Heinäkuun hehkutukset

Mulla nyt jo puoliltapäivin pömpöttävä vatsa. Kävin vielä Vilassa tänään shoppailemassa ja kyllä se pömppö vaan näkyy. Vähän joutuu totuttelee, selkeesti nyt vielä turvotuspömppö, mut ei voi mitään. Kohta on oikee raskausmaha kuiteski
 
Mulla kans maha niiin turvoksissa. Mieskin vitsaili että kuinkas pitkällä se raskaus jo olikaan :joyful:
 
Mulla ihan sama! Oon vielä muuten hoikka siellä normaalipainon alapäässä, mut vatsa se vaan pömpöttää. Yritän valita vaatteita silleen et peittäis sitä ja sit myös vähän vetelen aina välillä vatsaa sisään. En halua suoria kysymyksiä että oonko raskaana kun niihin en ole aatellut valehdella vaan sanoa suoraan totuuden :rolleyes:
 
Aivan järkyttävää tää turvotus :bag: kokoajan saa vähän peitellä ettei sukulaiset huomaa:hungover: muuten tää heinäkuu menee niiiiiin hitaasti :banghead: nää helteet saa muutenki olon tuskaseksi :bored:
 
Huh, miten nuutunut olo kun heräsin.:depressed: Varmaan johtuu helteistä. Vettäkin olen yrittänyt juoda litratolkulla, muttei varmaan sitten tarpeeksi eilenkään. Onneksi ei tarvi sentään viimeisillään olla taas heinäkuussa. Loppuraskaus talvella alkoi juuri olla huippuidea.:rolleyes:

Muistakaa juoda paljon vettä kaikki maaliskuiset nyt vielä nämä pari hellepäivää.:coffee2
 
Onko teillä käytössä jokin raskaus aplikaatio? Mitä suosittelisitte?
Oon joskus nähnyt sellaisen, missä sikiön kokoa verrataan hedelmään, mutta en ole itse onnistunut löytämään sellaista..?
 
Mulla kans preglife. Ja sitten myös vau odotus. Siinä ainakin verrataan sikiön kokoa milloin mihinkin :)
 
Mulla on käytössä Preglife ja Vau.fi odotus.
 
Mulla käytössä noiden Preglife ja Vau.fi odotus lisäks vielä Ovia Pregnancy. Kaikki aika erityyppisiä ja hyviä omalla tavallaan!
 
Takaisin
Top