Helmikuun hölötykset

soitin polille ja käväsin siellä kans.
Pissa puhdas, verenpaineet vähän alle satasen, siis alapaine.
Kotio tultiin takaisin.

Katto myös kohdunsuun tilanteen kun pyysin, kaulaa parit sentit jäljellä ja sormelle auki, vauva alhaalla muttei kiinnittynyt, ettei niin alhaalla kuitenkaan ollut.
Rönkläsi jos vaikka suppareita tulis tosta, sen takia sen halusinkin, josko toi tajuais tulla :DDD
 

Tervehdys!

Nyt sitä ollaan sitten rouva-ihmisiä, jee! Aika pikainen toimitushan tuo maistraatissa oli mutta käytiin sitten syömässä oikein pitkän kaavan mukaan ja siis mikä keli ulkona... mitä mahtavin! Illalla viedään tyttö mummolle hoitoon niin saadaan nautiskella vielä kahden kesken leffailtaa kera herkkujen!

Nyt saa sitten vauvakin syntyä mun puolesta. Mitään supistuksia ei ole ollut, mutta eipä kyllä ollut esikoisestakaan ennen kuin lapsivedet meni. Joten sitä odotellessa.

Nuista peräpukamista... Minulla esikoisen syntymän jälkeen vain pahenivat ja oli ihan tuskaa käydä vessassa, itku tuli joka kerta. Menin joka vessassa käynnin jälkeen istumaan ammeeseen lämpimään veteen, se oli ainut joka helpotti. Lääkäri määräsi jotain rasvaa silloin, mutta ei sekään auttanut. Ajan kanssa sitten parani pikkuhiljaa. Nyt vaan toivon sormet ja varpaat ristissä ettei tule samanlaista.

Ei muuta kun aurinkoista perjantaipäivää kaikille!

 
Paaaaljon onnea viper rouviintumisesta !!!!
Nauttikaahan nyt oikeen kunnolla ukon kanssa :>
emoticon
 
Onnea viperille naimisiinmenosta <3. Ihana juttu!

Nuulle tsemppiä mietiskelyyn :).

Peräpukamia on täälläkin. Eivät tosin ainakaan vielä oo häirinneet. Ja toivon mukaan häviävät sitten synnytyksen jälkeen.

Mä en oo kolmeen yöhön saanu unta ja alkaa pää hajota. Toivon josko vaikka ens yönä jo tulis uni. Oon yrittäny tehdä kaikenlaista pientä etten ihan hulluksi tuu. Ompelukone on surrannu ^_^.

Tiistain äippäpoliaikaa ootellessa. Hauskaa viikonloppua!
 
Viper: Oikein paljon onnea rouvastumisen johdosta!! emoticon


Ja omaa: Olo on todella nuutunut! emoticon Kyttään öisin kelloa puolen tunnin välein ja käyn melkein joka kerta varmuuden vuoksi vessassa. Aamulla sitten nousen seiskan aikoihin aamupalalle, jonka jälkeen saan onneksi nukuttuakin. Pätkissä, mutta kuitenkin.
Tänään yritin ottaa päikkärit, mutta eipä tuo uni tullut. emoticon

Ja edelleenkään ei tietoakaan limatulpista, vesien menoista tai kipeistä suppareista. prkl. emoticon

Max. viikko tässä pitäis vielä zombeilla. emoticon

 
Viperille onnea rouviintumisesta!  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/n010.gif[/img] 

Nyt v*tuttaa!!!

Kävin sitten synnärillä tarkistuttamassa, ettei olis lapsvettä se mitä tässä nyt on pari päivää tihkunut...no, ei ollu.

Samalla uusi sisätutkimus: nyt kanavaa jäljellä 2 cm (edellisellä kerralla oli kuulemma jo hävinnyt) sekä auki 1 cm (edellisellä kerralla 2 cm). Siis mit-vit?  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/e015.gif[/img] Ei suppareita...ei puhettakaan.

Onneksi kuitenkin vauvalla kaikki hyvin ja täti kehui, kun on oikein priima sydänkäyrä.  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/liebe/s030.gif[/img] 

Mut joo...äskön syötiin tortilloja ja nyt jo vähän paree viilis.
 
Nonii, iltoja täältä hyvinkään synnytysosaston tarkkailuhuoneesta. Näinhän tuo sitte oli lapsivettä, jota onki lorahdellu pitkin päivää. Puol yhden aikoihin päivästä tänne tultiin, päästiin käyrille ja katsottiin tulehdusarvot sekä kohdunsuun tilanne. Kiinni oli ja kaulaa vielä jäljellä, käsky kävi kuiteski jäädä tänne. Tää päivä ooteltu supistuksia, mutta ei oo tietoakaan niistä joten aamulla sitte käynnistys ellei yön aikana tapahdu! Nyt jännittää hirmusesti ja näinköhän unta saa yöllä emoticon
Sain peräpukamaan voidetta, jota kerran olen laittanu. En huomannu helpotusta. Eikä vatsakaan vielä lähteny toimimaan, joten katsotaan jos huomenissa sitte pyytäis peräruiskeen.
Tsemppiä kaikille jotka odottelee! Itse olisin vielä mieluusti odotellu ens viikkoon.. Mutta näillä mennään!

Onnea Viper kovasti täältäkin! emoticon
 
Onnea Viperille :) ihanaa, nauttikaa kunnolla :)

Ja Kauheesti tsemppejä sinne mmj.lle :) jee...

Tänään kävin siis taas neuvolassa paineita tarkkailemassa ja joo o kyllä ne vaa huitelee korkeella, alapaine siis enimmäkseen, sen verran herkässä et heti ko hermostun tai jotai nii nousee ja sitku vähä rauhottunu nii laskee... en siis vielä joutunu polille mutta täti käski tarkkailla tarkasti omaa oloa että jos jotenki alkaa tuntuu hassulta niin soitto polille ja sinne vaa tarkkailuun, ens maanantaiksi anto mulle ajan soittotunnille että tarkisetaan pissa ja paineet, ja vähän vihjas siihen suuntaan et jos samoissa huitelee nii lähettää polille ja mitä luultavammin tulis käynnistys aika nopeesti kun laskettukin ens tiistaina ja alkaa kyllä poika oleen jo siinä koossa et tervetuloa vaan <3

Närästyksestä munki pakko sanoo et siis hyi hirveetä, muaki närästää ihan sikana ainaki öisin, ei saa unta ja vaikka renniet on yöpöydällä niin tuntuu ettei auta ollenkaan...blää...

 
No nyt mä oon seonnu lopullisesti näistä hormooneista ja nukkumattomuudesta ja kaikesta! emoticon

Näin viime yönä unta, et Viper piti täällä palstalla kirjaa meidän vielä mahapystyssä olevien liikelaskennoista! Ite ei tarvinnu laskea, kun Viper ystävällisesti (en tiedä miten?!) laski liikkeet muiden puolesta. En millään enää muista, mikä oli ketjun nimi, mutta kovasti Viper oli laskuja tehny! emoticon
Että todella osuvasti oon ton nimimerkkini sit tännekin valinnu...
Ihan pimee oon. Älkää välittäkö! emoticon
 

Suuret kiitokset onnitteluista! Aivan ihania hymiöitä olette löytänyt!

Onnea mmj koitokseen! Ja muillekin joilla jo selvät merkit alkavasta synnytyksestä.

Täällä ei niin minkäänlaisia oireita. Meinasin kyllä tänään siivota koko kämpän, jospa se sais jotain aikaiseksi... tai sitten ei. Toivois vaan, että supparit alkais tai vedet menis aamulla, sillon kun on nukkunut hyvät yöunet, niin ois voimia synnytykseen. Mutta tuskin sitä niin hyvä tuuri käy! 

Mad, Hih vai olen päässyt sun uniin! Minäkin olen monta kertaa nähnyt unta meistä palstalaisista. Viimeksi meillä oli joku tapaaminen ja lähdettiin kaikki baariin, vauvoja eikä isoja masuja kyllä näkynyt missään!

 
Tsemppiä kovasti mmj; josko se siitä yöllä lähtis itellään... =)!

Ja onnea avioitumisen johdosta Viperille!emoticon

Täälläkin alkaa jo vähän jännittämään ; maanantaina kun hyvin todennäköisesti Tayssiin käynnistykseen, jossei sitä ennen itsellään lähde, IIK! emoticon

-Eilen parit Megalöylyt saunavuorolla, ja mies teki ihanan selkähieronnan emoticon  ja paineli kaikki synnytysakupisteet läpi + lisäksi mammajoogailin jumppapallon kanssa

-Tänään olen imuroinut koko huushollin (muutama supistus ja Jumalaton alaselkäsärky siitä vaan kehkeytyi)
ja äsken tulin 1,5 tunnin lenkiltä (jäädytin ittseni totaalisesti, hyrrrremoticon )

illan ohjelmassa : kuulemma hierontaa, osa 2  ja sitten uhkailin että josko puuhasteltaisiin vielä oikein kunnolla ;) .... niin saadaan tämä tytsy ulos täältä ( ..taitaa kyllä olla tyytyväisempi, kun kaameea "rynkytys" niin mukava nukkua semmosessa hytkynnässä emoticon ... ... .. heh...)
Ei ole kyllä toistaiseksi seksi tuottanut synnytyksen suhteen toivottua tulosta ; mutta muuten kyllä piristää mieltä kivasti...!
Nyt ei miehelläkään oo niin voimakkaana se vauvan satuttamisen pelko/vaikeus keskittyä "olennaiseen", mikä teki meille lähes seksittömät pari kk tossa kesällä..

Mut joo, eiköhän tästä tekstistä selvinnyt että ainakin yritys "kotikäynnistykseen" on kova !
... ainiin, ja laventelisuihkusaippuaakin eilen "imppasin" kun Maizahan se taisi laventelin käynnistävistä vaikutuksista mainita ;) ...
Limatulppa mulla meni silloin maanantaina, eli kohta ois viikko siitäkin täys...
... näillä mennään!


 
kuulostaapa marin iltasuunnitelmat hyvältä ;)

Itellä olis kans saunailua suunnitelmissa tänään vielä,
tosin en siellä kauaa ikinä ole, iskee aina siellä jostain syystä ihan hirmunen väsy :DD

Täällä ei mittään oireita minnekään suuntaan, tyhmiä pukamia lukuunottamatta :'DD

Verenapaineetkin ollut tänään paremmat, eli alapaine pysyny sadassa ja inan allekin !! Ei oo siitä noussut, että luokkaa 95-100 ollut, hyvä hyvä :)

Parempi mielikin ollut kun eilen menin ja lähdin kaverin kanssa vielä Amarilloonkin istuskelemaan.
Kyllä ihmisten ilmoilla olo ja natsot piristi :)
Meikkasinkin taas pitkästä aikaa, näytin ehkä jopa ihmiseltä ja oikeen farkut jalassa :DD

Vinkkinä teille muille herkkusuille, kokeilkaas seuraavaa,
turkkilaista jugurttia, siihen sitten esim banaania, pähkinöitä ja hunajaa. Luoja että on hyvää :P
emoticon
Ei niinkään ehkä terveellisintä tai laihduttavinta mutta hyvää vaihtelua esim. niille teidän mutakakuille ;)
Itse oottelen että pukkaan tän ulos ja maistan semmosta sitten vasta, kun tää r-diabetes kerta on, niin en ihan uskalla kakkulinjalle enää lähteä. Ettei tuo pieni kärsi sokereistaan heti kun ulos tulee.

Tää lähettäis kaikille haluaville paaaaaaljon suppareita ja toimintaa ;)

Tää lähtee nyt saunaan kokeilemaan josko se pelittäis. Siivoamiseen en pysty (en oo pystyny kuukausiin) kun ei kroppa kestä ja seksikin on jäänyt kiitos kaikkien ihanien kipujen, niin josko toi yks ässä sitten ees tekis jotain :DDD

VOIKAAHAN HYVIN :)
 
Pitihän se tulla tännekkin kertoon, vielä ku on suht hyvät oltavatemoticon  Meikä on 5 asti valvonu.. viideltä lorahti sitten lapsiveet ja voin sanoa että ei voinu erehtyä oliko vai ei.. sitä tuli niin paljon ja vieläkin vähän lorahtelee.. Pakko oli herättää mies että tuo pyyhkeen, muuten kastelen koko kämpän.. Mies sit sanoi et nukutaan vielä ja enhän mie saanu unta ollenkaan enää eli nousin tänne olkkarin sohvalle makoileen. Supistuksia tulee jonku verran mut ei niin kovin kipeitä.. mut tuntuu kyll jo.. vitsi niin jännittää ja PELOTTAA tuleva synnytys.. mut samalla on niin Onnellinen että tätähän sitä on toivonu ja miettiny että ku sais vaavin syliin emoticon synnärille soitin niiin sanoivat että aamulla mut puolen päivän aikaan viim jos ei aiemmin tunnu siltä ettei pärjää enää kotona!!
Tsemppiä kaikille viimeiseen odotukseen ja rutistukseen, meikä varmaan sitten kirjoittelee seuraavan kerran synnytyskertomusta tänne.. Jaiiiiks!!
 
Jännät paikat helmimamma11lla menossa, iik :D

Ite sain todistaa jotain synnytykseen tai lapsentuloon ehkä viittaavaa myös viime yönä.
Bongasin LIMATULPAN !
Tai osia siitä, tulee osina ulos, aina kun käy veskissä.
Ei tarttenu sitäkään arvuutella mikä on, kyllä on nimensä veroinen :DD
Mutta todistetusti ei mullakaan paikat siis ihan täysin epäkypsät ole, mahtia. Tiedän että tosta voi mennä kakskin viikkoa siihen synnytykseen mutta ompahan ees jotain, kun tähen mennessä ei oo niin mitään vielä tapahtunut.

Mutta mää jatkan ilakointiani ton limaisen kanssa tapaamisesta,
synnytelkää te muut, mä tuun varmaan joskus loppukuusta perässä :DDemoticon D
 
Nuu: Synnytytetään sitten samana päivänä. Mä oon nyt niin varma, ettei tää täältä ulos tuu ennen maaliskuuta. Pöh. Ja onnea limasta...ei siitä tosiaan voi erehtyä  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/ekelig/n030.gif[/img] 

Mä aattelin kanssa ilmoittautua täysin seonneeksi, nimittäin näinpähän sitten taas unta: Nuu ja hilppa oli lounastamassa ravintolassa kahdestaan, vaikka niiden piti kummankin lounastaa allekirjoittaneen kanssa  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/g050.gif[/img] 

3 S:ää + shoppailu testattu...ei vaikutusta  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/d030.gif[/img] 
 
Jee Helmimammalla alkaa tapahtuu :)

vois täälläki tapahtua jotain, ei limatulpastakaan mitään havaintoja... hmm...mut eiks limatulppaki voi vasta synnytyksen yhteydessä irrota? vai voiko olla etten oo huomannu sen irtoomista?

Tylsistyy yksin kotona ja kun ei edes saa siivota mitään suurempia...ääh vois äiskän pikkunen prinssi tulla pitää seuraa jo <3 Mieskin on lähipäivinä alkanu enemmän kyselee vointia jo eikös vieläkään mitään tuntoja? eilen kun sitten illalla alaselkä jomotti pahemmin ja tuntu alavatsassakin pientä kipua oli mies ihan onnessaan että jokos jokos? mutta Eeeeihän se... mä oon pikkuselle yrittäny selittää että huomenna ois hyvä päivä syntyä :) ystävänpäivä kuiteski <3 tai jos ei huomenna nii tiistaina nii oltais laskettuna päivänä :)    OOO ko ei jaksais enää odottaa pikkusta ollenkaa, vaikka viikko sitten oli ihan eri fiilis <3

Tsemppiä nyt kaikille :)
 
En ole siis ainut sekoboltsi täällä! Jos iisillekin tullu palstalaisia uniiin! emoticon  Hihii!

Mun voinnissa ei mitään uutta.  Samaa, "ei mitään suurempia oireita", kuin aikaisemminkin.

Sen verran täytyy hehkuttaa, et kävin miehen kanssa yhdessä kaupungin parhaimmassa ravintelissa syömässä! emoticon   Jos sitä ei kohta pahemmin kerkiä kahdenkeskisille ravintola-reissuille!

Mut jumangauta kun tuolla ulkona olikin kylmä! Hrrr!

No joo, torstaita, ja mahdollista käynnistystä odotellessa!
 
Insu Mäkin oon käynyt vauvan kans keskusteluja siitä, et huomenna olis mitä mainioin päivä syntyä  ..

( . ) Ei niin pienintäkään ennusmerkkiä ilmassa täällä suunnassa ton synnytyksen suhteen.. Sillontällön kipeesti supistaa ja kokoajan maha on kovana muutenkin, mut sitä tässä nyt on piisannu kohta 2 viikkoa..
Miehen 9vee poika viisaasti tuumas, et vauva tulee sitten kun on ite niin päättänyt ja niinhän se on..
Ei paljoo ässät auta täälläkään.. Mieltä ja kehoa ne toki piristää, ei siinä.. Akupisteitäkin oon hieronut aina kun muistan, mut kun ei niin ei.. Ei auta kun ootella ja keksiä jotain mielekästä puuhastelua.. Huomenna ainakin siivoan sen verran mitä mahani kans taivun!

Voikaahan mammat hyvin!
 
Takaisin
Top