Heinävauvojen 2010 tavarahankintoja

Me käytiin ostaan pinnasänky patjoineen. Pitäs vielä laittaa se kasaan jossain vaiheessa. Nyt alkaakin sitten olla tavarat kaikki kotona.[:)]

Sitteriä olen miettinyt, että paljonkohan tulen sitä kaipaamaan, kun ei ole. Tulin lopulta siihen tulokseen, että saahan sen ostettua myöhemminkin, jos haluaa.
 
moi!

mullakin on vuosimallia -81 olevia lakanoita ja röyhelöitä äitiyspakkauksen laatikkoon sopivia.. Kaikkea ne äidit tosiaan säästää [:D]
 
Tänään menen piristämään mieltäni ja törsäämään rahaa vauvan tarvikkeisiin. Viimeisiä pieniä hankintoja vielä ja siinä sitä sitten ollaan. Nyyttiä vaille valmista! [:D]
 
ALKUPERÄINEN: Iines05

Mipu76, tosi kiva tuo hyllykkö seinällä! Niinku kaikki muutkin [:)]


minäki katoin tuota hyllykköä että tosi kiva, mistähän on peräsin jos saa udella?[:)]
 
Pakko kommentoida, kun Elaisah on löytänyt samanlaista kangasta, kuin mistä itse tein äitiyspakkauksesta pedin vauvalle. [:)] Tuollaista tikkikangasta reunapehmusteeksi ja peitoksi ja sitten ulkopuolelle sekä lakanoiksi sitten tavallista (=ohutta) samaa kangasta. Tosi kivan näköisen olet sinäkin siitä saanut. [:)]

Ja muiialla tosiaan hyvä tuuri!
 
En muista enää mistä on hyllyt hankittu. Ovat jo aika vanhat. Alunperin olivat ihan pyökin väriset mutta maalattiin valkoiseksi uutta asukkia varten. [:)]
 
Jooo on näköjään hieman hakusessa nää kuvan koot täällä mutta jos tää olis jo sopivan kokonen..
Elikkäs tällänen pitäis viellä kunnostaa


 
Kivan näköseks ootte laittanu kaikki! [:)] Mulla on sänky vielä petaamatta, jokohan pitäs laittaa lakanat valmiiks...
Sormet syyhyäis hirveesti ompelemaan lisää kestovaippoja mut en tiiä kuinka paljon niitä uskaltaa minkäkin kokosta tehdä valmiiks kun ei voi tietää millanen pullukka tai rimpula sielt syntyy ettei heti jäis pieneks... Jotain valmiitakin oon ostanu mut niissä on vähän sama juttu, ei voi hamstrata kun ei tiedä mikä käy ja mikä ei..
 
Hei Nettta, mulla oli pienenä tollanen ihan samanlainen keltainen kiikkustuoli. [:D] Sekin on vielä tallessa. Tuleva mummi sanoi tosin, että sitä ei sieltä pois viedä vaan "Paavo" saa mummilassa sillä keinutella. Nooo... katotaan, jos sen vaikka sais kuitenkin meille.
 
Mipu76 me löydettiin toi keinutuoli roskiskatoksesta [:D]  ihastuttiin siihen heti joten tuotiin kotio se..
Ukkeli lupas kunnostaa sen kun se on hieman kärsineen oloinen... Toivottavasti saat vietityä oman tuolin kotiin [:)]
 
Takaisin
Top