Helmikuisten plussatestien kuvia

Mulla edellisestä raskaudesta jo yli 7 vuotta ja sillon kun tein ekan testin viivat oli heti tummanpunaset mut tajusin just että tein sen siinä kohti kun olin jo joku rv 8 🙈😅
Jotenkin vertailin päässäni vaan tohon testiin mut tosiaan oli eri viikot 😆

Perjantaina dpo 24 tein liuskatestit että näkee ettei haalenemaan lähtisi, ja oli täydet viivat samoin kuin oli ollut dpo 18. Jotenkin on niin vainoharhainen tämän kanssa, että tulee vielä testailtua 😅
Eilen dpo 25 tein sitten digitestiä vähän toiveilla että se +3 tulisi sinne näkyviin, mutta vielä jäi 2-3... Mulla oli siis dpo 11 digitestissä 1-2. Pitkät on viikot varhaisultraan kun olo on epävarma.

Mitä ihmettä, aika hieno vahvistuminen tuossa rfsu herkässä 26h sisään. 😮 Alempi 16 dpo ja ylempi 15 dpo.

Heräsin tänään tosin klo 7 aivan järkyttävään toispuoleiseen alavatsakipuun. Pistävä kipu oikealla puolella, mikä pikkuhiljaa siirtyi tai säteili häpyluun/klitoriksen kohdille. Kovin kipu kesti alle tunnin ja nyt alavatsa on vain hieman arka. En jotenkin enää ole yhtään huolestunut, että kesken olisi mennyt. Ei näy verta, hyvin ”paikallinen” kipu, niin liekö sitten joku kysta puhjennut munasarjasta. Ensin säikähdin kohdunulkoista, mutta ei 4+2 pitäisi näin voimakkaasti oireilla tai kipu mennä noin äkkiä ohi? IMG_7926.jpegIMG_7946.jpeg

Mä tein ny aamulla testin, että tulisi levollisempi olo. No ei tullu😅 nyt on 6+2 ja musta aika haaleat on noi t2, t3 ja t4. Et luottaisinko nyt että mulla vaan on matalat arvot vai mite tää tulkitaan... jos miettii et nyt on dpo 30 ja ainakin viite arvoissa sillon pitäs olla hcg 1080-56500 ja frsun testissä lukee et t4 herkkyys on 1000 ja t3 300 ja t2 100.

Liitteet

• 28616.jpg
    28616.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 18
@Minnix vai onko se niin että kun tuo herkkyysraja ylittyy, vasta silloin alkaa piirtyä viiva? En siis yhtään tiedä 😊 mutta luulisin että nää kaikki viivatestit on aika epätarkkoja, ihan jo siksi että pari lasia vettä voi vaikuttaa tulokseen.

Takaisin