Hyvä, että täällä puhutaan siitä, miten monia erilaisia tunteita raskauteen liittyy - ja etteivät ne kaikki välttämättä ole positiivisia.
Itsellä ei ole oikein kokemusta tästä aiheesta vielä, kun olen ekaa kertaa elämässäni raskaana.Mutta täytyy sanoa, että olen hieman yllättynyt siitä, miten tyyni olen nyt alkuraskaudesta ollut. Mulla on taipumusta stressata ja murehtia asioita myös etukäteen. Tottakai se varhaisultra pelottaa, että onko siellä mitään ja jos on, niin miten siellä voidaan. Mutta luulin etukäteen olevani tässä vaiheessa jo ihan totaalinen hermoraunio.
Vaikea sanoa miten tämä tästä kehittyy ja millainen fiilis on jatkossa.
Mulla oli esikoisen odotuksessa sellainen tyyneys. Olin etukäteen kuvitellut miltä tuntuisi olla raskaana ja yllätyin todella sitä rauhallista oloa. Ei vastannut kuvitelmaan. Samalla tuli voimakas tunne siitä että odotan tyttöä ja niinhän se olikin.

Tuolla se nyt oottelee laatikossaan, josko vois ottaa sen taas käyttöön vähänajan päästä 

onkohan odotettavissa et seuraavakin synnytys yhtä nopea? Onko teillä pitkä matka synnärille? :)
matkaa ei onneks oo ku 36km..