Heinävauvojen 2010 tavarahankintoja

Hei kaikki shoppailijat!

Tässä linkkivinkki Campadren nettikauppaan:

http://www.campadre.fi/products/dadadoo/

http://www.campadre.fi/products/lundmyr-of-sweden/

Tuo on siis verkkokauppa, jossa on aina rajoitetun ajan jotain tiettyä merkkituotetta erä myynnissä usein todella edullisesti. Nyt esim. Dadadoon hoitolaukkuja ja Lundmyr of Swedenin vaatteita vauvalle ja äidille (ja koirallekin [:D]).
 
Eilen tuli tilaamani itkuhälytin.

Nyt meillä on..
-pinnasänky
-rattaat ja vaunut
-itikka-, kissa- ja tuulensuoja vaunuihin
-musiikkilelu vaunuihin
-kaukosäätimellä toimiva mobiili pinnasänkyyn
-lakanoita,tyynyliinoja
-paljon vaatteita
-sitteri
-lelukaari "leikkimatto"
-bumbo vauvanistuin http://www.justforbubs.fi/products/bumbo-baby-seat.htm saadaan kun vauva syntyy.
-turvakaukalo + kiinnityslaitteet
-vaatekomero :)
-itkuhälytin
-leluja (Iso nallepuh ja Ihaa Anttilasta, lelukirja, mato yms.)
-hoitolaukku
-hyppykeinu
-syöttötuoli pehmusteen kera (valmiina jo=)
-maatilatarrat vauvan huoneen seinälle
-2 hoitoalustaa
-teddy kantopussukka, josta saa pussukan vaunuun, rattaisiin tai turvakaukaloon.

Olikohan tuossa kaikki? Vielä puuttuu rasvat, öljyt, liivinsuojat, pullot, amme, tutit yms. Mutta ne ehdimme ostaa :)
 
Me ostettiin eilen ekat vaipat vaaville [:D] Lisäksi niitä puhdistusliinoja ja ensi kylvyn pesuainetta.

Nyt meillä on - ja puuttuu*

- yhdistelmävaunut
* puuttuu sade-, hyttys- ja rengassuojat
- turvakaukalo + kiinnike (laina)
- pinnasänky + uudintanko ja -verho + petivaatteet
- hoitotaso + -alusta
- lipasto vauvan vaatteille ja hoitotarvikkeille
- tutteja 2 kpl
* puuttuu tuttipullot ja pulloharja
- sitteri (laina)
- itkuhälyttimet
- hoitolaukku
- vaatteita, kuolalappuja, kypärämyssyjä
- first touch -perusrasva, first touch -öljy, first touch - pesuaine
- vaipat
- kosteusliinat
- pikkuniistäjä
- nalle
* puuttuu kylpyamme, liukuestematto ja  viherä kylpyankka!! [:D]
* mobile
* puuhamatto
* rintapumppu
* leluja
* liivinsuojat

Lelut ja muut puuhamatot ehdimme vauvan syntymänkin jälkeen ostamaan, joten niiden kanssa ei pidetä toistaiseksi kiirettä. Myöskään syystä että, usein lähipiirissä annetaan lahjaksi lahjakortteja tms. joilla voi hankkia vauvalle jotain kivaa [:)]
 
Nyt kun olen tuota itkuhälytintä alkanut katselemaan, niitähän on jos jonkinlaista ja hintaista. Nyt siis kokemuksia tänne, missä olette vauvan lähetintä pitäneet, kun vaunuun ei saa laittaa (niin luki jossain) ja entä talvella ulkona kun käyttölämpötila 10-40 C.
 
Mä sain viikonloppuna mökillä valmiiksi tämän vauvanpeiton ja eilen nappasin mukaan kaupasta ensimmäisen itse ostamani vauvatavaran IHANAT MURSULELUT! [:D]




 
Vielä ihan pakko laittaa vaunutkin tänne kun sain ne eilen ja oon niitä ihan huulipyöreenä ihastellut [:)][:D] Emmaljungan Classic sport mustana ja quadrolift pro titan <3



 
Hoksasin, että eipä ole meilläkään löytövaunuihin hyttys- ja sadesuojaa. Sadesuoja on kai pakko jostain taikoa, harsoliina käynee hyttyssuojasta ainakin alussa?

Harsoliinoja täytyy hankkia lisää, sillä innostuin ajatuksesta käyttää niitä kestovaippoina. Kestovaippayhdistyksen esittelijä kun näytti, että ovat käteviä taitella, ja nehän on myös helppo pestä ja kuivuvat nopeasti. Tulevat myös halvemmiksi kuin muut kestarit, kun vielä muutaman kuoren hankkii. Lisäksi pitänee ostaa yksi kertakäyttövaippapaketti varalle, kun ei tiedä miten se kestoilu sitten lähtee käyntiin.

Sitteri on tuloillaan, sen saamme sisareltani, joka palauttaa lainaamansa meille takaisin, kun hänen tyttönsä on jo sitteriin liian iso ja liikkuvainen.

Enemmän ne puuttuvat tavarat ovat sitten mua varten: imetysliivit (2 kpl), suojia alkkareihin ja niitä mammapöksyjä, joihin roikkuvan vatsamakkaran voi tunkea [:D]
 
Meiltäkin puuttuu vielä hyttysverkko ja muut suojat rattaisiin. Täällä on pakko hankkia tuo hyttysverkko heti alkuun kun hyttysiä on enempi kuin koskaan ennen ja porautuvat varmaan "pistimillään" harsojen läpi [;)]
Sitten pitäisi ostaa vielä kylpyamme ja alusta. Ja se vihreä kumiankka. Se on pakko saada! [:)] Rintareppukin on hankintalistalla, muuta ei sitten tähän alkumetreille puutukaan..
 
 
Jeeeeeeeee! Meijän tilaama vaunusetti on jo matkalla maatamme kohti! [:)] Saapunee tällä tai ens viikolla ihan kotiimme saakka. Sitten meillä on kyllä kaikki kamat ja vaatteet koossa. Ei puutu ku itkuhälytin mutta sen kerkii sitten myöhemmin. Sairaalakasseja justiinsa pesen ja sitten voin nekin pakata valmiiksi. Aah mikä mielenrauha kun tää romuruljanssi loppuu [:D] Raskaimmat rästihommatkin oon saanu loppusuoralle, enää pari, kolme sellasta vähän isompaa hommaa ja sitten voin vihdoinkin keskittyä ihan vaan normaaleihin arkiaskareisiin, vauvakirjan lukuun, vatsani silittelyyn jne. [:)] Ja sitten: tervetuloa vauva!
 
Jasmiini, teillä on mennyt tosi kauan vaunuhommien kanssa! Eli ihan hyvä että olitte ajoissa liikkeellä [:D]
 
Kävin tänään ostaa sellasta pehmeetä päiväpeittokangasta tms., josta aion väsäillä äippäpakkauksen reunoihin pehmusteen... laitan kuvaa kunhan saan valmiiksi [:D]
 
Mun pitäisi ostaa vauvalle vielä ainakin parit sukat, tumput ja pipot. Yllättävän hankala löytää kivoja. Tajusin siis ettei meillä ole juuri muuta kuin ne äitiyspakkauksessa tulleet, ja varmaan niitäkin olisi hyvä olla vähän useammat.
 
Komia on Elaisahin(kin) pehmuste/päällyste! Tässä alkaa vähän itelläkin polttelemaan, että pitäskö sittenkin käydä kattelemassa joku kiva kangas omaankin laatikkoon.... ei varmaan montaa saumaa tarvi ompelukoneella hurauttaa tuota varten?
 
HK: Kahdesta kangaspalasta siis koostuu tuo mun väsäämä pehmuste... eli 2 saumaa vaan [:D] ja sitten vedin siksakilla kaikki reunat vielä, niin tuli vähän siistimmän näköiset, vaikka eihän ne edes näy... Kangas Eurokankaasta ja hintaa tuli n. 15 € [:)]
 
Oisko pakko tulla leijumaan tänne kun kerrankin potkas onni... NO OIS![:D]

Voitin Citymarketin arvonnassa 15 säästöpakkausta Liberon vaippoja[:D][:D] Pieni tsägä, vähän oon onnessani.
 
no voi vitsi muiia mikä tuuri[:)] tulevat kyllä tarpeeseen[:D][;)]
 
Tänään posti toi äitiyspakkauksen reunaröyhelöt, pinnasängyn verhotangon ja pinnasänkyyn verhon :)
 
Vihdoin ja viimein meillä alkaa olla lasten huone valmis, tavarat hankittuna ja kasassa. Tässä kuvaa meidän hoitonurkkauksesta. Pinnasänky siirretään kyllä meidän sängyn viereen sitten kun vauva kotiutuu. Hoitopöytä on pikkusiskon vanha vuodelta -86. Iskä kunnosti sen"Paavoa" varten. Verhon ompelin itse, keltainen laatikon reunus on kirppislöytö ja lakanat laatikossa mun omat vanhat vuodelta -76. Kaikkea meidän äippä on säästänyt.

Pitää vielä laitella seinätarrat tuohon hoitopöydän vierelle sekä ripustaa mobile kattoon pöydän yläpuolelle. Ei muuta kun vauvalle tervetuloa! [:)]


 
Takaisin
Top