Esittäydyn minäkin, tähän asti lähinnä lueskellut muiden kirjoituksia. Näistä ollut paljon apua. Nyt on menossa rv 30+4 ja vielä kolme viikkoa töitä edessä... loppuvat sitten mulla perinteiseen Suvivirteen :) Ja l.a. on 21.7. tälle pienokaiselle, joka on sekä mun että miehen esikoinen
Ollaan vähän vanhemmasta päästä ensimmäisen lapsen saajiksi, ja jotenkin jännitinkin etukäteen ihmisten suhtautumista siihen, mutta on tullut vain positiivista palautetta joka puolelta
Ollaan vähän vanhemmasta päästä ensimmäisen lapsen saajiksi, ja jotenkin jännitinkin etukäteen ihmisten suhtautumista siihen, mutta on tullut vain positiivista palautetta joka puolelta

, ei pysty ihan samaa vauhtia viipottamaan kuin tähän asti. Tänäänkin tein varmaan 4 kilsan kävelylenkin ja aikaa meni melkein puoltoista tuntia! No, olen oikesti ollut tosi onnekas, kun ei ole juuri ollut mitään oireita ja nytkin pääsen vielä ihan kivasti liikkumaan. Hyviä vointeja!
, voi tulla kämmentä
.

) ja vesimelonia nam! Appelsiini mandariini vihreä tee on myös ollu koko raskauden ajan tosi jees. Nyt en tiiä mitä teen ku ida redejä ei enää oikee
Pitää siirtyä kokonaan vesimeloniin.