Wow, en mä usko, että vauvalle tulee mitään vahinkoa, vaikka onkin stressaavia tilanteita...jotenkin musta tuntuu, että sitä puolta vähän liioitellaan. Mulla on yksi toinenkin foorumikaveri, jolla oli masennusta ja tosi vaikeita stressaavia tilanteita raskausaikana, oli sen takia saikkarilla koko raskausajan suunnilleen. Mutta nyt vauva on syntynyt, ja kaikki kuulostaa olevan heillä ihan hyvin :) Että ei turhia huolia nyt siitä puolesta... :) Mutta koita ajatella itseäsi ja miten sulla olisi mahdollisimman hyvä olo, mahdollisuuksien mukaan koita jättää ne stressaavat asiat sinne vähemmän tärkeitten listalle, ainakin silloin kun niitä ei tarvitse olla hoitamassa... kyllä kaikki aina järjestyy... helppo sanoa, mutta niin se on! Jaksamisia!
Täällä tuli eilen täyteen 30 viikkoa! Ohops. Vietän tässä viimeisiä kesälomapäiviä vanhempien luona, en oo juuri päässyt koneelle kirjoittelemaan, mut oon selannut puhelimella... Selkä on nyt oikein hyvä ja vointi muutenkin, varmaan kun oon päässyt rentoutumaan ja loikoilemaan täällä. Kyllä laiskottaakin! Maanantaina pitäis mennä töihin ja varaudun siihen, että selkä voi istuessa kipeytyä taas nopeestikin, mutta ainakin tiiän nyt, että sille luultavasti voi sitten tehdä jotain. Onneks ens viikolle on luvattu viileämpää säätä, niin ei harmita niin tämä loman loppuminen, ja varmaan jaksaa paremmin!
Tsemppiä kaikille :)