Helmikuisten plussatestien kuvia

@Odottavainen91 ja nyt kun lueskelen näitä viestejä niin on pakko vielä kysyä, minkä verran sulla keskenmenossa viikot jäi jälkeen? 😅
Mulla ei tullut ikinä testiin näkyviin 3+, vaan jäi 2-3 viikkoon. Onnistuneessa raskaudessa sain tuloksen 2-3 viikkoa jo samana päivänä kun normaalisti menkat olisi alkanut. Toki esikoiseni on ivf:n tulos niin päivät oli tarkasti tiedossa.

Nyt kun raskaus on täysi yllätys, en tiedä nykyisiä päiviä tarkasti ja olen tehnyt vain 2 testiä. Esikoisen olemassa olo näyttää tekevän tästä yllätysraskauden alusta ainakin henkisesti tosi paljon helpomman kuin aiemman🙏🏻 Kävi tässä miten vain, minulla on aina esikoiseni🩵

Mulla ei tullut ikinä testiin näkyviin 3+, vaan jäi 2-3 viikkoon. Onnistuneessa raskaudessa sain tuloksen 2-3 viikkoa jo samana päivänä kun normaalisti menkat olisi alkanut. Toki esikoiseni on ivf:n tulos niin päivät oli tarkasti tiedossa.

Nyt kun raskaus on täysi yllätys, en tiedä nykyisiä päiviä tarkasti ja olen tehnyt vain 2 testiä. Esikoisen olemassa olo näyttää tekevän tästä yllätysraskauden alusta ainakin henkisesti tosi paljon helpomman kuin aiemman🙏🏻 Kävi tässä miten vain, minulla on aina esikoiseni🩵
Tätä mä juuri pelkään. Kahdessa onnistuneessa raskaudessa testit on olleet alusta asti aika vahvoja ja ainakin tummentuneet selkeään tahtiin. Lisäksi mulla on ollut yksi kemiallinen ja yksi keskenmeno. Keskenmeno oli just talvella 😕 Jotenkin tuntuu että tässä on nyt taas jotain häikkää. Tässä vielä testit vertailun vuoksi, alin noin dpo 13, ylin tänään/ dpo 16.

Liitteet

• IMG_6228.jpeg
    IMG_6228.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 37
IMG_2940.jpeg

Osasin aavistaa jo muutaman päivän ajan ja tänään tuli varmuus kun testin tein. Oon niin onnellinen. <3
Viime joulukuussa todettiin kkm. Vähän kyllä jännittää miten nyt käy, mutta ei auta kun vain luottaa että kaikki menee hyvin.

Onnea ja tsemppiä muille odottaville! <3 Ja jos tätä lukee joku joka vielä yrittää niin toivon sydämeni pohjasta että sullekkin plussa koittaa vielä joku päivä!

Takaisin