Heinäkuun höpötykset

tänään kaksi vanhinta lähtivät ystävänsä + hänen äidin kyytiin Kalajoelle, Jukupark:iin.
Heti innostunut siivoamaan, kun on vähemmän lapsia häiritsemässä o_O. Vielä vessojen ja lattioiden pesu. Itse on kuin suihkussa olisi käynyt, kun hiki valuu norona.. Ei täällä ole kuuma yhtään..
 
Ei paha yhdelle päivälle. Sain varattua halvalla peräkärryn melkein 2 päiväksi ja isä lupasi tuoda meille nokkakärryn ja sit sain vielä lauantaille ylimääräistä apua pyydettyä yhdeltä kaverilta kun tehdään 2 päivää tuota muuttoa :) lauantaina viedään laatikoita, säkkejä, pöytä, tuolit ja sänky ja ehkä telkku yms ja sit loput kalusteet sunnuntaina :) olen todellakin ansainnut jotain herkku jälkkäriä tänään! :D
 
Ärrinmurrin... Tulimme pois saaresta kun oli niin tylsää. Mulla vilisi silmissä romanttinen ilta ravintola illallisineen ja elokuvateattereineen... En vielä vain ehtinyt sitä miehelle sanoa. No, ovi kävi ja miehen kaveri paukkaa tupaan ja sanoi että vie mieheni täksi illaksi mökilleen kalastamaan... Siis voi ristus!!! Sinne lähtivät... Mun pitäisi olla niinku joskus aamulla klo 4 sanoa mun suunnitelmani ja toistaa ne vartin välein että mun toiveet otettais huomioon... :sad001 tai jos ees yhden päivän voisi sanoa ei kavereilleen kun selitys sitten on aina se "noku se ny kysy eka ja lupasin jo" .... No mä meen sitte yksin leffaan ja syömään :sad001


Olenko mä vain niin huonoa seuraa etten kelpaa vai mitä?? Mulla kun on sellanen periaate etten kiellä miestä menemästä, koska aikuiset tekee itte omat päätöksensä enkä halua että mua kielletään menemästä jos mä haluan mennä, mut jotenki on tää meneminen taas niin vitun yksipuolista. Mun mielestä edes ihan normaalilla älyllä ja empatiakyvyllä siunattu ihminen näkisi tilanteen kokonaisuuden ja ehkä vähän ajattelisi toista osapuolta myös. No ei siinä. Kaksi päivää vielä omaa aikaa, sitten saankin odottaa vuosia seuraavaa tilaisuutta. Vaikka isommat lähtevätkin isälleen seuraavan kerran hiihtolomalla niin mulla on vauva kotona.

Niin ja eilen mainitsin miehelle tästä ja kuulemma itse olen tuhlannut vapaa aikani siivoamalla. Mitä mä sitte muuta tekisin kun oon kokoajan yksin?? Sanottakoon tähän vielä että mulla ei ole kavereita koska en ole ehtinyt lasten ja kodinhoidolta pitämään yhteyttä ja kaikki ovat kaikonneet. Miehellä taas on kymmenittäin koska olen mahdollistanut hänelle sen että saa hoitaa ystäväsuhteitaan. Harmi kun ei minulle sitä ole suonut.
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä mun pitää välillä muistuttaa miestä siitä että tarviin miekin välillä huomiota.. Muuten se varmaan vaan koodais, pelais tai kattois animea tms.. Tosin nyt kova hitti on ollut manga.
 
Mä taas toivoisin, että häntä pyydettäisiin lähtee jonnekin, mutta arkipäivät painaa töissä ja illat haluaa olla kotona.. itse haluaisin käydä jossain, mutta pitäisi lapset ottaa mukaan.. ja toisaalta, ei jaksa edes lähteä mihinkään..
 
Joo no toi on kans yks.. Ei tuo lähde mihinkään ikinä.. Yleensä saan patistaa vaikka miten pitkään että osallistuu edes töiden tommosiin illanistujaisiin.. Nörtti kun on..
 
Me mennään ja tullaan molemmat niin paljon, että yhteiset jutut sovitaan jo hyvissä ajoin. Jos kodinhoito on peruste olla pitämättä yhteyttä kavereihin, niin kyllä se silloin taitaa olla myös oma valinta, jos kerta miehen kanssa on sovittu, että toinen vaan pitää huolta kodista ja toinen viettää aikaa ystävien kanssa. Eikös teillä Caarina just ollu pari päivää yhteistä aikaa siellä mökillä?
 
Pullataikina kohoamassa.. ystäväinen kysyi rannalle mukaan.. pakko oli kieltäytyä :'(

Tänään päätin, että menen uimaan 8v uimakoulun ajaksi.. otan kuopuksen (2.5v) ja kohta 6v mukaan myös. Saatanpahan olla naatti illalla, kun tullaan kotio..
 
oih, kirjolohta :Heartred.

uimasta kotiuduttu. Eipä tuota pahemmin itse ui, kun on tuo pieninkin mukana. tulipahan lilluttua. Masukki ei silloin kyllä liikuskellut, nyt polskuttelee enemmän.
 
Kävin sitten pyörähtämässä Anttilan loppuunmyynnissä.. En raaskinut ostaa sieltä mattoa uuteen kotiin kun mies ei ollu mukana. Sit lähdettiin ajamaan miehen töiden jälkeen vielä tonne lähimpään kodin1:een mutta ne oli jo sulkenut ovensa tältä päivältä kun oli niin pitkät jonot! Päädyttiin sit käymään sotkassa josta tarttui mukaan hyvällä alennuksella Vallilan satsuma-matto turkoosina :) eli päivän hyvä työ tehty kun löydettiin matto ja oikeastaan melkein kaikki on jo pakattu :) enää huominen jäljellä niin pääsee uuteen kotiin siivoamaan ja laittamaan!
 
Minä huomasin tänään että kun käy kyljelleen makaamaan, niin että alempi jalka on suorana ja ylempi jalka edessä koukussa patjalla, niin maha ottaa reiteen kiinni. Kyllä käy nukkuma-asennot vähiin tätä menoa! Kaveri neuvoi kyllä ottamaan tukityynyn polven alle, ni voi röhnöttää mukavammin.
 
mä täällä pähkäilen että mikä on sopiva rahasumma muistaa hääparia? Itse ei siis kaverin hääjuhlaan päästäkään kun ei ole hoitopaikkaa koirille eikä meille majoitusta kun apujoukot peruivat alkuviikosta :sad001

nätin, persoonallisen kortin meinasin hankkia paikallisilta käsityömarkkinoilta. Kyseessä ei ole siis kovinkaan läheinen kaveri vaan vanha koulukamu :)
 
Takaisin
Top