Heinäkuun höpinät

Mä kävin tänään siellä sokerirasituksessa. Aika makiaa oli se litku mut ei onneksi tullut mitenkään huono olo. Nyt on kyynärtaipeet mustelmilla verikokeista.. Kotona kävin syömässä aamupalan ja sit lähdin shoppailee.löysinkin parit uudet paidat ja housut itelleni. Ostin h&m:stä vähän aikaa sitten mammafarkut mut ei ne pysy mulla ylhäällä!! Ja alkkaritkin ne vetää perseen alapuolelle..onko muilla samaa ilmiötä vai onks mun hanurissa jotain vikaa? :anyone
illemmalla perkasin vielä kukkapenkin ja pesin puutarhakalusteet. Olikohan siinä jotain energiajuomaa siinä tölkissä joka mulle labrassa tarjoiltiin?? o_O:grin
 
Perhana, rupean odottamaan innolla mun toista sokerirasitusta jos siitä noin paljon energiaa saa :grin
 
Ninni88! Mulla on h&m:n äitiysfarkkujen kans sama homma! Valuu alas päin ja samalla hivuttaa alkkareita :D välillä kaupassaki hävettää kiskoa niitä koko ajan.. Mulla on toiset koon isommat, niin pitäs kokeilla onko niiden kans sama..
 
Mulla oli kanssa eilen sokerirasitus sekä veriryhmän vasta-aineet ja tänään pitäis muistaa tuloksia soitella. En mä jaksa uskoa että siellä mitään ihmeellisiä tuloksia on mutta mistäs sitä taas tietää :bored:
Mulla kanssa nykyään valuu housut alas pudottaen alkkarit mennessään, hölmön näköisenä revin housuja koko ajan.
 
H&M:n mamma-alkkareista on tehty löysempiä mitä oli pari vuotta sitten. Nykyiset mullakin meinaa valua. Onneksi en ottanut kokoa isompaa vaikka takapuoli on leveempi kuin pari vuotta sitten. :joyful: Sellaset ohuemmat mammafarkut pysyy ihan kivasti jalassa, paksummasta farkusta tehdyt on hetkessä haarusta polvissa. o_O
 
Samaa vikaa, persnoro meinaa vilkkua vaikka onkin se mahakappale pidentämässä housuja.
 
Jaha ihan selvästi mammafarkkuja pitäis parantaa. :) Ihmettelin alusta asti niitä käyttäessä että miten ne vaan voi olla niin hankalat. Laitoin vyön, mutta nyt sitäkään ei voi enää oikein käyttää kun se puristaa alavatsaa liikaa. Että puolitangossa pian minunkin housuni. :hilarious:
 
Mulla sama ongelmaH&M:n farkkujen kanssa. Jostain syystä en siihen kiinnittänyt huomiota ekassa raskaudessa, mutta nyt en kykene niiden kans kyllä yhtään elämään. Siksipä vastoin alkuperäistä päätöstä ostin tähän raskauteen parit uudet housut (Lindex ja Mamlicious) ja meininki on ihan eri. Ei tarvi kiskoa koko ajan farkkuja (ja alushousuja). Ihmettelen vaan, miten viime raskaudessa siedin tuota housujen valumista.
 
Mä yritänkin nyt vapaa-sjalla suosia mekkoja ja tunikoita ettei tarvi housuja koko ajan nostella, töissä on pakko olla farkut. o_O

By the way sokerirasitus meni vissii ihan jees, jotain olivat vaan labrassa kämmineet sen viimeisen tuloksen kanssa niin se oli jäänyt kokonaan tutkimatta. Neukkitäti oli kuitenkin sitä mieltä että 1. ja 2. arvo oli niin hyvät ettei ainakaan toistaiseksi uusita testiä. Seurataan sit vaan vauvan kasvua jatkossa että jos alkaa yläkäyrillä mennä niin otetaan sit sokerrasitus uusiksi.
Vauvan veriryhmä selviää vissiin parin viikon päästä..
 
Mulla sokerirasitus perjantaina.
Ihanaa kun töissä tuli päätös äitiys ja vanhempainvapaasta niin konkretisoitui et töitä on oikeesti enää 8vko ja sekin 70%:lla työajalla! :)
 
Mahtava kuulla et mun hanurissa ei oo vikaa vaan niissä farkuissa :joyful: ja katsoin aamulla kanta.fi:stä sokeritulokset ja ihan priimakamaa on tää mamma! Paasto oli vähä päälle neljä ja muut oli sitten 7.5 ja 7.1 :happy093 Jotenkin hölmöä kun koko ikänsä ollu terkkareiden "suosikki" ylipainon ja korkeen verenpaineen takia ja nyt kun laihdutin ennen raskautta 30kg ja sain terveyden kuntoon niin silti sitä asennoituu aina pahimpaan mahdolliseen tulokseen..ehkä olis aika olla itselleen armollisempi?
 
Mulla on kokemusta vaan H&M:n äitiysfarkkulegginseistä, ja ihan viime viikkoihin asti oon kokenu ne huippuhyviks. Valumisongelmaa niis ei tunnu olevan, mut nyt kun maha on kasvanu kokonaisuudessaan isoks palloks niin se trikookaistale ei enää tunnu riittävän. Siis on liian lyhyt, yläreuna jää painamaan ikävästi vähän navan yläpuolelle... tuntuu tosi tukalilta, varsinkin aterioinnin jälkeen.

Mulla olis kahdet siskon vanhat (taitaa olla H&M) äitiysfarkut kaapissa, missä vaikuttais olevan selvästi korkeemmalle ylettyvä mahakaistale. Mut koska sisko on käyttäny niitä raskauden loppuun asti ja itsellä on niihin mittoihin vielä matkaa, jää trikoo-osan yläreuna lörpöttämään räystääks. En täs vaihees raskautta enää haluais ostaa uusia housuja mut mitähän housuja sit käyttäisin.. hyviä äitiysshortseja olis parit odottelemassa niitä "heinäkuun helteitä"...
 
Mä oon käyttäny aika uskollisesti h&m:n äitiyslegginsejä ja tunikoita. Ei maksa noi leggarit paljoakaan.
 
Mulla on ollut käytössä leggarit ja t-paita lähes joka päivä. Mikä on vähän huono kun ei sitten huomaa sitä lihoamista..
 
On muuten hennesin äitiysleggarit kiven alla! Oon kolmesta liikkeestä käynyt jo niitä etsimässä mutta kokoja on vaan S tai XXL :/ Pitää varmaan tilata vaan netistä sellaset
 
Ninni88, mulla oli sama että sain just laihdutettua itsestäni 10kg pois kun sain tietää että olen raskaana. Oletko sinä miettinyt että auttoikohan se siinä että tulit raskaaksi? Mä olen fundeeranut sitä koko ajan ja sitten tietysti söin paljon terveellisemmin, vähemmän kerralla mutta useammin. Pelkään vaan että nyt kun sitä raskausaikana on vähän repsahtanut herkkuihin että "normiin" palaaminen tulee olemaan vaikeaa, haluan nimittäin takaisin siihen mitä painoin tammikuun alussa. Varsinkin sitten jos tulee jälkivaivoja..ongelmia..
 
Pesänrakennusvietti iskenyt, kun pitää kaikki kaapit katsoa läpi ja järjestää. Tänään pesin lattiat ja mattopyykillä pitää käydä kunhan sää sallii. Ikkunatkin voisi pestä...
 
Lainaas Leina mullekin tuota viettiä... Sais ikkunat pestyä ym. Mulla ei oo niinkuin mitään konkreettista tehtynä kodin taikka vauvan tulon eteen. Tai on hei, muistin eilen että piru, ne Kelan paperit pitää täyttää ja sainkin hakemukset tehtyä. Huh! Olin jo välillä unohtanut koko homman. Ja se yksi ainoa pöllöbody ostettuna Me&I:lta. Aiemmin ostettuja söpöyksiä on hiukan jos vaikka poika tulisi.
 
Mullekki vois lainata tota intoa.. Mulla on kyllä tavarat lähes hankittu yms. Mutta tuolla ne on levällää pitkin poikin. Shoppailla kyllä jaksasin, mutta täällä kotona ei kiinnosta tehä mitää.
 
Takaisin
Top