Heinäkuun hehkutukset

Ihana ihmeellinen raskaus. Tämä raskaus tuntuu niin erillaiselta kuin edellinen. Minulla on tunne, että joku siellä masussa asustaa. Vaikka ei sitä toki vielä tiedä. Viime raskaudessa panikoin paljon ja huoli valtasi minut lähes kokoajan. Arvelin ettei kaikki ole hyvin. Niinhän sieltä sitten löytyi varhaisulrassa tuulimuna. Jännä, että nyt on niin eri fiilis. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? :think005
 
Ihana ihmeellinen raskaus. Tämä raskaus tuntuu niin erillaiselta kuin edellinen. Minulla on tunne, että joku siellä masussa asustaa. Vaikka ei sitä toki vielä tiedä. Viime raskaudessa panikoin paljon ja huoli valtasi minut lähes kokoajan. Arvelin ettei kaikki ole hyvin. Niinhän sieltä sitten löytyi varhaisulrassa tuulimuna. Jännä, että nyt on niin eri fiilis. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? :think005

Mulla on jotenkin tosi rauhallinen ja luottavainen olo että kyllä siellä elämää on. Jotenkin en yhtään osaa pelätä, että tapahtuis jotain kamalaa. Vaikka vähän oli veristä vuotoakin ennen plussaa.
 
Ihana ihmeellinen raskaus. Tämä raskaus tuntuu niin erillaiselta kuin edellinen. Minulla on tunne, että joku siellä masussa asustaa. Vaikka ei sitä toki vielä tiedä. Viime raskaudessa panikoin paljon ja huoli valtasi minut lähes kokoajan. Arvelin ettei kaikki ole hyvin. Niinhän sieltä sitten löytyi varhaisulrassa tuulimuna. Jännä, että nyt on niin eri fiilis. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia? :think005
Esikoisesta panikoin sinne rv 13 nt-ultra asti, kaikki meni kuitenkin hyvin. Nyt taas olo on optimistinen, vaikka km taustaa on. Kyllä sitä sanotaan että varma olo lupaa hyvää :)
 
Mä kävin tänään työhaastattelussa, ja sain paikan. Määrä-aikainen työ, alkaa elokuussa ja loppuu toukokuussa. Mä niin toivon et pystyis olemaan hyvin töissä äitiyslomaan asti, tai ainakin koko syyskauden. En tiiä missä vaiheessa uskallan sit töissä kertoo tästä raskaudesta :joyful:
 
Mä kävin tänään työhaastattelussa, ja sain paikan. Määrä-aikainen työ, alkaa elokuussa ja loppuu toukokuussa. Mä niin toivon et pystyis olemaan hyvin töissä äitiyslomaan asti, tai ainakin koko syyskauden. En tiiä missä vaiheessa uskallan sit töissä kertoo tästä raskaudesta :joyful:
Onnea työpaikasta :Heartred Kerrot sitten kun siltä tuntuu :)
 
Onnea! Komppaan edellistä. Ite hehkutin kahvinjuontiani viikko ennen kuin kuopus ilmoitti tulostaan ja saman tien lopetin kahvin juonnin niin oli pakko kertoa
 
Täällä on välillä epävarma olo ja välillä taas hyvä tunne että kaikki menee nappiin. Osais vaan lopettaa hermoilun...:eek:

Pari päivää sitten alkoi työt loman jälkeen, ja ottaa kyllä voimille.. etova olo ei oo oikein kiva :meh:
 
Täällä on välillä epävarma olo ja välillä taas hyvä tunne että kaikki menee nappiin. Osais vaan lopettaa hermoilun...:eek:

Pari päivää sitten alkoi työt loman jälkeen, ja ottaa kyllä voimille.. etova olo ei oo oikein kiva :meh:

Muru sekin on normaalia ,että hermoilee. Siitä kannattaa ehdottomasti puhua tai kirjottaa vaikka tänne. :angelic:

Tsemppiä sinne! :Heartred
 
Täällä myös realistisen positiiviset olot! Mieli tekisi sanoa kaikille et ”hei meille on tulossa toinen!!”, mutta jotenkin sitä sitten haluaa odottaa..
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001

Voiei, toivottavasti on vain harmitonta :sad001
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001
Toivottavasti on harmitonta :Heartred
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001

Tsemppiä! Toivotaan, että on sitä vaaratonta vuotoa.
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001
Toivotaan, että kaikki on kuitenkin kunnossa.:Heartpink
 
Apua! Ajattelin digitaalisen ostaa ja mennä kauppaan 3 ja 5v tyttöjen kanssa. Mitä selitän niille jos ne kysyy??? En tiedä onks mahdollistakaan ostaa sitä niiden kans
 
Ei olis pitäny vielä hehkuttaa varmaa ja rauhallista oloa! Tänään aamulla verta taas ja rauhallinen olo vaihtui huoleen. :sad001
En edes tehnyt tänää testiä, vaikka ei se vahvistuminen mitään takaa olis ollu rauhallisempi olo, jos viiva olis eilisestä vahvistunu. Voi kumpa tää olis vaan jotain harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001

Voi että, toivon minäkin niin kovin että olisi harmitonta vuotoa ja kaikki masussa hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top