Helmikuun 2011 Höpötykset

Moikka!

Tulin pikaisesti kommentoimaan.. :)

Purri: Meilläkään ei nukuta ku nuita 30min-1h päikkäreitä ja niitä yleensä 3-4 päivässä. Joskus rankkaa ku tuntuu et päivät on yhtä nukutusta. Meillä joka päivä samat rytmit mut silti lyhyet päikkärit. Pari kertaa on nukuttu 2 tunnin päikkärit, mut välillä unet saattaa olla vaan 15 min ja sit pirteänä valvotaan taas 2 tuntia. Oon myöskin sitä mieltä et jotkut vauvat ei vaan nuku pitempiä päikkäreitä ja toisaalta monella tutulla on ollut samanlaisia vauvoja, jotka sitten ovat alkaneet puolen vuoden iässä nukkuun yhdet pitemmät päikkärit. Toivon Purri et meilläkin käy noin et iän myötä tulis edes yhdet pitemmät päikkärit. Nyt oon alkanu opettaan poikaa omaan sänkyyn nukahtamiseen ja kahtena iltana + yhdet päikkärit on onnistuneet jo siten et poitsu on itekseen nukahtanut sänkyyn. Ihanaa!! Täytyy sanoa et se vaatii äiskältä luonteen lujuutta ku tekis mieli mennä poikaa lohduttaan (nostaan sängystä syliin) vaik toisella ei oo mitään hätää.. emoticon

Kiva kuulla sustaki Jänö!

Jahas mut nyt pakkaamaan, lähdetään huomenna poitsun kanssa kaksisteen mummolaan viikonlopun viettoon!
 
Taitaa olla, ettei mullakaan oo viestit näkynyt, koska tuntuu, että tänne on tullut kerralla monen päivän jutut, mitä en oo aikasemmin nähnyt. Ja tosiaan Purrille oonkin sanonut, että hänen viestit ei välillä näy, vaikka etusivulla lukisikin, että oot viestin kirjoittanut. Ärrrrrsyttävääääää.

Ei meilläkään nukuta, ku sellaisia puolesta tunnista tuntiin päikkäreitä. Tänään alettiin sitten opetella Jänön antamaa vinkkiä, että omassa sängyssä ja hämärässä, josko saataisiin unia pidemmiksi. Vaunuissakaan ei enää pitkiä aikoja nukuta, vaikka vaunut olisi koko ajan liikkeessä (paitsi tietty eilen, kun oltiin menossa leffaan..) Ja toinen vinkki, minkä sain ja mitä yritän on, että pidän neitiä vähän pidempään päikkäreiden välillä hereillä, jos saisi siten 2 päikkärit nykyisten 3-4 unien sijaan, joista toiset olisi vaunuissa ja toiset omassa sängyssä. Tuntuu vaan, että päivisin ei saa yhtään mitään aikaiseksi, kun neiti ei nuku yhtään pitkää pätkää ja vaatii seuraa.

Uninen: johan teillä on ollut seikkailuja auton kanssa :) Toivottavasti jatkossa parempi onni.

Custos: kiva, kun moikkasit, vaikka vaan nopeasti :)

Eilen oltiin vauvakinossa, oli kivaa ja melkein pystyi keskittyyn leffaankin, vaikka neiti olikin koko ajan hereillä.

Täälläkin jutellaan kovaan ääneen leikkimatolla, mitä mielenkiintoisempi suomenkielinen ohjelma telkusta tulee, niin sitä kovempaan ääneen neiti kertoo tarinaa :)

Nyt täytyy taas mennä suihkuun ennen kuin tuo neitonen taas herää :)

Huomenna taas perjantai.. viikot sujuu vähän liiankin nopsaan..
 
Oho!
Ihmettelin kanssa mistä nuo viestit ilmesty. SimbsalaBim!

Tulin pikaseen muutoman sanasen kirjottamaan... OmaaNapaan..

Liikkuminen
: Lenny liikkuu selältään potkimalla eteenpäin...Omituinen lapsi.. Mutta tänään näytti uusia taitojaan, kääntyi massulle, ja veti jalat massun alle, yritti kovasti työntää eteenpäin itseään. Ja sitten hetken oli masulla ja hopsansaa! Kääntyi selälleen emoticon  Ja minä suukotin pojun ja pärisytin ja suukotin ja sitten naurettiin yhdessä..

Miten sitä voikaan rakastaa pientä niin paljon,että aivan sydän on pakahtuaemoticon

Isäntä saapuu taas viikoksi kotiin viikonloppuna...IIhanaa!!
NIIN ja Ollaan suunniteltu parin päivän pikalomaa, isommat kossit laskettelemaan ja me lillumaan kylpylään naperon kanssa.Mökki varattu/maksettu.. Jippii!!!
Kysymyksiä, mistä noin pienelle uimapökät?
 (tähän aikaan vuodesta?) Pitäis aikalailla näinä viikkoina löytää emoticon  Vähäks oon innoissani!!
 Onko jotain "aikarajaa" tuohon vedessä lillumiseen, meillä tietty tajuttoman kauhia rasvaus päällä sen jälkeen.. muutenkin, itseni mukaan lukien.
Lenny tykkää hirmusesti olla suihkussa, kun saa olla mun tai isänsä sylissä. Näin on tullu jo vähäsen rytmiä Lauantain Saunapäiviin, mutta saunaan ei ola vielä viety... Joku joskus sanoi,että vasta kun muksu istuu itse, mutta hassultahan se kuulostaa, kun vauvauimarit käy saunassa, vai? Menee ristiin rastiin mun tiedot.. Vesipullohan(nokkamuki) tietty on hyvä olla mukana. Eiks juu ;) Alalauteilla,ilman löylyjä Minuutti/kaks ;) Pitääpi testing viikonloppuna...

Jaa nyt alkoi Idols------> Menoxs emoticon
Illan Jatketta!!!

 
Mamma: Uimavaipat voisi olla teille ratkaisu tuon kylpylän ajaksi. Meillä on uikkarin alla vauvauinnissa ja hyvin toimii. Löytyypi esim. Prismasta tai isommasta ruokakaupasta. Saunomisesta neuvoivat juuri ettei löylytellä ja jos osaisi istua, niin vesivadissa pieniä hetkiä alalauttella / lattialla. Vauvauinnin perhesauna on tuolla miedommin lämmitetty kuin ns. "normi"sauna. Ihanaista reissua!
 
Jänö: Mullakin on selkä suoraan sanoen paskassa kunnossa ja ei oo hieronnat auttanut. Kaaduinkin tuossa viime kuussa vielä oikein kunnolla, niin se ei nyt ainakaan auttanut yhtää.
Koko raskaus ajan oli huonossa kunnossa, mutta sitten kaikkien muiden vaivojen/kipujen takia en voinut/uskaltanut kamalasti jumpata.
Nyt ajattelin jos toi zumba ja salilla käynti auttais.

Emme käyneet neidin kanssa lääkärissä, koska sitten aamulla ei ollut lämpöö. Kuitenkin nyt on räkänen vähä ollut ja kuuma(ei ole kuumetta kuitenkaa ollut), niin varaan huomiseksi ajan.

Meilläkin nukutaan jotain 2-4 pikku päiväunet päivässä ja sitten koko yö...

Thilduska: Kiva että teillä meni vauvakino hyvin :)

Huomenna meidän piti mennä sinne jääpuistoon luistelee, mutta tietenkin huomiseksi on luvattu räntäsadetta ja plussa asteita. No saa nähdä mikä on lopputulos.

Meillä on alettu naureskeleeemoticon

Onnea Mamma_76 pojulle ja ihanaa reissua teilleemoticon

Kävin muuten keskiviikkona siellä Perhepaikka Betaniassa ja oli ihan kiva paikka. Aada nyt oli nuorin siellä, kun tiistaisin siellä on pelkkä vauva päivä ja nyt oli vähä isompia.
Ilmottauduin jopa vauvahieronta ryhmään, joka on tiistaisin.

Sitten vali vali... Eli kun citydealin kautta ostin 1kk sali/jumppalahja kortin kuntokeskus foreveriin, niin tänään sitten lähdin lunastamaan sitä eka Töölöön. No ei se sitten siellä käynnyt ja piti lähtee Pasilaan. Muutaman ärräpään jälkeen, kun saavun paikalle, niin se respa aukes vasta klo 16!!!!! Mä siinä puhisen kiukusta. Eiku takas kotiin tyhjin käsin.
Siis mikä ihmeen kuntokeskuksen respa aukee vasta klo 16???
Toi töölö olis ollut mun kannalta järkevin vaihtoehto, mutta ei hitto vie heidän toimipaikkaan voinut käydä.emoticon
 
Mahtava juukka jänöstä pitkästä aikaa täälläkin ! :) meillä kans nukutaan yhdet pitkät päikkärit (2-2,5 tuntia noin 12-15 välillä) ja kahdet aikalailla tasan puolen tunnin päikyt aamulla ja illalla.. yöunet on yleensä sellaset 10 tuntia, sen yli ei kyllä nukuta (ja tuossa välissä tietty syödään kerran tai kahdesti). Sisällä nukutan monesti mun paikalle meidän sänkyyn. huone hämärämpänä ja tosiaan meiläkin harso/joku puuvillapeitto siinä kaverina uneen auttamaan. joksus on nukahtanut myös itsekseen omaan sänkyyn (se ei oo meillä normaalia! yleensä vaatii aina nukuttajan, eli läsnäolijan huoneessa)

Mamma! just eilen prismasta katoin että uimavaippoja löytyy ja mun mielestä se oli kyllä poikien uimapuku  ku oli sellanen muumi-sininen, kuin tyttöjen mallia.... mutta pojille löyty uimahousuja vasta koosta 92 lähtien. ajattelin ostaa sellasen sitten meille kotiin kun mennää tuossa ekan kerran uimaan :)

Nyt määki lähen yhden siiderin voimin nukkumaan! viikonlopusta tulee taas kiireinen kun isä ja äitipuoli tulevat kylään  joten palataan asiaan sitten taas maanantaina :)
 
Mammalle ihanaaaaaa reissua!
Noista uimahommista en niin teidä, mutta onneksi viisaammat jo antoivatkin vinkkejä.
Me ollaan jo oltu "saunassa" pienen kans- ts. saunan ovi auki ja alalauteilla ja joku 2 min, mutta kuitenkin..

Mammaliina: No jopas on "palvelua"! Mrr.

Kiva kuulla Jänöstä ja siitä muistuikin mieleen, että mitenkäs Minzkuli voi? Ja Celina jo huolestuttaa, kun ei ole mitään kuulunna.. muutta mutta voihan se olla niinkin että aikansa kutakin.

Omaa: Aamu alkoi huudolla- tällä kertaa minä ukolle.
On se vaan jumalauta kumma, kun kerran pyytää apua, jotta saisi nukkua 1,5 tuntia lisää, niin mitä tekee mies??? Meillä ainakin otti tytön olohuoneeseen ja hetken leikki lattialla ja sitten painuu kylppäriin pesemään hampaitaan ja vauva huutaa kurkku suorana, kun oli jäänyt jumiin. VOE SAATANA sanon minä!! Siitä sitten sai mukavan alun tämä päivä.
Nii- kehtasi vielä tokaista, että "no miksi et nukkunut eilen illalla samoin tein kun tyttö nukahti". Kannattava kommentti, eikö?.

Ja tähän päälle on exä "pannut parastaan"-- en voi viedä poikia eskarrin tai kouluun, kun on uhannut ja luvannut hakea pojat luokseen vaikka pakolla.
Esikoisella on synttärijuhlat täällä kotona, jonka exä toki tietää, mutta ei- hänen mielestään se nyt ei sovi.
Olen laittanut asioita jo virallisia teitä eteenpäin- mun on pakko hommata vaikka oikeuden kautta tapamissopimus, jotta loppuu tuo kiusanteko.
Kuka oikeesti kysyy lapseltaan (tietäen, että tämä on antanut jo kutsut kavereilleen), että "Haluaisitko nyt kuitenkin mennä isin kanssa mieluummin sinne ja tänne ja tehdä kaikkea huippukivaa."????(lisäksi yritti sopia hakemisista poikien kanssa kahdestaan, mun selän takana) Tajuamatta lainkaan mihinkä ristipaineeseen laittaa lapsensa- toinen tietenkin haluaa olla lojaali isälleen ja tietenkin haluaa kavereiden kanssa juhlia synttäreitään (joita ei viime vuonna saanut, kun isänsä ei pitänyt lupaustaan..).
Eeettä en tiedä paistaako läpi viestistä, että ny KYRSII.

Lähden poikien kanssa siis tänään ostamaan synttärikrääsää ja sitten iltapäivästä leivotaan ja sitten onkinj o koulupalaveri Skypessä ja siitä sitten TREENEIHIN. Ihan sama, mjitä käy, mun on pakko päästä höyryämään jäälle. Nih!

Ainii- sain eilen työtarjouksen, josta en voinut kieltäytyä- uusasiakashankintaa ja markkinointia yhdelle yritykselle. Etänä suurin osa töistä, krt/vko Helsinkiin toimistolle. Huippua!
(tää on jo toinen kerta, kun mut soitetaan kotoota töihin- voin sanoa, että antaa mukavan boostin itsetunnolle, joka ainakin mulla on joskus aikas alavireinen näissä univeloissa, "pelkässä" lapsiarjessa ja kilojen karistelun lomassa...en tiedä osasinko laittaa tuon ymmärrettävästi, mutta kuitenkin hope U understand!)

Olen puhissut.

Kiitos teille ihanat, että jaksatte siellä linjoilla roikkua!Hali
 
Kaika: Äh, kuinka kuvottavaa toimintaa exältäsi!

Omaa: Eilen kävin hoitamassa isyysasiaa eteenpäin, eikä exä ole ilmestynyt kahteen sovittuun tapaamiseen, tai käynyt verikokeissa. Eli minäpä sitten pääsen muutaman kuukauden päästä käräjäoikeuteen.. No, ei voi olla vihainen koska exä vaan on niin sairas.. Saa nähdä joutuuko poliisit sen hakemaan, eilen kyllä laitoin viestiä että jos et ilmesty oikeuteen, niin tulee uhkasakko jonka jälkeen poliisit hakee..

Puurojen aloitus: Hitto että pelottaa jos tulee mahavaivoja.. Just kun alkanu tottumaan noihin kiinteisiin! Miä kyllä varmaan odotan vielä pari - kolme viikkoa!


Oikein hyvää viikonloppua kaikille! :)

Minulla kasa leffoja, lusikkaleipiä ja nyt rentoutumaan!
 
Aika persiistä tommonen toiminta Kaika sun exältä.

Meillä mies soitti että on Meilahden sairaalassa, kun oli kaatunut tai kimppuu hyökätty töissä niin että 2h ajalta muisti mennytemoticon

Täs koitan saada kaik kuntoon että pääsis muksujen kanssa kattomaan sitä sairaalaan ja toivottavasti pääsis tänään kotona.
Autokin pitäs hakea keskustasta...
 
Kaika: Sä varmaa kohta viet saunan taakse exäs ja ihan kyllä ansaitusti! Mitä hittoa se luulee tolla saavuttavansa?

Mammaliina: Voi ei :( Toivottavasti miehes on kunnossa, ettei mitää "vakavampaa" oo käyny? (Mitenhä tonki ois järkevästi muotoillu? :D )

Tjaa ei mun viestini näy? Tää sivusto selkeesti meinaa, että mulla on nii vähä järkevää sanottavaa, ettei tartte niitä vähäsiäkään näyttää kellekään :D :D

Olenkos mä kertonut, että sain kannettavan? Vähä vielä menee harjoitellessa tän käyttöä ja on toi pöytäkoneki tossa vielä.. pitäis sieltä kattella kuvia yms. pois cd:lle  ja siirtää tälle koneelleki jotain...

Tjaha.meillä taas herättiin..
 
Mamma: mukavaa reissua :)

Uimavaipoista: meidän prismassa ainakin on sellaisia kestouimavaippoja, jotka näyttää ihan poikien uimahousuilta, koot oli 0-6kk ja 6-12kk... Sitten sellaiset kertakäyttöiset uimavaipat löytyy ihan vaippaosastolta ja niissä on tosi kivoja kuvioita, liberot siinäkin musta paras malli. Varmasti menee kylpyläreissun ajan ne kertakäyttöisetkin, kun on vähän halvempiakin.

Saunasta: me käydään vauvauinnin jälkeen saunassa syömässä tissiä. Istutaan alimalla lauteella ja sellainen sääntö on, että löylyä ei saa heittää, kun vauvat on saunassa, kun se on liian voimakas reaktio vauvoille.

Milamariaa: meillä mun mielestä puuro rauhoitti pikkuisen masun toimintaa. Toivottavasti se exsäs nyt ilmeistyis, että saisit asiat hoidettua.

Kaika: ihme touhua se exsäs pitää.

Mammaliina: toivottavasti miehes paranee pian! Jaksamista

Purri: onnee uudesta koneesta ja mukavia opetteluhetkiä :)

Omaa: sellainen alaselkä/alavatsa särky, että jos ei kohta täti tuu, niin jo on kumma.
 
Mamma:

Mä ostin meidän plikalle täältä uimapuvun/vaipan vauvauintiin:

http://www.jutta.fi/

Esimerkiksi Kushiesin poikien vaippauimahousu maksaa 18,90 + postikulut 1,10. Et, jos on tarkoitus useamminkin käydä uiskentelemassa, niin ei mikään kauhean kallis sijoitus mun mielestä. Ja tuossa uimahousussa on siis integroitu vaippa, joten erillistä vaippaa ei tarvita.

Meidän vauvauintijärjestäjä tosin vaatii lahkeellisen uimapuvun, joten jouduin ostamaan Anetelle uuden. Mutta uskoisin, että tollaiseen omatoimiseen uiskenteluun uimahallit/kylpylät kelpuuttaa tuollaisen lahkeettomankin mallin.

Olen kuullut myös, että joissain uimahalleissa ei edes saa käyttää noita kertakäyttövaippoja. Kannattaa ehkä pirauttaa sinne kylpylään ja kysäistä, miten siellä menetellään näiden pikku-uimareiden kanssa.
 
Pelkästään kommentointia!

Mammalle mukavaa lomaa ja lillumista!

Mammaliinalle mukavia naureskeluhetkiä pikkuisen kanssa! Ne on ihan parasta! Harmi kun palvelu ei pelannu...

Kaika: Sylikaupalla jaksamista sinne. Sekä miehes että exän kanssa. Tsemppiä reeneihin ja onnittelut työpaikasta!

Milamariaalle jaksuja asioiden selvittelyyn! Toivotaan, että sujuisi mahdollisimman hyvin!

Mammaliinalle jaksuja kans. Toivotaan, että miekkonen toipuu nopiasti!

Purrille onnittelut uudesta läppäristä!

Olipas paljon ikäviä uutisia... Toivottavasti viikonloppu sujuu kaikilla positiivisemmissa merkeissä! emoticon
 
Miehellä kaik ok, paitsi että nyt 3kk ajokielto "varmuuden" vuoksi. Lähimuisti mennyt 2h ajalta ja nyt sitten joutuu vielä epilepsiakokeisiin? Ite lääkäri sanonut ettei ole epilepsiaa, mutta laitetaan nyt vaa kokeisiin.
Onneksi pääsi samaa reissuu kotiin meitin kanssa.

Esikoinen oikein sitten sai mut kuumenee kotona, kun piti pukea ja sitten sairaalassa ihan villiintyiemoticon Mukamas kivaa leikkii hänestä puskee ja purra mua.
No menettipä ainakin täks päiväks lastenohjelmat ja pelaamisen.

Aada on sitten kipee :( 38,3 mittarissa ja räkänen. Lähetään tuolla lastenpäivystykses tarkistuttamaan korvat. Aika hyvä onni olis jos ei ole tulehdusta.

Purrille onnittelut uudesta koneesta. Mullakin meni aikansa kun osasin käyttää kunnolla tota mun miniläppäriä.

Mimsku: En oo ite koskaan törmännyt uimahallissa siihen ettei kertakäyttöstä uimavaippaa sais käyttää?

 Sit toi on musta outoa että vaaditaan ihan lahkeellista uimapukuaemoticon
Menee vähän niinku syrjinnän puoleen oikeastaan, jos sinne tulee joku lapsi toisenlaisessa uimavehkeis, niin käsketäänkö hänet pois?
 
Perjantaita kaikille!!

Olipas erilainen ilta/yö eilen... Meillähän oli pojan 5kk neukkula eilen ja siis rokotukset sai. Noh, illalla sitten nosti lämmön :/ Ekasta (3kk) rokotuskerrasta ei tullu juuri mitään oireita, vain pientä väsymystä. Luulis tai siis toivoin että päästäis yhtä vähillä oireilla nyt tästä 5 kk rokotuksesta, mutta toisin kävi :P Tässä pien kertomus illan/yön tapahtumistaemoticon

Kun huomattiin että pojalla oli hiukan lämmöt koholla (kainalosta mitattuna 37,9) nii päätimme laittaa pikkuiselle supon, jotta olo vähä helpottuisi. Oli melko itkuinen kaveri, ressukka. Noh, se supon laitto oli sit helpommin sanottu kuin tehty.. emoticon Ekalla yrityksellä, tuloksena kiinteät kakat hoitopöydällä supon kera. Toisella yrittämällä homma näytti jo hyvältä (suppo pyllyssä, eikä poika äkistäny), ennekuin tuli pieru ja sen perään supon johtamana riukulit ukon käsille/hoitopöydälle. Noh, me ei kuitenkaan luovutettu, aateltiin että nyt on poja suoli jo tyhjä ja yritettiin kolmannen kerran. Tuloksena ruikulit lattialla,päiväpeitolla, miehen jaloilla siis joka puolella emoticon Siinä vaiheessa tokasin että tää tais olla sitten tässä :D Ja nii jäi suppo laittamatta! Olihan se siivo emoticon!! 

Saatiin poika viimein nukkuun puol2. Nukkui kuiten suht hyvin, ennenkö klo tuli 6.00 ja poika päätti herätä. Pikkasen oli silmät ristissä, mulla ja miehellä siis. 

Aamulla edelleen oli lämpöä. Passitin miehen apteekkiin ostaan panadol-liuosta. Sitä sitten annettiin pojalle ja lämmöt laski. Ei ole enää aamun jälkeen ollu lämpöä, mutta vähän on viel itkeskelty normaalia enempi. Nyt kuitenkin leikkii leluillansa ja raatailee niille kovasti, on jo enempi oma itsensä <3 


Että semmosta. Toivotan tämän kertomuksen myötä ihanaa viikonloppua teille kaikille!! :)
 
Mammaliina:

Joo, ihmettelin itsekin tuota kertisvaippajuttua, mutta niin kiven kovaa mammat jossain toisella foorumilla väittivät. En nyt muista, mistä sitä pari viikkoo takaperin lueskelin.

Toi lahje-homma on myös aika mielenkiintoinen. Harmitti itseä ihan sikana, kun olin jo ehtinyt sellaisen lahkeettoman mallin etukäteen hommaamaan. Imeisesti passittaisivat pois, jos paikalle ilman lahkeita saapuisi. Pitää kuulemma olla tuplavarmistus isoa hätää silmälläpitäen: sekä vaippa, että lahkeet. Tulee kuulemma 400 euron lasku Pikku Delfiineille, jos menee kakkaa veteen. Ja luonnollisesti myös kaikki loppupäivän muut uimaryhmät peruuntuu ja uinnit loppuu siihen, kun vesi joudutaan vaihtamaan. emoticon Siinä mielessä ymmärrän kyllä nuo lahkeet. Meidän hallissa kyllä sentään käy sekä kertis- että kestovaipat.
 
Onpa isoja eroja eri paikoissa. =0)

Meillä Salossa vauvauinti-infossa suositeltiin myös lahkeellisia, "tiukahkoja" mutta ihan mitkä uikkarit tahansa käyvät, samoin jos haluaa käyttää pelkkiä uimavaippoja tai ihan vain pelkkää uikkaria. Suositus on, että n. 1 1/2 ennen lapsi on syönyt ja näin ollen maha ei suurella todennäköisyydellä toimi tuolloin uinnin aikana.

Mikäli vahinko sattuu, tulee siitä ilmoittaa heti uimaohjaajalle ja allas suljetaan siltä päivältä mutta siitä ei sen isompaa haloota nosteta.
 
Thilduska kirjoitti:


Omaa: sellainen alaselkä/alavatsa särky, että jos ei kohta täti tuu, niin jo on kumma.

Vesa ei tajuu!? Mikä täti? neuvolantäti ;D? Onkos sulla jo kyytiläinen siellä?
Niin ja kiitokset viimeisetä!! Ja arvaa??? Kaupas oli ihan uutta ritter sportin jugusuklaatia, mansiikkajugua!! nams!

Kaika Ei ole todellista!! Ei kyllä epäilystäkään miksi eksä on eksä!! Huhhuh! Raportoihan tilanteista, toivottavasti saat oikeudesta apua!
Ja peukut duunista! Mullakin nous itsetunto jo lukiessa

Uni nyt just on sellaset tilanteet etten uskalla kommentoida meidän unia, ettei vaan kupla menis rikki, heh!

Omaa : mä kävin tänään piiiitkän keskustelun äitini ja mieheni kanssa (erikseen siis) mun tulevaisuudesta. Oon pyöritellyt ihan liikaa omassa päässäni asioita että suhteellisuudentaju on hävinnyt ihan kokonaan. Härkäsestä on kasvanut jo hirviö ja kaikki langat menneet solmuun... sen siittä saa kun ei osaa jakaa!!! (note to self!)

Mutta nyt siis luultavastikin aloitan koulun syksyllä ja jatkan tässä koulussa loppuun asti enkä ala (jo viidettä) alanvaihtoa enään harkitsemaan. On minulle nyt tullut aika AIKUISTUA!! Ja hoitaa kerrankin aloittamani asia loppuun asti. Talous ei kestä kannatella ikiopiskelijaa (lue=jahkailijaa) ja lapsia kovin kauaa, joten, asia on päätetty!
Oon jo iso TYTÖ ja tarviin ison tytön elämän!
*taputtaa olkapäätään*

Siihen mennessä hoidan raskauskiloni helevettiin. piste!

Niin ja vieläkin kiukuttaa... Miehen kanssa meni jo puhelakon puolelle, mutta se selvisi. Nyt sain tämän tulevaisuus asiankin puitua, mutta kai siellä hampaankolossa vielä jotain on... pitää paneutua nyt siihen viikonlopunaikana. Kokeilen vaikka meditointia! Who Knows, elämä risaseks!

Osa jäi nyt kommentoimatta, tulikin vyöryllä omaa napaa. Tsori!!
Mammaliinalle vielä sanon että HUI!!! Tule heti kertomaan kuinka ukkos voi!!!!

mut nyt...petiin!

Muoks* Paaljoon onneeaa Otava! 5KK
 
PÄ: täti= menkat.. näitähän riittää :DD

Vauvauinti: meilläkin on nuo lahkeelliset uikkarit, vaippa vapaaehtoinen, jos vahinko sattuu, niin samat säännöt ku Mayalla, mutta ei myöskään mitään haloota tai maksua niin ku joillakin uimakouluilla kuulemma. Säännöllinen syöminen myös 1,5h ennen uintia. Opettaja sanoi, että 2 kertaa hänen aikanaan sattunut vahinko, toisessa kyse sairaudesta ja toisessa jo isompi uimari (2v) ei malttanut lähteä altaasta pois :)
 
Meillä on nukuttu kohta 3h päikkäreitä. Kummallista. En muista koska viimeksi näin pitkät yhtenäiset päikkärit ois ollut.
 
Takaisin
Top