Helmikuisten plussatestien kuvia

Perjantaina dpo 24 tein liuskatestit että näkee ettei haalenemaan lähtisi, ja oli täydet viivat samoin kuin oli ollut dpo 18. Jotenkin on niin vainoharhainen tämän kanssa, että tulee vielä testailtua 😅
Eilen dpo 25 tein sitten digitestiä vähän toiveilla että se +3 tulisi sinne näkyviin, mutta vielä jäi 2-3... Mulla oli siis dpo 11 digitestissä 1-2. Pitkät on viikot varhaisultraan kun olo on epävarma.
Milloin tuon digitestin pitäis suunnilleen antaa se 3+? Ajattelin vielä kerran sen tehdä, viimeks anto 1-2 tossa 2päivää sitten :)

Milloin tuon digitestin pitäis suunnilleen antaa se 3+? Ajattelin vielä kerran sen tehdä, viimeks anto 1-2 tossa 2päivää sitten :)

No clearbluen mukaan tuo on viikkoja hedelmöittymisestä, eli periaatteessa kai dpo 22-> voisi olla 3+ jos oikein laskeskelen.
Mutta kuten täälläkin moneen otteeseen todettu, niin kaipa nuo hormonipitoisuudet voi nousta aika yksilöllisesti, että mitä näistä nyt sitten voi päätellä 😅
Mäkin ajattelin tehdä sitten tällä viikolla ennen juhannusta tuon vielä kertaalleen, lähinnä just siinä mielessä että näkis muutosta.

Täällä myös pohditaan viikkotestejä.

Nyt on dpo20 eli 4+6 ja mulla digi näytti aamun tokasta pissasta 3+ ja rfsu:n viivatesti näytti tältä:

IMG_7998.jpeg

Mä kyllä aloin jo miettiä onko tuolla kaksi telakoitunut, kun mulla oli tosi selkeät ovistuntemukset molemmilla puolilla ja tuntuu että nyt on arvot tuplaantuneet tosi nopeasti. Viikko sitten dpo13 mulla oli omasta mielestä haaleat viivat.

Täällä myös pohditaan viikkotestejä.

Nyt on dpo20 eli 4+6 ja mulla digi näytti aamun tokasta pissasta 3+ ja rfsu:n viivatesti näytti tältä:

View attachment 157191

Mä kyllä aloin jo miettiä onko tuolla kaksi telakoitunut, kun mulla oli tosi selkeät ovistuntemukset molemmilla puolilla ja tuntuu että nyt on arvot tuplaantuneet tosi nopeasti. Viikko sitten dpo13 mulla oli omasta mielestä haaleat viivat.
Oisko kaksoset 😍

Itse tein vielä tänään Clearbluen viikkotestin, sillä aikaisemmassa keskenmenossani testin viikot jäi jälkeen. Minulla on tänään todennäköisesti jotain 5+3 - 5+5 (arvaus, sillä ovulaatiota ei testattu) ja minulle tuli testiin 3+🙏🏻 Tämän ansiosta päätin nyt perua ensi viikon varhaisultran ja siirrän sitä 1-2 viikolla eteenpäin. Ajattelen, että uskallan luottaa sitten ultran tulokseen paremmin ja näin ei tule tarvetta juosta ultrissa määräänsä enempää.

Takaisin