Heinäkuun höpinät

hyi sit jää kyllä laittamatta xD

Reiät kannattaa aina tehdä lävistämällä, eikä ampulla, se vain tuhoaa kudosta ja paraneminen kestää paljon pidempään. Ihan kivoja ja ystävällisiä ihmisiä ne tatuointiliikkeitten työntekijätkin ovat, vaikka saattavatkin näyttää astetta rouheammilta :)
 
Mun pahoinvointi ja väsymys on palannut. Vähän aikaa oli virkeämpi ja parempi olo, mut nyt taas väsyttää jatkuvasti ja vatsa tuntuu ilmapallolta. Olisi mulle se virkeämpi keskiraskaus kelvannut. Nyt ois rv 14+1.
 
Reiät kannattaa aina tehdä lävistämällä, eikä ampulla, se vain tuhoaa kudosta ja paraneminen kestää paljon pidempään. Ihan kivoja ja ystävällisiä ihmisiä ne tatuointiliikkeitten työntekijätkin ovat, vaikka saattavatkin näyttää astetta rouheammilta :)

joo mua vaan siis hirvittää aina kaikki lävistykset ja piikit, joka on sinänsä tyhmää ja outoa kun nuorempana on tullut otettua lävistystä ja tatuointejakin xD
 
Mun pahoinvointi ja väsymys on palannut. Vähän aikaa oli virkeämpi ja parempi olo, mut nyt taas väsyttää jatkuvasti ja vatsa tuntuu ilmapallolta. Olisi mulle se virkeämpi keskiraskaus kelvannut. Nyt ois rv 14+1.

mullakin! Tänään 12+4 ja tuntuu ettei tälle näy loppua.
 
Mulla on tänään ollut sellasta terävää kipua vasemmalla alavatsalla... vähän huolestunut oon kun tuntuu ihan asennosta riippumatta, ei liity liikkeeseen tmv. :woot: Pitää huominen vielä tarkkailla ja jos jatkuu niin en tiiä pitääkö neuvolaan soittaa.
 
Voit tehä sellasen ennenku pääset salaiseen ryhmään missä keskustelu jatkuu.:cat:
 
Onko täälä jossain elokuun rupattelu ketju? En löytänyt☺️

Tein nyt elokuulle oman, vähän on ollu hiljaista täällä julkisella puolella tieten nyt niin kukaan ei oo muistanu.. :rolleyes:
 
Takaisin
Top