Helmikuisten plussatestien kuvia

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?
 
Sunnuntaina tein ensimmäisen, kun mieheni oli lähdössä työmatkalle, mutta kaapissa ei ollut kuin normaaliherkkyisiä testejä ja kuukautisteni oletettu alkamispäivä oli juuri sunnuntaina niin ajattelin ettei vielä näy mitään, mutta yllätyksekseni siinä olikin haalea viiva ja en voinut uskoa silmiäni. Olin ajatellut, että kerron jotenkin hienosti miehelleni sitten joskus kun plussaan, mutta se unohtui siinä hetkessä kun riensin herättämään mieheni että tässä on haalea viiva olen raskaana!!!! Hän ei sitä uskonut alkuun, joten kävimme hakemassa vielä digitaalisen testin ja kun siihen pärähti, että raskaana niin hänkin vihdoin uskoi. Mitään oireita minulla ei ole ollut niin olen tehnyt 4 päivää raskaustestejä ja ne ovat vahvistuneet päivä päivältä. Nyt jälkeenpäin katsottuna olihan tuo ensimmäinen todella haalea, että ei ihme ettei mieheni heti uskonut että se merkkaisi raskautta.image.jpg
 
IMG_20230527_091627.jpg

Tämän jälkeen lopetin jo testailun. ♥️ Dpo10 oli selkeä haamu, joka vahvistui päivä päivältä. Tämä taisi olla dpo16.
 
View attachment 122893

Tämän jälkeen lopetin jo testailun. ♥️ Dpo10 oli selkeä haamu, joka vahvistui päivä päivältä. Tämä taisi olla dpo16.
Wau, miten hienot leffaviivat saitkaan 😊 Mä testasin eilen ekan kerran, oli Flo:n ennusteen mukaan menkkojen alkupäivö ja dpo12 eikä näkynyt mitään. Tunnistan kuitenkin kaikki lukuisat oireeni raskaudeksi ja olen siitä siksi varma. Viime syksynäkin hcg nousi hitaasti ja näkyi kunnolla vasta dpo15. Suunnitelmana on testata huomenna uudestaan jos saisi edes haalean viivan näkymään. Ja siis jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet. Toistaiseksi toiveikas olo 😍😇
 
Wau, miten hienot leffaviivat saitkaan 😊 Mä testasin eilen ekan kerran, oli Flo:n ennusteen mukaan menkkojen alkupäivö ja dpo12 eikä näkynyt mitään. Tunnistan kuitenkin kaikki lukuisat oireeni raskaudeksi ja olen siitä siksi varma. Viime syksynäkin hcg nousi hitaasti ja näkyi kunnolla vasta dpo15. Suunnitelmana on testata huomenna uudestaan jos saisi edes haalean viivan näkymään. Ja siis jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet. Toistaiseksi toiveikas olo 😍😇
Toivotaan tänne siis huomenna haamulaista sulta 😍🌈
 
Hei.Liityin uutena tänään.Eilen tein ensimmäisen testin kp.27/28-29.Kun huomasin eilen illalla kaupassa sykkeen olevan normaalia korkeampi yki 100 ja totesin ystävälle, että taidan ostaa raskaustestin. Yritetty ei oo säännöllisesti ja miesystävä jätti vielä perjantaina. 🙄 Tulos oli vähän kuitenkin yllätys, mut alempi eilen illalla enne kymmentä ja ylempi tänään aamulla kahdeksan jälkeen.IMG_20230611_082437.jpg
 
Tänään rv 4 + 1 varmaankin, ainakin laskurin mukaan. Aamulla tehty testi taas, kait tuo vähän vahvistunut. Vähän kiireessä otin kuvan kun tuli töihin kiire. 😅IMG_20230613_155836.jpg
 
Mua alkoi jo epäilyttämään, että onko tuosta edellisestä edes vahvistunut, mutta tässä kollaasissa ainakin näyttää että olisi. 😅
 

Liitteet

  • Polish_20230613_183831275.jpg
    Polish_20230613_183831275.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 85
Takaisin
Top