Toivon myös että keskustelu täällä jatkuu, itse en edes kuulu faceen. Harvoin on tullu itse kirjoiteltua, ehkä johtuen siitä että edelleen seilaan kesä-heinäkuun väliä... Ja tuntuu taas ettei tunnu miltään.
Ja pahoittelut, nyt ku vaihteeks kirjoitan, niin taitaa tulla pelkkää märinää..
Jotenkin epäuskonen olo. Tuntuu että muilla on jo selkeä vatsa, ittellä taas esim tänä aamuna tuntuu että sekin olis pienentyny. Liikkeistä ei taida olla vielkään mitään käryä, ehkä muttei sit kuitenkaan sellasta mikä oikeesti olis selkee. Tai sit jos olisin tuntevinani jotain, niin sitten ei sitä enää tunnukaan, moneen päivään.
Painoo tullu joku ~4 kiloo, voishan tää vattan ja tissien turpoominen olla siitäkin, ja ummetus on palannut
Ja mies ei taida päästä tähänkään utraan mukaan. Mietin josko pyytäis äitiä mukaan, jos pääsis karkaamaan töistänsä, jos ede haluais. Jottei tarttis taas mennä tähänkin ultraan (RU) yksin...
Seksielämästä ei tietoakaan, harvakseltaan muakin saattais kiinnostaa. Ja tää ummetus ja ilmavaivat ei todellakaan helpota asiaa... Ja sit sen kerran ku olis jotain, niin tuntuu että miestä(kin) alkaa vaivaamaan vatsa-asukki...
Ja sit vielä, mun kroppa on ylhäältä eri kokonen ku alhaalta = tilasin äitiysuikkarit, tankini, niin toppi olis kait ollu ihan sopiva. Housut hitusen kiristi, ja sen verran matalaa mallia et karvat kurkkii jollei juur ole trimmannu... Tilasin nyt isomman koon, kattoo sit hukunko siihe toppiin...
Näin hehkeetä täällä, rv 19+1, suunnilleen ainakin.