Helmikuiset synnärillä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tukaani
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voivoi.. Mä toivoisin kovin et tää syntyy (jos ei mee sectioon) viim. Seuraavan kätilön vaihdolla.. Kun siinä taitaa olla semmonen joka oli eilen päivän ja illan ja tykkäsin siitä. Nyt mun piti itse riisuu sängyllä maatessa housut vaikka piuhaa menee joka suuntaan.. Sit se vaan nauro et ootpas sotkussa.. No ihanko totta.. Prkl..

Pidetään masc peukkuja sulle, että alkais nyt todella jo tapahtumaan, niin ei tarvis sektiota! Kauan sulla on mennyt nyt vesien menosta?

Itsekkin ollu aamusta asti synnärillä tarkkailussa, supistuksia ollut nyt 15tuntia eikä kymmentä minuuttia pitempiä välejä ollu ja meinas jo itku päästä kun sisätutkimuksissa todettiin ettei pahemmin muutosta.. Päivän selvisin ilman kivunlievitystä, nyt illasta sain tenssin ja lämpöpussin, pelastus!! Nyt nimittäin alkaa kivut olla jo aika pahoja ja pitkäkestosia.. Kohta kipupiikkiä ja sit jos sais toivottavasti nukuttua ja levättyä ennen tulevaa synnytystä :)

Me lähetään takas kans synnärille.. Mennään kattoo noi bilirubini arvot ja jos on koholla nii jäädään sinne,jos ei päästään lähtee kotiin..VITTU!! Tee mieli mennä sinne enää uudestaa ja varsinkaa jäädä sinne..

Tiada, yritä nyt vaan ajatella, että se on vauvasi parhaaksi. Ei niitä arvoja huvikseen tai kiusalla oteta. Tsemppiä! Toivottavasti arvot on ok, ettekä joudu enää jäämään sairaalaan.

Jee Mannikka, toivottavasti toimii!!

Oon Tiada samaa mieltä kuin Teetu. Ronsun parhaaksi! Ja usko pois, ei ne sinne huvikseen ketään takasin kutu, niillä on kädet täynnä töitä ilmankin. Minä olin suosiolla niin pitkään kuin pitivät juuri siksi ettei tarvii käydä uudelleen. Meillä kun on sitä matkaa..

Ei meijän tarvikkaan lähtee :D Vähän säikähdin,mutta tuttava,joka on sairaanhoitaja tuli katsomaan ja totesi ettei oo mitään :D Ensi kertalainen kun oon nii panikoi pienimmistäkin asioista :/

Vähän vähemmän jee: oon ollu kolmisen tuntii käyrällä ja viel kuuteen asti pitäs olla. Syödä ei ilmeisesti saa ollenkaan tän aikana.
Mutta huomenna aamulla oli kai tarkotus alkaa käynnistää.. En vieläkään oo nähny lääkäriä, mut kätilö lupas vähän selvitellä.

Miulla tulee lääkäri kyllä synnytykseen ku on pt-synnytys. Mutta ois ihan kiva nähä niit ku ne tekee jotain päätöksiä.. Ja varsinki kun sit kukaan ei tajuu sanoo miulle et mitä tapahtuu. :/

Mannikka: Voisko toi syömättömyys liittyä siihen, et tarvittaessa oot sektiovalmiudessa? Jos kerran perätila-synnytys kyseessä.

Toivottavasti hoitava taho tulee pikaisesti infoamaan sinullekin missä mennään!

Nyt oonki sit synnyttäneitten osastolla oottelee käynnistystä.. Täällä vähän erikoisesti toimii tää systeemi vissiin. :D toivottavasti lähtis sit käyntii vauhilla..

Vielä ois iltakäyrä eessä, enhän mie oo ku joku 8 ja puol tuntii ollu tänää käyrillä :rolleyes:

Hurjaa Mannikka siellä on kyllä paperia pantu piirtäen yhden sademetsän verran :) tsemppiä sinne ja toivottavasti pian odotus palkitaan

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla silloin viiime yönä jo alko ne kipeet supistukset ja jatkunu tosiaan tähä asti.. Välit oli välillä jopa sitä kolmea min ja kestivät yli minuutin ja voi pojat ku ottaa kipeetä.. Tultiin käymäs synnärillä ja käyrillä oltiin ja supistuksia tuli tietty silloin vaan 9min välein... Kohdunsuu oli 2-3cm auki ja kaulaa viel paksulti jäljellä.. Mutta koska olin jo niin kipeä saatiin jäädä perhehuoneeseen yöksi :) sain kolmea eri kipulääkettä ja kohta aattelin kuumaan suihkuun ja sitten koitan nukkua.. Aamulla viimestään katsotaan tilanne uusiksi että pitääkö lähteä kotia vai mitä tehdään :) turhauttaa vaan jos pitää vielä takas kotia.. Varsinkin kun nää kivut on ihan jäätäviä jo.. :(

Tilannekatsaus :D sain tosiaan niitä kipulääkkeitä ja sitten olin n.tunnin suihkussa ei mitään apua.. No tuohon lähes kolmeen asti kärvistelin ja kutsuin sitten kätilön, laittoi käyrille ja vauvalla oli sykkeet hyvät niin sain jonkun lonkkaan laitettavan kipupiikin ? Pää meni ihan sekasin siitä ja alko oksettaan, sain jumaliste puoltuntia torkahdettua ja sitten supistukset jatku niin kipeinä että täällä taas valvotaan.. Tarkisti tuolloin 3 mais myös kohdunsuun tilanteen joka oli silloi 2,5cm auki... Turhauttaa kun kipeetä tulee mutta mitään tapahdu .. :(

Takaisin