Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh en oo aatellukaan että pottaa harjoteltais vielä. Enkä kyllä huomaa edes kun kakka tulee, muuten kun hajusta. Nykyään ei edes kuule, ennen kävi sellanen pieni turahdus.
Mua on mietityttänyt, kunon noita vauvallisia mammakavereita aika reippaasti, niin kun vauvat ovat keskenään ja meidän tyttö kovasti jo alkaisi haastaa muita leikkiin. Eli menee luo, heiluttelee käsiä, haluaa koskea jne. Niin poikkeuksetta tulee siinä paineen alla vedettyä sitten hänet pois, kun kädet menee naamalle tms, koska niin ne muutkin äidit tekee. "Varovasti" " Ei saa tökkiä silmään" "Hellästi vaan saa koskea" jne.. Mua on aina harmittanut mennä väliin, kun sehän on heidän luontaista käytöstä ja oppimista ennen kaikkea. Tänään sitten sanoin kaverille (jolla jo toinen lapsi, joten ajattelin että hän ei ole niin säikky) että anna vaan poikasi koskea, ei minua haittaa. Ja mitä tapahtui? Ei mitään. No, poika kaatui itse kun yritti meidän tyttöä töniä, he he, ja on vähän sellainen itkuherkkä vauva. Meitä nauratti. Kyllä tyttö sitten veti häntä tukasta sen verran kovaa, että taas tuli itku, sen sitten kielsin kun näin sen jälkeen, että yrittää. Mutta onko teillä kokemusta tälläsestä?