuraavana pvänä laski jo lämpö, mulla itellä on nyt.. Ei hirveesti naurata. Hoidossa ny ollu kaverilla ku töis oon ollu, mut siellä rylläsivät edellisen vkon koko sakki, eikä tyttö ollu si hoidos, mut tiiä si onko edellisel vkol jo tarttunu vai mitekä.. ei voi tietää ja vähäpä tässä on sairasteltu. isännän vuoroo ootellessa! Meillä ku neitihi on vasta sen hitusen reilu vuoden eikä vielä kävele, niin mentiin rättiin oksentamalla.. mut onneks neitiltä on ees ohi! vielä ku sais itelä etes tuon veden pysyy sisälä ni ois iha jees.. :( onneks tulee vkoloppu ja isäntä kotona auttamas jos ny jatkuu.
 
Tinttura, onneks teiän muksult on jo ohi. Likka ei yöllä oksentanu, eikä nyt aamullakaa. Mut yöl nous korkea kuume, saatii sentää panadolil laskee. Ruoka ei oo viel maistunu, jogurttia yritin tarjota, mut jäi syömättä.  Nyt sitte ootella et koska aletaa ite oksentelee miehen kanssa.
 Meiän kylil onneks on liikkunu tollasta lyhytkestosta oksennustautia. Koulukaveril kesti vaa kaks tuntia
 
Täällä pestiin tänään ensimmäisiä vauvanvaatteita :) Siskontytön vanhoja ja ystävien lapsilta pieneksi jääneitä. Joissain oli niin keltaiset kaulukset niin yritin niitä vaalentaa ja onneksi siinä onnistuinkin, valkoisiksi tuli :) Täytyy nuo pestä vielä uudemman kerran, sitten lähemmin elokuuta :)

 
Ansku9 , sun viestiä lukiessa aloin ettimää automaattisesti tykkäysnappulaa ja huomasin et täällähän on sellanen Olen kait ollu vähän liikaa FB:ssä :D Meil ei vielä vauvanvaatteita viel vähään aikaan pestä, ensin pitäisi hoitaa toi muutto isompaa asuntoo pois alta. Ja muutenki aattelin jättää sen homman sinne kesään. Saa sitte parvekkeelle kuivumaan ne.
 
Takaisin
Top