Heinäkuun hehkutukset

No ei siellä lääkärissä nyt juuri mitään selvinny, niinku arvasinki. Jäi kuitenkin hyvä mieli, kun nuori naislääkäri oli todella mukava ja ymmärtäväinen. Jos viikonlopun aikana ei kivut ja vuodot tästä pahene merkittävästi, maanantaina hcg verikoe ja sitten tarvittaessa lähete ultraan.
Nyt olen iloinen siitä, että tällähetkellä ei taas vuoda yhtään. Aijon ottaa koko viikonlopun niin rennosti kun vaan pystyn, enkä murehdi mistään ylimääräisestä.
 
No ei siellä lääkärissä nyt juuri mitään selvinny, niinku arvasinki. Jäi kuitenkin hyvä mieli, kun nuori naislääkäri oli todella mukava ja ymmärtäväinen. Jos viikonlopun aikana ei kivut ja vuodot tästä pahene merkittävästi, maanantaina hcg verikoe ja sitten tarvittaessa lähete ultraan.
Nyt olen iloinen siitä, että tällähetkellä ei taas vuoda yhtään. Aijon ottaa koko viikonlopun niin rennosti kun vaan pystyn, enkä murehdi mistään ylimääräisestä.
Lepoa nyt vaan :Heartred
 
Vaikka välillä on tosi rajuja kipuja niin silti positiivinen fiilis ja tunyuu et kyllä siellä masussa joku on!
 
Tää raskaana olo ja koko asia tuntuu kyllä hassulta. Epätodelliselta, mut sit samaan aikaan niin luontevalta ja tavalliselta. Välillä sitä unohtaa koko asian ja sit hymyilyttää kun muistaa taas. Veikkaan että vahvasti vaikuttaa se ettei ole kysesssä ensimmäinen raskaus. Esikoinen pitää arjen kiireisenä ja muutenkin tää on jo ”peruskauraa” jos niin voi sanoa.

Samana päivänä kun tein positiivisen raskaustestin, pomo kysyi voinko olla mukana yhdessä projektissa ensi syksynä. No en halunnut sanoa ei, koska oon viime aikoina kieltäytynyt lähes kaikesta ylimääräisestä mutta toivon todella että koulutukset ton homman suhteen alkavat vasta sen jälkeen kun oon saanut kerrottua töissä raskaudesta (mitä tuskin ihan hetkeen on tapahtumassa...)

Pientä kuvotusta ja pahoinvointia on ilmassa täälläkin. Meinasin yökätä kun yskin niin kovasti tänään. Toisaalta ärsyttävää mut toisaalta tosi hyvä merkki vaan. Alkaa uskomaan et jotain tuolla masussa ehkä kasvaa.
 
Olen lepäillyt koko viikonlopun ja vuodot on onneksi pysyneet poissa! Parempi mieli jo, vaikka huominen hcg koe vähän kyllä jännittää, että onko luvut tarpeeksi korkeita.:nailbiting:
 
Hcg 1090 tänään, eli ilmeisesti viitearvojen sisällä kuitenkin. Vuotoa ei ole tänään ollut, mutta kipuja edelleen. Tää epätietosuus on perseestä! Olis niin ihana nauttia täysillä raskaudesta.
 
Hcg 1090 oli ilmeisesti viitearvojen sisällä kuitenkin. Vuotoa ei ole tänään ollut, mutta kipuja edelleen. Tää epätietosuus on perseestä! Olis niin ihana nauttia täysillä raskaudesta.

Kommentoiko lääkäri mitenkään vai totesiko vaan että on arvot viitearvojen sisällä? Mitataanko uudestaan?
Kunpa sinulla kivutkin lakkaisivat ja raskaushormonit lähtisivät kauniiseen nousuun. Paljon jaksamista ja tarrasukkia!:Heartred
 
Kommentoiko lääkäri mitenkään vai totesiko vaan että on arvot viitearvojen sisällä? Mitataanko uudestaan?
Kunpa sinulla kivutkin lakkaisivat ja raskaushormonit lähtisivät kauniiseen nousuun. Paljon jaksamista ja tarrasukkia!:Heartred

Kiitos! :Heartred
Soitin tuloksen hoitajalta, huomenna pitää uudestaan käydä lääkärillä, joten siellä selviää mitä jatkossa.
Ihme pompottelua kyllä, soitin lääkärin ohjeiden mukaan neuvolaan ensin ja sieltä ohjattiin soittaan tk.hoitajalle ja sielä käskettiin huomenna uudestaan lääkäriin, vaikka käsitin, että hoitaja kosultoi lääkäriä ja mulle ilmotetaan jatkoista.

Muoks. Ja itse katsoin taulukosta, että arvo on viitteiden sisällä. Hoitaja sanoi vaan, että on se aika korkea. :facepalm:
 
Välillä ”vähän” turvottaa ja sillon mietin miten hiton isoksi tässä vielä turpoaa. (Normaalisti ei edessä ole siis mitään kun katson alas)

Oireet on pieniä verrattuna esikoiseen mikä toki saa pohtimaan onko kaikki hyvin. Nyt en oo oksentanu kertaakaan ja esikoisesta ei pysyny välillä edes vesi sisällä. Myöskään tissit ei oo kipeet. Etoo, väsyttää, mutta hitto että on upeeta olla raskaana.
 

Liitteet

  • FD5BCDC7-67D8-4175-94B4-E6A9251CB52B.jpeg
    FD5BCDC7-67D8-4175-94B4-E6A9251CB52B.jpeg
    15.5 KB · Katsottu: 32
Olipas hankala ja sulattelua vaativaa lähteä uuteen ryhmään tutustumaan, ja tuntuu foorumikin vuodesta -16 muuttuneen, kun ei tiedä mihin keskusteluun pitäisi aloitetta tehdä. :D

Noh.. hyppäänpä remmiin taas tämän mahdollisen juhannussaunatuliaiseni kanssa, sama tilanne oli 2016. :wink Toki tämän tuoreimman kohdalla on vielä epäselvää onko saanut alkunsa kuukautta aiemmin (toki hassua on, että -16 tyttö syntyi noin 7vk etuajassa helmikuussa, la oli maaliskuussa). Mulla epäsäännölliset kuukautiset ja vuotoja genitaalialueen vaivojen vuoksi myös seksin jälkeen, joten vuodoista ei voi mennä sanomaan olivatko menkat vaiko jotain muuta. Alkuaika selvinnee maanantaina kun pääsen käymään neuvolassa ultrassa. Sillä hieman oudoksuttaa kun oireita ollut jo oikeastaan jo toukokuussa ja sain pari haamuviivaa testeihin, mutta hyvin nopeasti viivojen jälkeen tuli runsaat vuodot.

Mutta tässäpä nyt esittelyä enkä uskalla vielä listalle liittyä, jos käykin toisin. :D
 
Neuvola soitettu ja eka neuvola 19.8..
Siinä onki tekemistä ( onneksi vapaa)
Esikoinen eskariin ja nuorempi hoitoon..
Sitte siitä neuvolaan
Ei täs auta muuta ku jännäillä että miten käy
 
Tänään 5+5 ja hirvee turvotus:)
Kolmas raskaus meneillään...
 

Liitteet

  • IMG_20190720_200421.jpg
    IMG_20190720_200421.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 26
Ei taipunut enää auttamaan tytölle yöhousuja jalkaan. :D toki hyvä senkin tottua, että palvelu lakkaa kohta. :D
 
Mun pitäis töihin kuulausi puyöräillä:)) sitte sijaisuus päättyy ja en taida lähtiä kun jos pitemmäksi aikaa kysellään:hilarious:
 
Ihanaa kun vatsa saa nyt rauhassa pömpöttää. Mulla on herkästi turpoava vatsa ja muutenkin tuntuu että kaikki ylimääräinen kertyy ainoastaan tohon vatsan seudulle :rolleyes: ja näytänkin siltä kuin olisin puoli välissä raskautta, ja oon myös saanut kysymyksiä että oonko raskaana, ennen plussaa.. :cool:
 
Takaisin
Top