Heinäkuun höpötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Menna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin yhden päivän poissa koneen äärestä ja ihan melkein käy työstä päästä taas ajantasalle näissä keskusteluissa. Kyllä me (eli te) ootte ihanan aktiivisia!!!

Oltiin eilen päivän raskaalla reissulla mummolassani, joka on siis ollut tyhjillään nyt sellaiset ehkä 8 vuotta. Jokin pesänrakennusvimma mulla varmaan on, kun tuli mieleen, että sieltä voisi hakea kaikenlaista pientä ja isoa sisustustavaraa kotiin. Ja näin siis päätettiin tehdä! Paikka on vanhan tavaran ystävällä oikea aarreaitta, se on ollut isäni suvulla jostain 1700-luvulta, eikä sieltä varmaan juuri mitään ole koskaan heitetty pois. Matkaan tarttui kaikenlaista, keinutuolista mortteliin, kuparipannuista kahvimyllyihin ja käsin yhdestä puusta veisteltyihin kauhoihin ja lapioihin. Joitakin Arabian kaviastiastojakin siellä oli, ja kun yhtä sellaista olin mukaan pakkaamassa, tuli isäntä innosta puhkuen aitasta ja arvatkaa mitä?? Se oli löytänyt sieltä kehdon!!! Mä kun olen koko odotusajan sellaisesta haaveillut mutta luopunut haaveesta, kun kaikki kivat ja hyvät myynnissä olevat on niin kalliita. Nyt mulla sellainen siis on, JEEEE!!! Taidan laittaa kuvan tonne vauvan koti-keskusteluun, mutta oon ihan kamalan innoissani tuosta!!!!

Jihuu, ette usko mutta mä olen nukkunut viime yönä 11 tuntia ja vain yhdellä pissaheräämisellä! Tää on uskomatonta! :cool05 Täällä paistaa aurinko täydeltä taivaalta ja mä olen virtaa täynnä! Taidan mennä pienelle pingviinikävelylle kohta ja sitten luen terassilla kirjaa ja syön mansikoita.. :happy093

Marsi: Ihanaa, kuullostaa aivan mahtavalta, oon kade.

Tää yö meni heräillessä ainakin 6 kertaa ja lopulta heräsin viiden jälkeen ja oksentelin puoleenpäivään. Semmonen päivä tänään, jos huomenna olis parempi.

No ei tommosia öitä kyllä hirveesti oo ollut täälläkään, mutta yksikin näköjään riittää muuttamaan fiilikset totaalisesti.. :D Mä en tiedä onko mulla auttanut yksinkertaisesti nukkumiseen se, että oon heittänyt jalkojen päälle viltin. Oon nukkunut pelkällä lakanalla ja monesti yöllä on tuntunut siltä, että jalat on kylmät kun herää ja lonkkia särkee. Että olisko jalkojen lämpösenä pitämisellä jotain tekemistä noiden särkyjenkin kanssa..? Muutama yö on nyt ollut selkeästi parempia..

Täällä myös yksi uneton. Viikko mennyt sängyllä pyöriessä ja vessassa ravatessa. Eilen iski hirveä päänsärky koko päiväksi (epäilin juuri tuota vähäistä unimäärää). MUTTA nukuin viime yönä TOSI hyvin. Heräsin vaan 2 kertaa vessareissulle! Lonkkakipu helpotti kylkeä kääntämällä. Aurinko ei täällä paista, pelkkää pilveä näkyy taivaalla. Mutta se ei haittaa, sain nukuttua !
:dance011:happy093 (tuo banaani on ihan loistava)

Mun suhteellisen hyvät yöunet oli eilen mennyttä kun vauva kääntyi perätilaan eilen :happy090 Potki vähintään 2 tunnin välein rakkoa ja kohdunsuuta niin että meinas itku päästä. Ja piti ihan herätä ihmisten aikaan aamulla! Räyh! Onneksi oli tuo naimisiinmeno vasta klo 13 :smiley-bounce013 :love022 :love2 :love7 :sex

Mun suhteellisen hyvät yöunet oli eilen mennyttä kun vauva kääntyi perätilaan eilen :happy090 Potki vähintään 2 tunnin välein rakkoa ja kohdunsuuta niin että meinas itku päästä. Ja piti ihan herätä ihmisten aikaan aamulla! Räyh! Onneksi oli tuo naimisiinmeno vasta klo 13 :smiley-bounce013 :love022 :love2 :love7 :sex

Olispa muuten kiva nähä mahakuva hääpuvussa.. :happy112Ei kauniimpaa ookaan..

Onnea Eeveille ja tervetuloa rouvien arvokkaaseen joukkoon ;)

Mun tämä heinäkuun höpötys on nyt intopiukassa-jeejee-ootan niin kovasti-hehkutusta. Meinasin jo keväällä ostaa liput yksille festareille, mutta ajattelin silloin, että en sitten lähdekään, kun raskaus on jo festareiden aikaan niin pitkällä ja olo voi olla huono ja tukala ja kaikkea mahdollista...mutta höpö höpö, olo on mahtava ja sen myös aion hyödyntää, ostin juuri ko. festareille liput, eli viikonloppuna hippaloimaan!! Ja tällä kertaa selviää myös ilman seuraavan aamun tahmeaa oloa :D

Ise olen menossa töihin festareille, myyntihommiin... Saa nähdä kuinka kauan jaksan seistä. Otan päikkäreitä sopivin väliajoin jonkun pöydän alla :D ja istun paljon.

Kiitos kaikille ! Me vähän niinkun karattiin naimisiin, ja se oli kyllä hyvä idea. Oli ihan vaan meidän päivä kaikkine ravintolaruokineen ja juttuineen. Illalla vielä sanoin että ajatteles, jos olisi pitänyt jotain vieraita kestitä ja aikatauluissa kulkea! Päätettiin että ravintolassa ei raha kiinnosta, yli 100 euroa sinne menikin :smiley-ashamed005

Ajateltiin myöhemmin tehdä jonkinlainen "häämatka" vaikkapa kylpylään ja valokuvaamossa ottaa yhteiskuva, ihan tavallisissa vaatteissa. Olisi kiva jos saisi sellaisen vanhanaikaisen yhteispotretin minkä voisi laittaa sellaiseen soikeaan kehykseen :biggrin Pitää vähän selvitellä! Onneksi ei oltu jo varattu sitä valokuvausta, kun oli aika nihkeä keli eilen, mulla oli naama koko ajan tuskan hiessä... Olis suututtanu jos olis sellanen potretti tullut isolla rahalla :happy118
Olin vielä illallakin niin rakkaudesta sekaisin että meinas koko ajan itkettää. Maistraatissa oli ihan padot auki, senkin puoleen hyvä ettei ollut vieraita :sad015

Tuosta kuvaamisesta tuli mieleen, että me otettiin hääkuvia ite hääpaikalla (anoppilassa) Poseerattiin samoin kuin vanhoissa kuvissa on yleensä oltu, totisella ilmeellä ja sitten muokattiin vaan koneella sävy vanhanaikaiseksi ja siitä tuli sitten canvas taulu. Nyt olis ajatuksena ottaa samassa paikassa meistä yhteiskuva mahan kanssa ja sitten kun vauva syntyy niin haluaisin semmoisen kuvan missä poika olis nakuna mun rinnalla sykkyrällä.. Harmi vaan kun on syksyllä jo kylmä että joutuuko sitten odottaa seuraavaa kesää.. Voisin koittaa ottaa kuvan siitä meidän taulusta..

cartoon31.png

Mä oon ollu tos toiseks viimesen kuvan vaiheessa jo pari viikkoa. Tänään kävin ystävän kanssa lounaalla, mikä oli tosi ihanaa. Mutta seurauksena kaupungille kävelystä ja hyvin syömisestä oon ollu sen jälkeen aivan rättiväsynyt. Ei meinaa silmät pysyä auki, enkä sit suostunu päikkäreilläkään. Tänään myös ekan kerran oikeasti säälin miestäni, koska meillä oli siivouspäivä. Käytännössä se tarkoitti nyt sitä, että minä katsoin vierestä kun mies tuli pyörällä töistä kaupan kautta, laittoi meille ensin ruuan, sitten tyhjensi ja täytti tiskikoneen, imuroi koko asunnon ja pakkasi bändikamansa ihan hikisenä ja pyöräili treeneihin. Minä... siirsin pari vauvalle ostettua tavaraa kaappiin, etteivät ole tiellä. Nyt ei viitsisi mennä päiväunille kun kello tulee kahdeksan. Mutta kun en jaksa mitään :/...

Ihanaa Eevei :love2 Minäkin on vähitellen alkanut haaveilla naimisiin menosta ja vastoin kaikkia aiempia ajatuksiani tuo karkaaminenkaan ei huonolta idealta kuulosta. Tosin oon luvannut mun äidille että saa olla mun häissäni (sisko karkasi naimisiin ja äiti koki sen loukkaavana, ei hän juhlia odottanut, mutta kunhan olisi saanut olla läsnä) ja sen lupauksen aion pitää! Nyt sitten jostain syystä oon alkanut miettiä mitä jos meidät vihittäisiinkin ristiäisissä. En IKINÄ oo tykännyt ajatuksesta mutta niin se vaan mieli muuttu :) Paitsi ettei mua ole kosittukaan vielä :laughing002 On toki naimisiin menemisestä puhuttu mutta oon myös antanut miehelle tilaa ja aikaa asiaa sulatella ja sanonut että en höyryä (ainakaan liikaa...) ennekun mua on kosittu eli pallo miehelle heitetty.

Kunusiini, harmillista jos oot noin väsy. Ethän oo enää töissä? Itse sain kummasti lisää virtaa kun jäin pois töistä ja silti noita uupumus päiviä tuppaa tulemaan silloin tällöin. Tänään ollutkin oikein semmoinen megaitkuväsypäivä pitkästä aikaa. Päivällä itkin kun ei ollut nälkä ja olisin halunnut syödä, koska kohta kuitenkin on nälkä, muttei tehnyt mitään mieli ja kaikki miehen ehdottamat ruuat itketti. Voi hyvää päivää. Mies onneksi laittoi ruuan lautaselle minulta kyselemättä kun itkin ja mökötin makkarissa ja haki hetken kuluttua syömään ja ruuan jälkeen vei päikkäreille ja nukkui vielä mun kaverina :love022 Vähän helpotti. Ah, ihanat hormonit! Huomenna pääsenki onneksi kampaajalle joka tunnetusti auttaa pahaan mieleen aina :)

Takaisin