Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vaikka hieman väsyttääkin nousta 9kk ja 6vn kans, varsinkin kun 9kk herättelee öisin, niin sinne kun menee niin energiaa riittää vähän pidemmälle kuin aamupäivään. Toki illalla oon alkanu nukahtamaan jo klo 21 aikoihin.
Ja eilen oli pakko tilata doppleri..
En malta oottaa, että nuo tulis! 
Pitää vielä odottaa viikko ennen ku ne saa kuulumaan sillä oikeasti.Onneksi neuvola 20pv niin sielläkin ehkä kuunnellaan.Mun on vaikea uskoa vieläkin että oon raskaana.Vk 11 kuulema pahin riskiviikko km kannalta.Mut en halua pelätä nyt turhia.Zemiä kaikille!Täällä 10+1, pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Töissä käyminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömän raskaalta. Onneks viikonloppuna vapaata!
Tilasin "ekat hankinnat vauvalle" tällä viikolla. Tai noh, enemmän itelle kuitenki.. Tilasin siis Klompelompe - lasten neuleohjekirjan, pääsee neulomaan ihania nuttuja!Ja eilen oli pakko tilata doppleri..
Mitä kaikille muille kuuluu?![]()

Vähän vatsakipuja ollut silloin tällöin. Tuntuu että turvotus myös lisääntynyt. Väsymystä edelleen riittää ja kunto on tosi huono liikkuessa yhtään enempää.
Ajatukset on kovasti ultrassa, johon vielä 1,5 vk aikaa. Voi kun siellä olisi kaikki hyvin Täällä 10+1, pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Töissä käyminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömän raskaalta. Onneks viikonloppuna vapaata!
Tilasin "ekat hankinnat vauvalle" tällä viikolla. Tai noh, enemmän itelle kuitenki.. Tilasin siis Klompelompe - lasten neuleohjekirjan, pääsee neulomaan ihania nuttuja!Ja eilen oli pakko tilata doppleri..
Mitä kaikille muille kuuluu?![]()
) ja miehenkin kanssa on otettu yhteen. Toisaalta taas oli ihana kun kaveri kävi kylässä ja käytiin golfkierros sekä syömässä ihan kahdestaan ja sai puhua pitkästä aikaa kunnolla. Teki hyvää
Ainakin hetken aikaa sai olla vaan ihan oma ittensä eikä äiti/raskaana oleva. Toki olotilat muistutteli kyllä sitten välillä tilanteesta 

En ainakaan ole kuullut että ei saisi. Toisaalta en asiasta mitään tiedä. Kannattaa varmaan mennä ammattitaitoiselle lävistäjälle (ei ammuttavaksi) ja kertoa raskaudesta aikaa varatessa.
mustikka123 mulla sama maanantaina edessäEn vaan käsitä miten pysyn 8h hereillä kun kotona oon nukkunut tänäänkin kolmen tunnin päiväunet
![]()