Heinäkuun Höpöttelyt

Totta muuten, mä harvoin vietän mun synttäreitä ku ne on just joulun ja uuden vuoden välissä. Ehkä nyt sit pitää 😁
Muuten mieheni äiti toi juuri vauvalle ekat vaatteet ja suloisen pikku pipon 😍
 
Mä en oo vielä uskaltanut ostaa mitään tulevalle vauvalle. Ehkä sit ekan kunnon ultran jälkeen voi pikkuhiljaa alkaa miettimään mitä tarvii hommata😁
 
Mä en oo vielä uskaltanut ostaa mitään tulevalle vauvalle. Ehkä sit ekan kunnon ultran jälkeen voi pikkuhiljaa alkaa miettimään mitä tarvii hommata😁
Et ole ainut! Nollassa hankinnat täälläkin. Todennäköisesti vasta rakenneultra aktivoi ostoluvan aivoille.
Syyssateessa onkin kiva kierrellä ostoksilla 😃
 
Kyllä täälläkin jännätään 10.8. olevaa nt-ultraa että onhan pienellä kaikki vieläkin ihan hyvin :folded:
 
Tiistaihin saakka pitää ite enää jännittää. Onneksi se on heti aamusta, mutta en tiiä miten työt onnistuu käynnin jälkeen oli sitten hyviä uutisia tai ei 😅 Hirveä jännitys muutenkin päällä että pääsis hypistelee vauvan vaatteita ja että pääsis kertomaan tuleville isovanhemmille 🤩
 
Mulla onneks menee ens viikko nopsaan kun lähetään miehen ja miehen tytön kanssa kesälomareissulle koko viikoks ja muutenkin on loma niin kerkee relata. :tears: Lue: aikaa pohtia ja miettiä kaikkia kauhuskenaarioita
 
Terve kaikille, liityin vasta ryhmään. Keskenmenon jäljiltä oon ollut niin epävarma tästä raskaudesta, että uskallan luottaa asiaan vasta nyt nt-ultran jälkeen. Uskomaton fiilis nähdä se sätkivä elävä pieni ihminen ruudulla. Oli ultran alussa unessa ja liikkumattomuus aiheutti itsessä heti ahdistusta, mutta kätilö onnitteli ja sanoi, että elävä pikkuinen löytyi. Sitten se venytteli ja käänsi kylkeä ja tuli todella elävästi isänsä ja isoveljensä mieleen 😄 Meillä on ennestään melkein viisivuotias poika, jolle kerrottiin asiasta eilen ja hän on ihan riemuissaan isoveljen roolista ❤
 
Takaisin
Top