Helmikuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Aika paljon onkin tummunut! 😍. Mulla tÀÀllĂ€ yksi viikko-digi vielĂ€ jĂ€ljellĂ€ odottamassa viikonloppua, uskaaltaako sitĂ€ edes tehdĂ€ 😅.

Pirun digit, jos ne toimivat "odotetunlaisesti" eli tulee prikulleen oikea mÀÀrÀ viikkoja --> super rauhoittavaa.

Mutta jos kĂ€y kuten meikĂ€lĂ€iselle (ja ilmeisesti monelle muullekin) ja lukema on eri kuin mitĂ€ odotti --> yritĂ€pĂ€s tĂ€ssĂ€ nyt sitten rauhoittua. 🙃

MÀ tuota viikkodigiÀ hypistelin apteekissa ja just tÀn takia pÀÀtin sen jÀttÀÀ hyllyyn. En jaksais tollasta hÀmmennystÀ. Joko on tai ei ja se riittÀÀ tÀssÀ vaiheessa. Toisessa ketjussa kerroinkin etten edes testannut kun viikko kuukautisten jÀlkeen, kun en halunnut mitÀÀn haaleita raitoja.

MÀ tuota viikkodigiÀ hypistelin apteekissa ja just tÀn takia pÀÀtin sen jÀttÀÀ hyllyyn. En jaksais tollasta hÀmmennystÀ. Joko on tai ei ja se riittÀÀ tÀssÀ vaiheessa. Toisessa ketjussa kerroinkin etten edes testannut kun viikko kuukautisten jÀlkeen, kun en halunnut mitÀÀn haaleita raitoja.

NĂ€in me ollaan erilaisia. Mua kiinnostaa tarkkailla testien vahvistumista, ja tĂ€mĂ€ on toivottavasti mun viimeinen raskaus joten olen halunnut ottaa kaiken ilon irti tĂ€stĂ€ "harrastuksesta". 😁

Tosi hyvin ymmĂ€rrĂ€n sun lĂ€hestymistavan myös! 😊

Viimenen testi, tĂ€nÀÀn rv 6+6 😂 EnÀÀ ei voi kattoa, ettĂ€ onko testiviiva vahvistunut, mutta kai toi kontrolli vĂ€hĂ€n on haalistunut tuosta 6+0 testistĂ€. đŸ€”

Liitteet

• Polish_20230630_094127982.jpg
    Polish_20230630_094127982.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 53
Viimenen testi, tĂ€nÀÀn rv 6+6 😂 EnÀÀ ei voi kattoa, ettĂ€ onko testiviiva vahvistunut, mutta kai toi kontrolli vĂ€hĂ€n on haalistunut tuosta 6+0 testistĂ€. đŸ€”

Komeat viivat 😍 On se kontrolli haalistunut. 👏

Dpo23 tai rv5+5 ja digi sanoo 2-3vko.đŸ˜© Pakko se on varmaan vielĂ€ yks kĂ€ydĂ€ ostamassa, vaikka se 10e yhestĂ€ testistĂ€ kirpasee aika paljon.😅

Edit/ tossa vielĂ€ kuva viivoista, tulkinta-apua?🙈 En oo ennen digiĂ€ avannut.
Edit 2/ löysinkin edelliseltĂ€ sivulta apua.😂 Sanokaa nyt silti kuitenkin joku ettĂ€ mulla ei ole hĂ€tÀÀ nĂ€iden viivojen kanssa.

Liitteet

• IMG_1067.jpeg
    IMG_1067.jpeg
    98.8 KB · Katsottu: 19
Muokattu viimeksi:
Dpo23 tai rv5+5 ja digi sanoo 2-3vko.đŸ˜© Pakko se on varmaan vielĂ€ yks kĂ€ydĂ€ ostamassa, vaikka se 10e yhestĂ€ testistĂ€ kirpasee aika paljon.😅

Edit 2/ löysinkin edelliseltĂ€ sivulta apua.😂 Sanokaa nyt silti kuitenkin joku ettĂ€ mulla ei ole hĂ€tÀÀ nĂ€iden viivojen kanssa.
Ei oo mitÀÀn hĂ€tÀÀ, toinen testi varmasti nĂ€yttĂ€isi 3+! 😊

Onhan noi jo ihan viittĂ€ vaille 3+ ! Tosi tummat 😊

Oli pakko testata vielÀ. TÀnÀÀn dpo 22 rv 5+1 yritÀn lopettaa testailut tÀhÀn. ViikkotestejÀ en raski tehdÀ.. lÀhinnÀ mietin meniskö varhaisultraan vai oottelisko sinne neuvaan 10+ kun siellÀ ultraavat. FDB3DE69-308D-4BCF-9E19-0281D28C3047.jpeg

CF85E3CE-CE25-4B5B-8F6F-9A6B10B582B3.jpegTÀÀllÀ kans plussa tehty juhannus viikonlopulla. Testi kuitenki hÀmÀÀ. Ovulaatio on tapahtunut 9.6 ja nÀmÀ viikot ei tÀsmÀÀ. No pÀÀasia kait ettÀ on kuitenkin jotn tuolla.

View attachment 123578TÀÀllÀ kans plussa tehty juhannus viikonlopulla. Testi kuitenki hÀmÀÀ. Ovulaatio on tapahtunut 9.6 ja nÀmÀ viikot ei tÀsmÀÀ. No pÀÀasia kait ettÀ on kuitenkin jotn tuolla.

Jos oot ton tehny juhannuksena, niin kyllĂ€hĂ€n toi testi sitten on oikeassa siitĂ€ kauan on kulunut hedelmöittymisestĂ€ đŸ‘đŸ»

Pirun digit, jos ne toimivat "odotetunlaisesti" eli tulee prikulleen oikea mÀÀrÀ viikkoja --> super rauhoittavaa.

Mutta jos kĂ€y kuten meikĂ€lĂ€iselle (ja ilmeisesti monelle muullekin) ja lukema on eri kuin mitĂ€ odotti --> yritĂ€pĂ€s tĂ€ssĂ€ nyt sitten rauhoittua. 🙃
Mulla kans digi teki tepposet, vĂ€hĂ€n hĂ€mmentĂ€vÀÀ kun oisi pitĂ€nyt 3+ jo nĂ€ky viime viikon la vaan 1-2 nĂ€ytti. Ei olisi pitĂ€nyt koko digitestiĂ€ hankkia😟

Laitanpa tÀhÀn ylös digitaalisten viikkotestien tulokset omalta osaltani:

- 5+0 = testi nÀytti 2-3 viikkoa
- 6+0 = testi nÀytti yli 3 viikkoa

VĂ€hĂ€n siis ehkĂ€ jĂ€tĂ€ttivĂ€t, koska 5+0 oletetusta hedelmöityksestĂ€ oli tasan 3 viikkoa. Tosin se voi olla, ettĂ€ jo 5+1 testi ois nĂ€yttĂ€nyt jo tuon +3, koska silloinhan olisi virallisesti ollut yli kolme viikkoa hedelmöityksestĂ€ đŸ€”

Pakko nyt kommentoida muuten noihin viikkotesteihin, kun itsekkin sen kanssa painin. MÀhÀn tein viimesen testin viikolla 5+4 ja testi nÀytti 2-3.
Nyt kun ultrassa kĂ€vin eilen, niin pĂ€iviĂ€ olikin yksi enemmĂ€n, eli oon tehnyt tuon testin 5+5, joten ei kannata muidenkaan panikoida jatkossa, jos testi nĂ€yttÀÀ viikot vÀÀrin! 😊

Laitanpa tÀhÀn ylös digitaalisten viikkotestien tulokset omalta osaltani:

- 5+0 = testi nÀytti 2-3 viikkoa
- 6+0 = testi nÀytti yli 3 viikkoa

VĂ€hĂ€n siis ehkĂ€ jĂ€tĂ€ttivĂ€t, koska 5+0 oletetusta hedelmöityksestĂ€ oli tasan 3 viikkoa. Tosin se voi olla, ettĂ€ jo 5+1 testi ois nĂ€yttĂ€nyt jo tuon +3, koska silloinhan olisi virallisesti ollut yli kolme viikkoa hedelmöityksestĂ€ đŸ€”

Jep nĂ€in se taitaa mennĂ€ usein. đŸ€”

Mulla:
- 3+5: 1-2 viikkoa
- 4+1: 2-3 viikkoa 👌
- 5+4: 2-3 viikkoa đŸ« 
- 5+6: 3+

Huomenna varhaisultra (6+6) niin siellÀpÀ sitten kuullaan mikÀ on tilanne ja onko siellÀ ketÀÀn.

Takaisin