Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole eläissäni voinut näin huonosti. Terveisiä täydelliseen liikkumattomuuteen pyrkivästä vaaka-asennosta. Tänään 7+4.
Onkos täällä monta sellaista odottajaa, joka ei oo vielä kuullut tai nähnyt tulevaa vauvaansa ollenkaan ennen np-ultraa? Mä oon sellainen. Edellisessä raskaudessa oli eka lääkärintarkastus ennen np-ultraa ja siellä lääkäri ultras pienen, mutta nyt toi tarkistus on lopetettu eli eka oikea havainto vauvasta on sitten np-ultrassa 1,5 viikon päästä. Nyt siis 10+6. Odottavan aika on pitkä ja rukoilen vaan koko sydämestäni, että siellä on silloin kaikki hyvin. Ei mulla periaatteessa oo mitään syytä pelätä, etteikö kaikki olis hyvin, mut ainahan sitä tulee miettineeksi, kun ei mitään konkreettista oo nähnyt tai kuullut. Tuntemuksia ja oireita kyllä on, joten en viitsi stressata tän enempää :)
Onkos täällä monta sellaista odottajaa, joka ei oo vielä kuullut tai nähnyt tulevaa vauvaansa ollenkaan ennen np-ultraa?