Helmikuisten plussatestien kuvia

Teettekö testejä myöhemmässä vaiheessa jostain syystä? Huvikseni tein jäljellä olleen raskaustestin vielä joskus viikko sitten, ennen kun oireet kunnolla alko. Kun tuli ihan tyhmä olo varata neuvolaa ja kaikkea jos oliskin vaan kuvitellut ja plussat jotain sattumaa 😅

Itellä on nyt niin huono ja väsynyt fiilis kokoajan, että ei epäilystäkään raskausoireista.

Muokattu viimeksi:
Teettekö testejä myöhemmässä vaiheessa jostain syystä? Huvikseni tein jäljellä olleen raskaustestin vielä joskus viikko sitten, ennen kun oireet kunnolla alko. Kun tuli ihan tyhmä olo varata neuvolaa ja kaikkea jos oliskin vaan kuvitellut ja plussat jotain sattumaa 😅

Itellä on nyt niin huono ja väsynyt fiilis kokoajan, että ei epäilystäkään raskausoireista.
Mä tein testejä niin pitkään, että digi näytti 3+. Odotin sen kanssa kyllä reilusti yliajalle, että varmasti tulisi tuo näkyviin. Ja onneksi odotin, kun tän viikon varhaisultrassa kätilö mittaili mun raskauden olevan 5pv aiemmassa, kuin mitä laskurit sanoo. Olisin saanut itseni ihan tiloihin sen raskaustestin 2-3vko kanssa, jos laskujen mukaan olisi pitänyt näkyä jo 3+.

20230613_160822.jpgTämä tehty rv 4 . Muita testejä en ole tehnyt mutta kahdessa UÄ:ssä sen jälkeen ja kaikki mennyt toistaiseksi hyvin. Nyt rv 10❤️

Pitää vastata nyt kaikkee.mn mahdolliseen, jotta pääsen salaiselle puolelle, kun täällä ei varmastikaan hirveästi enää keskustella.
Mä jo kauhistuin, että enkö mä säästänyt / ottanut yhtään kuvaa, kun esikoisesta kuvasin kaikki testit ja säästin ne pari vuotta - nyt näköjään suorilta nakkasin kaikki roskiin 🙈 (vai olisikohan se digitesti vielä tallessa, kun en silloin jaksanut vielä kierrättää asianmukaisesti)
Tää kuva löytyi, taitaa olla 4+2

Liitteet

• IMG_4717.jpeg
    IMG_4717.jpeg
    2 MB · Katsottu: 23
Takaisin