minä tykkään tästä foorumista enemmän,vaikka yhessä fb-ryhmässä oonkin.tätä on niin paljo helpompi seurata kun sitä ryhmää,huomattavasti selkeempi jne :)
huomenna olis ittellä vihdoin se kela-neuvola.jotenkin ei hotsittas kun vihaan kaikkia paperintäyttöhommia

...mä en ny tiä kuulusko tää tonne oireetvaivattunteet-ketjuun paremmin mut laitanpa ny tänne kun tässä valmiiks kirjottelen....siis että mä suren mun onnetonta seksielämää

sen lisäks että tässä mitään parisuhdejuttuja oo muutenkaan kauheesti ollu, niin mä en niinkun tiä miten mä pääsen tästä yli,että siitä hommasta ei vaan tuu multa ny yhtään mitään.tarvisin varmaan jonkun neljän tunnin intensiivisen tantraseksisession tai paremminkin viikonlopun,ainakin semmonen perus "nopeesti ennen nukkuunmenoo" on täysin tuhoontuomittu yritys

siis voi että turhauttaa!!!mikään ei tunnu miltään ja mä en vaan pysty keskittyyn yhtään,kun ensin on tissit kipeet ja siitä pitää ehkä sanoo,sitten jos silittää mahaa se ahdistaa (koska ryhävalasolo),sitten saattaa jo supistaa ja pahimpana kaikista jos vauva liikkuu,se on heippahei viimesillekin fiiliksen rippeille sitten

ja sitten kun stressaa asialla ja aattelee et "ei tästä kuitenkaan tuu mitään" niin eipä tule ei,,,ja tietää että se vaatis nyt molemmilta niin paljo enemmän kun vartti ja valmista, niin ettei kehtaa toiselta ees sitä pyytää sitten...alan olla kireellä kun viulunkieli.kivakiittihei.