Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wau, miten hienot leffaviivat saitkaan Mä testasin eilen ekan kerran, oli Flo:n ennusteen mukaan menkkojen alkupäivö ja dpo12 eikä näkynyt mitään. Tunnistan kuitenkin kaikki lukuisat oireeni raskaudeksi ja olen siitä siksi varma. Viime syksynäkin hcg nousi hitaasti ja näkyi kunnolla vasta dpo15. Suunnitelmana on testata huomenna uudestaan jos saisi edes haalean viivan näkymään. Ja siis jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet. Toistaiseksi toiveikas oloView attachment 122893
Tämän jälkeen lopetin jo testailun. Dpo10 oli selkeä haamu, joka vahvistui päivä päivältä. Tämä taisi olla dpo16.
Toivotaan tänne siis huomenna haamulaista sultaWau, miten hienot leffaviivat saitkaan Mä testasin eilen ekan kerran, oli Flo:n ennusteen mukaan menkkojen alkupäivö ja dpo12 eikä näkynyt mitään. Tunnistan kuitenkin kaikki lukuisat oireeni raskaudeksi ja olen siitä siksi varma. Viime syksynäkin hcg nousi hitaasti ja näkyi kunnolla vasta dpo15. Suunnitelmana on testata huomenna uudestaan jos saisi edes haalean viivan näkymään. Ja siis jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet. Toistaiseksi toiveikas olo