Heinäkuun höpinät

Daiya

Luottohahmo langoilla
Toukokuun äidit 2019
Lokakuiset 2021
Tänne voidaan jatkaa yleistä höpinää kun päässyt tuo kuukausi vaihtumaan :joyful:
 
Onpa tämä aika mennyt nopeasti. :wideyed: Melkeen ollaan kuun puolivälissä. Ja vastahan oli kesäkuun alku.
 
Joo, kohta saakin perustaa jo elokuulle höpinät :) Nyt on alkanu vihdoin päivät menemään eteenpäin, kun alussa aika vain mateli. Vielä kun saavuttaisi sen nt-ultran etapin, joka häämöttää 31.7! Tänään rv 10+2.
 
Alkaa pahoinvointi helpottamaan! Sen tilalle on kyllä tullut melkeen kaiken ruuan ällötys. :wtf:

Mutta oon päässy takaisin aamulenkkipoluille!! :happy: Vaikka hieman väsyttääkin nousta 9kk ja 6vn kans, varsinkin kun 9kk herättelee öisin, niin sinne kun menee niin energiaa riittää vähän pidemmälle kuin aamupäivään. Toki illalla oon alkanu nukahtamaan jo klo 21 aikoihin. :rolleyes: Rv 8+3
 
Täällä 10+1, pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Töissä käyminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömän raskaalta. Onneks viikonloppuna vapaata!

Tilasin "ekat hankinnat vauvalle" tällä viikolla. Tai noh, enemmän itelle kuitenki.. Tilasin siis Klompelompe - lasten neuleohjekirjan, pääsee neulomaan ihania nuttuja! :Heartred Ja eilen oli pakko tilata doppleri.. :laughing001 En malta oottaa, että nuo tulis!

Mitä kaikille muille kuuluu? :smiley-bounce012
 
Tänne kuuluu hyvää,tänään 11+0.Mäki tilasin sen dopplerin koska luulin et raskaus oli pidemmällä niin kuuntelin omia sydänääniä viikon kunnes äiti sanoi että pulssi liian hidas vauvan pulssiksi.:sorry:Pitää vielä odottaa viikko ennen ku ne saa kuulumaan sillä oikeasti.Onneksi neuvola 20pv niin sielläkin ehkä kuunnellaan.Mun on vaikea uskoa vieläkin että oon raskaana.Vk 11 kuulema pahin riskiviikko km kannalta.Mut en halua pelätä nyt turhia.Zemiä kaikille!
 
Täällä 10+1, pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Töissä käyminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömän raskaalta. Onneks viikonloppuna vapaata!

Tilasin "ekat hankinnat vauvalle" tällä viikolla. Tai noh, enemmän itelle kuitenki.. Tilasin siis Klompelompe - lasten neuleohjekirjan, pääsee neulomaan ihania nuttuja! :Heartred Ja eilen oli pakko tilata doppleri.. :laughing001 En malta oottaa, että nuo tulis!

Mitä kaikille muille kuuluu? :smiley-bounce012

Klompelompessa on ihania ohjeita :love017
 
Tänne kuuluu hyvää. :greet025 Vähän vatsakipuja ollut silloin tällöin. Tuntuu että turvotus myös lisääntynyt. Väsymystä edelleen riittää ja kunto on tosi huono liikkuessa yhtään enempää. :wtf:Ajatukset on kovasti ultrassa, johon vielä 1,5 vk aikaa. Voi kun siellä olisi kaikki hyvin :rolleyes:..
 
Toivottavasti kaikki on hyvin.Kokoajan on pieni huoli p*sissa vaikka viikkoja tulee.:cat: Zemiä kaikille! Täytyy muistaa koittaa olla myös onnellinen välillä!
 
Täällä 10+1, pahoinvointi ja väsymys jatkuu. Töissä käyminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömän raskaalta. Onneks viikonloppuna vapaata!

Tilasin "ekat hankinnat vauvalle" tällä viikolla. Tai noh, enemmän itelle kuitenki.. Tilasin siis Klompelompe - lasten neuleohjekirjan, pääsee neulomaan ihania nuttuja! :Heartred Ja eilen oli pakko tilata doppleri.. :laughing001 En malta oottaa, että nuo tulis!

Mitä kaikille muille kuuluu? :smiley-bounce012

Oi että, osaispa itekin neuloa, olis ihana tehdä pienelle kaikki juttuja, kun nyt vielä talvivauva :)
Tänne kuuluu vaihtelevaa, vähän ollut esikoisella haastavia päiviä (MPR-rokote, hampaat ja/tai uhma, mitä lie :shifty:) ja miehenkin kanssa on otettu yhteen. Toisaalta taas oli ihana kun kaveri kävi kylässä ja käytiin golfkierros sekä syömässä ihan kahdestaan ja sai puhua pitkästä aikaa kunnolla. Teki hyvää :happy: Ainakin hetken aikaa sai olla vaan ihan oma ittensä eikä äiti/raskaana oleva. Toki olotilat muistutteli kyllä sitten välillä tilanteesta :grin pitäis vaan enempi nauttia elämästä ja yrittää olla onnellinen kaikesta tästä mitä on suotu, eikä vaan jumiutua niihin huonoihin juttuihin. Siinäpä tavoitetta lopuille lomapäiville :cool:
 
Tänne kuuluu hyvää! Tänään 11+6. Joka päivä fiilistelyä vaavista ja masun silittelyä. Huomattavasti helpompaa olla raskaudesta onnellinen, kun ei enää ole ollut kuvotusta ja heikotusta 24/7 :D Hirmuisan malttamattomana odotamme ensi viikon nt-ultraa :Heartred
On ollut ihanaa lukea teidän kuulumisia :Heartred
 
Täällä 11+4 ja nt-ultra vihdoin viikon päästä, ei enää kauaa! Olo on aika normaali, vatsa alkanut hieman saada kokoa ja muutamat housut puristaa jo epämukavasti... Vielä saa paidoilla piilotettua, mut onneks päästään ultran jälkeen myös jakamaan tää raskaus perheille! :3some
 
Minä poistun takavasemmalle ja toivotan teille kaikille hyvää jatkoa.
 
En ainakaan ole kuullut että ei saisi. Toisaalta en asiasta mitään tiedä. Kannattaa varmaan mennä ammattitaitoiselle lävistäjälle (ei ammuttavaksi) ja kertoa raskaudesta aikaa varatessa.
 
En ainakaan ole kuullut että ei saisi. Toisaalta en asiasta mitään tiedä. Kannattaa varmaan mennä ammattitaitoiselle lävistäjälle (ei ammuttavaksi) ja kertoa raskaudesta aikaa varatessa.

hyi sit jää kyllä laittamatta xD
 
Hyi eikö tämä pahoinvointi lopu! Maanantaina pitäis mennä hoitovapaalta töihin vajaan 2v kotona olemisen jälkeen. Ajattelin, että ei mulla varmaan enää tossa vaiheessa mitään pahoinvointia oo, mutta oon ihan ihmisraunio ja koko ajan etoo. No on tässä onneksi maanantaihin vielä päiviä. :D
 
mustikka123 mulla sama maanantaina edessä:facepalm: En vaan käsitä miten pysyn 8h hereillä kun kotona oon nukkunut tänäänkin kolmen tunnin päiväunet:hilarious:
 
mustikka123 mulla sama maanantaina edessä:facepalm: En vaan käsitä miten pysyn 8h hereillä kun kotona oon nukkunut tänäänkin kolmen tunnin päiväunet:hilarious:

Eikä! Samis! :D Joo mä oon levännyt kans suurimman osan päivistä enkä oo edes jaksanut kauheesti kävellä kotona. Vahvasti menee töidenaloitus! Mahakin näyttää jo selvästi raskausmahalta, joten pitää marssia heti maanantaina esimiehen pakeille ja kertoa raskaudesta. Kääk.
 
Takaisin
Top