Heinäkuun höpinät

Huonosti vähän väliä heräilen tuli taas nukuttua. Iltaisin ei yleensä meinaa tulla uni ja kello soi joka aamu 4.45 :wtf:
 
Juu monta yötä pyörineenä, 5.30 heränneenä (ilman kellon soimista, ns. Omasta tahdosta siis) vaikka olisi vielä kesälomaakin että saisi nukkua, mutta ei niin ei..
 
Mulla taas iski aamulla huimaus. Nousin makuultaan istumaan sängynreunalle ja samantien maailma pyöri niin ympäri että kellahdin takaisin makuulle. Hetken siinä oltuani yritin nousta uudelleen ja taas sama mutta lievempänä. Sain siinä tasattua olon istumalla ja uskalsin nousta ylös.
Huh mikä olo.
 
Mulla taas iski aamulla huimaus. Nousin makuultaan istumaan sängynreunalle ja samantien maailma pyöri niin ympäri että kellahdin takaisin makuulle. Hetken siinä oltuani yritin nousta uudelleen ja taas sama mutta lievempänä. Sain siinä tasattua olon istumalla ja uskalsin nousta ylös.
Huh mikä olo.

Mä sain kans tässä joku yö sitten ihan kamalan huimauskohtauksen yöllä. Nousin peittelemään kuopusta sänkyynsä ja huone vaan pyöri silmissä, vielä siinäkin vaiheessa, kun olin lapsen sängyssä istuskelun lisäksi jo palannut omaan sänkyyn takaisinkin. Onneksi olo helpotti ajallaan, mutta ehdin jo miettiä, että onko tämä joku pysyvä olotila.:rolleyes::grin Liitin sen edellispäivän vauhdikkuuteen ja huonoon nukkumiseen. Tosi harvinaista mulla tuollainen huimaus, vaikka silmissä voikin äkkiä noustessa pimetä.

Täällä myös huonoa nukkumista. En vaan saa ajoissa illalla nukahdettua, mutta aamulla olen ihan tööt ja nukuttaisi vaikka kuinka paljon. Mutta ei auta, kun nämä mun omat herätyskellot ”soivat” ennen aamuseiskaa.:grin Päivälläkään en saa nukuttua. Eilen yritin nukkua lasten kanssa samaa aikaa, niin nukuin huikeat 20 min ja sitten loppui sekin unentarve. Olo ei siltikään oikein virkistynyt:wacky: Ärsyttää, kun olen tavallisesti se ”peffa homeessa” -nukkuja ja nyt en sitten saakaan nukuttua. Pitäisi varmaan yrittää rauhoittua illalla vielä aikaisemmin, niin jospa se auttaisi.
 
Mulla taas iski aamulla huimaus. Nousin makuultaan istumaan sängynreunalle ja samantien maailma pyöri niin ympäri että kellahdin takaisin makuulle. Hetken siinä oltuani yritin nousta uudelleen ja taas sama mutta lievempänä. Sain siinä tasattua olon istumalla ja uskalsin nousta ylös.
Huh mikä olo.

Mullakin pari kertaa pientä huimausta ollu, lähinnä jos on kauan maannu paikallaan ja sit lähtee liikkeelle, tosin ei normaalisti tällästä oo eli ehkä se raskaudesta johtuu
 
No minä! Hitsi vieköön, kello on 3 ja minä vaan täällä koitan saavuttaa uniukon... Karkuun menee... Levottomat jalat kiusaa heti kun yritän asettua...:mad: toivottavasti jossahi vaiheessa taas kääntyisi siihen että voisi nukkua vuorokauden ympäri...

Ah nämä levottomat jalat.. sit kun muuten nukutas ni pakko heiluttaa jalkoja:grin:depressed:
 
Ah nämä levottomat jalat.. sit kun muuten nukutas ni pakko heiluttaa jalkoja:grin:depressed:
Sama! Ei ikinä ole muuten. Nyt monena yönä piinannut. Ja sit tietty unettomuus. Joko ei nukahda, tai on yöllä valveilla kauan tai heräilee tunnin välein. Mukavaa.
 
Onko toi varhaisultra kuinka kallis?

Näyttäisi olevan suht hintavaa kun tulee lääkärinpalkkiot ja kaikki :wideyed:
 
Onko toi varhaisultra kuinka kallis?

Näyttäisi olevan suht hintavaa kun tulee lääkärinpalkkiot ja kaikki :wideyed:

Missäpäin Misumuru asuitkaan? Jos Pk-seutu on mahdollinen, niin katsopas Perhe Arte, siellä pitäis maksaa n. 70 e kätilön tekemänä.
 
Tänään tuli hiekkakasa pihaan ja hetken erehdyin lapiolla sitä levittelemään siihen viereen, eikös iskenytkin hirveä väsy ja kroppa meni aivan veltoksi :grin mies tuumasi et tätäkö se on koko raskaus nyt, kun ei mitään jaksa tehdä ilman valitusta :confused:
 
Tänään tuli hiekkakasa pihaan ja hetken erehdyin lapiolla sitä levittelemään siihen viereen, eikös iskenytkin hirveä väsy ja kroppa meni aivan veltoksi :grin mies tuumasi et tätäkö se on koko raskaus nyt, kun ei mitään jaksa tehdä ilman valitusta :confused:

Välillä voi olla noin ja sitten voi saada niitä älyttömiä energiaboosteja. Mä ainakin muistan, että edellisissä raskauksissa musta on jossain vaiheessa kuoriutunut oikea tehotäti, joka jaksoi mitä vain.:hilarious: Toki omaa kroppaa pitää kuunnella, ettei mene överiksi koko touhu.

Jos tuntuu siltä, että nyt ei jaksa, niin sitten annat itsellesi luvan huilata. Vaikka vielä ei ole isoa mahaa tai pinteessä olevia hermoja rassaamassa, niin kyllä alkuraskaudessakin saa olla väsynyt. Kehossa tapahtuu koko ajan paljon muutoksia, sekä hormonaalisia että fyysisiä. Sehän myös työskentelee koko ajan, myös silloin kun itse huilaa. On kovaa hommaa muovata parista solusta ihmisenalku ja sille vielä sopiva kasvuympäristö.:grin
 
Mä valvon nyt pakon sanelemana töissä. Kyllon vaikia pysyä hereillä...on vielä ihan tosi hiljaista nyt, ni yritä ny tässä pysyä hereillä, nukahdan kohta istualtaan täällä takakömmelissä :D
 
Ekassa raskaudessa nukuin max 2-3 h yössä noin kuukauden alkuraskaudessa. Toivottavasti nyt jäisi tuo välistä, ainakin oon väsyneempi jo valmiiksi, kiitos taaperon :grin

Toivottavasti myös se hyperemeesi jäisi tulematta (I wish) :sad001
 
Takaisin
Top