Helmikuun höpöttelyt

Parin kuukauden flunssan jälkeen nyt parina päivinä käynyt kävelyllä. Ihan rauhallisesti kylläkin näin aluksi kun yskäkin hiukkq vielä vaivaa. Mutta jösses ku supistaa. Ei olut aikaisemmin ollenkaan tätä ongelmaa. Ei siis kipuja mutta kireää on kävellä. Ilmeisesti tämä kuitenkin aika tyypillistä, vai?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
 
Sokerirasitus tehty ja kaikki kolme arvoa korkeat:sad001 lähete lähti äippäpolille. Soittelevat sieltä lähipäivinä. Tää raskaus ei näköjään mua helpolla päästä. Terkka arveli että huonovointisuus johtuu tästä.
 
äippä81, toivottavasti todetaan sellaiseksi minkä voi ihan ruokavaliolla hoitaa :meh:
 
Mulla heitti esikoisen kanssa kaikki arvot rasituksessa ja ei niitä kotiseurannassa ruokavaliolla kohdilleen saanut, koittivat painostaa alottamaan insuliiniin, mutta en suostunut, koska todettiin sen verta loppuvaiheessa. Nyt tän toisen kanssa on myös radi, mutta rasituksessa heitti vain keskimmäinen arvo ei muut. Kotiseurannassa arvot ollu hyvät, mutta nyt alkanu taas paasto kohoomaan tosin ei oo vielä liian korkea, mulla ei oo paino noussu ollenkaan raskauden aikana vaan laskenu ja en kato yhtään normaalia enempää mitä suuhuni laitan. Mä en muutenkaan syö kauheemmin makeeta ja nyt on viel se et ruokahalu on ollu kadoksissa koko raskauden.
 
Samat fiilikset täälläkin! Kiireetöntä viikonloppua odotellessa. :) Koko raskausajan olen ollut aika väsynyt ja ehkä se syykin selvis kun Hb mitattiin. Normaalisti Hb 135-145 tasoa, nyt 107. Ei ole ikinä laskenut näin alas, ei edes edellisissä raskauksissa...
 
Mulla ei edes hb selitä, huitelee korkealla edelleen (laskenut sieltä 160-140:ään)- mutta ei vaan kertakaikkiaan huvita nää aamulähdöt- odottaa olla taas ihanvaan äiti, kökkiä siellä peitonalla pikkumyy vierellä vaikka ysiin.. eikä touhottaa siihenaikaan täällä tietokoneella..
Ollut muuten kerran mulla hb 98 -keskenmenon jälkeen kun verta oli lähtenyt tosissaan, ja oli kyllä erittäin hutera olo- sen jälkeen piakkoin alkaneessa raskaudessa oli sitten alhaahkolla myös-jotain 110 luokkaa, ja onhan sitä aika zombie silloino_O
 
Täällä kaikkea muuta kuin kiireetön viikonloppu tiedossa :)
Sunnuntaina juhlitaan pikkuneidin 2-vuotis synttäreitä, ja leipomiset aloitetaan tänään kun neuvolasta kotiudutaan :) Kakkua olen suunnitellut mielessä jo viikko tolkulla, ja toivon että toteutus onnistuu yhtä hyvin kuin mitä mielessäni kakun näen :)
 
Mulla oli tänään neuvolassa noussut hb sieltä 105:stä 132:een, edelleen kyllä väsyttää. Ja tuskin sitä kovin paljon pidempään saa huomennakaan lepiä - poika yleensä seiskan aikoihin ilmoittaa, että potalle olis kiva päästä ja sen jälkeen ei enää uni maistu. Mutta toki sit saa vaan rötvätä omiaan eikä tarvii töihin lähteä.
 
Ja meillä tytön saa joka tarha-aamu suurin piirtein repiä sängystä ylös, ei millään jaksaisi herätä edes 7.30. Mutta anti olla kun on viikonloppu, viimeistään klo 7.00 aukeaa silmät ja ilmoittaa ettei väsytä enää... :rolleyes:
 
Meillä kans tuo pikkuinen täytti 2 paripäivää sitten - otettiin kekkerit löysinrantein ihan vaan perheen kera, sillain juosten toimintoejn välissä(8-v oli askarrellut kaikkea kivaa lahjaksi-edes pakettia ei siis tarvinnut miettiä:wink). meillä vietetty isompien synttäreitä ympäri joulun, eikä nyt enää jaksanut järkätä mitään, mukava kehdenkskinen hetki oli "pikkumyyn" kans kakkuatehdessä silti- yleensä teen kakut taiteena ja antaumuksella yksin, nyt sai 2-v osallistua kaksinkäsin, istui pöydällä kakun vieressä maistamassa ja tunnustelemasa kaikkea..tuli komeita vakoja pursotuksiin:p.

mulla alkaa viikolla aamut klo 6 kun eläimet täytyy ruokkia, sitten seiskan jälkeen alkaa lasten herättely..viikonloppuna osaa elukatkin odottaa aamuapettaan, eikä kenellään oo enää kiire ylös-koomassa saa olla tosiaan yllättävän myöhään.
 
Takaisin
Top