Heinäkuun Höpöttelyt

Noniin, ekat äitiysvaatteet ostettu kirpparilta. Alle kympillä housut, shortsit ja mekko. Ei ollenkaan paha. Kokeillessa tuli melkein itku silmään kun turvotuspömppö näkyi ja helpotti kummasti kun housut ei kiristänyt 😂
Mä niin ootan tätä, mulla alkaa ens viikon jälkeen loma ja annoin itelleni luvan etsiä mammavaatteita sitten lomalla. 😍
 
Minä painan menemään aikalailla joka päivä samassa maksimekossa, ehkä minunkin pitäisi jo harkita jonkinlaisia äitiyshousuja. Niin turvonnut olo joka päivä, että pakko olla masulle tilaa vaatteissa.
Mitäs mieltä ootte, kannattaako hankkia isommat "hienot" rintaliivit, vai haenko suosiolla vaan samantien imetysliivejä läjän? 🤩
 
Itsekin ehkä uskallan nt-ultran jälkeen ostaa jotain äitiysvaatetta, toistaiseksi ei ole turvottanut kauheasti ja oon pärjännyt vanhoilla farkuilla hyvin.

@Tanita en osaa sanoa kuin että kannattaa tehdä kuten parhaalta tuntuu 😄 Mulla onneksi oli valmiiksi yhdet vähän liian isot liivit, jotka sopii nyt hyvin. Vanhojakin voin myös käyttää yhä mutta vähän ahdasta on 🤭 Ehkä jotain kaarituettomia pitää jossain vaiheessa hommata, jos alkaa kaarituet tuntumaan ikäviltä.
 
Minä painan menemään aikalailla joka päivä samassa maksimekossa, ehkä minunkin pitäisi jo harkita jonkinlaisia äitiyshousuja. Niin turvonnut olo joka päivä, että pakko olla masulle tilaa vaatteissa.
Mitäs mieltä ootte, kannattaako hankkia isommat "hienot" rintaliivit, vai haenko suosiolla vaan samantien imetysliivejä läjän? 🤩
Mä ehkä ostaisin 2 paremmat, mutta mahd halvalla (newyorker/cubus/etc) ja katsoisin miten rinnat on loppuraskaudessa, että mitä kokoa olisi hyvä ostaa imetysliivit. Kun rinnat taitaa elää ihan omaa elämää varsinkin loppuraskaudessa ja synnytyksen jälkeen
 
Mä oon käyttänyt kanssa lähinnä mekkoja ja löysiä shortseja. Farkkuja en oo laittanut jalkaan sitten toukokuun, en raskauden takia vaan kesän 😂

Mä oon lähdössä huomenna Kreikkaan, ja vähän mietin noita ruokajuttuja. Ilmeisesti Euroopassa kaiken maidon pitää olla pästoroitua, joten tsatsikia voinee syödä huoletta, haluaisin uskoa että fetaa myös. Toki salaatissa täytyisi olla varma että vihannekset on pesty hyvin. En kyllä ajatellut liiaksi stressata, mutta käsidesiä täytyy varata mukaan ja toki juon vain pullovettä.
 
Muuten vinkkinä, rintojen koko saattaa muuttua raskauden jälkeen imetystaipaleella, itselle ei millään muotoa mahdu raskausaikana hankitut imetysliivit, ja olen joutunut imetyksenkin aikana ostamaan isompia, joskin suurin syy on varmaan imetyksen aikana kertyneet lisäkilot 😂 Eli suosittelen hankkimaan niitä liivejä maltillisesti ja päivittää sitten tarpeen mukaan, myös ne liivien taakse laitettavat jatkopalat on näppäriä 😄
 
Muuten vinkkinä, rintojen koko saattaa muuttua raskauden jälkeen imetystaipaleella, itselle ei millään muotoa mahdu raskausaikana hankitut imetysliivit, ja olen joutunut imetyksenkin aikana ostamaan isompia, joskin suurin syy on varmaan imetyksen aikana kertyneet lisäkilot 😂 Eli suosittelen hankkimaan niitä liivejä maltillisesti ja päivittää sitten tarpeen mukaan, myös ne liivien taakse laitettavat jatkopalat on näppäriä 😄
Kiitos ideasta! Leikkaa, liimaa askartele... aivoissasi jotain kehittele.
Kehitin vaatekaappia järjestäessä kaksille vanhoille rintsikoille uusiokäyttöä. Oranssit fiskarssit käteen ja naps-nips ja nips-naps ja uusille rintsikoille jatkopala-ja pienelle tuttiketjun aihiot olivat valmiit. Lyhyt tarranauhan pätkä, lankaa ja neulaa, hetkinen pöydän ääressä (pidän pienissä määrin tehtävistä käsinompeluista) ja se on siinä!
 
Muokattu viimeksi:
Minua huolestuttaa, kun töissä ajoittain altistun tupakansavulle 😞 tottakai aina avaan ikkunat jos asiakkaan luona on tupakoitu, mutta silti pelottaa mitä se voi vauvalle aiheuttaa 😞
 
Mä kävin tänään kirppiksellä ja katotaan jinxasinko vauvan kun uskaltauduin ostamaan pari pientä bodya 🙈
Mä niin meinasin ostaa viimeksi kun kävin. Mutta heti jos NT-ultrassa kaikki hyvin niin kipin kapin katsomaan vieläkö kaikki ihailemani tuotteet olisi myynnissä. Kyllä äitiysvaatteita vaan pystyi ostamaan huoletta 😂
 
Mä niin meinasin ostaa viimeksi kun kävin. Mutta heti jos NT-ultrassa kaikki hyvin niin kipin kapin katsomaan vieläkö kaikki ihailemani tuotteet olisi myynnissä. Kyllä äitiysvaatteita vaan pystyi ostamaan huoletta 😂
Mä taas en oo raaskinu viel ostaa äitiysvaatteita. Toki aspatyöntakia pitää varmaan ens viikolla kesälomareissulla isommassa kaupungissa kattoo josko löytyis jotkut farkut 😂
 
Minulla on kauhea kynnys ostaa mitään. Oon aivan varma että synnärillä tajuan että ei ole edes turvaistuinta 😆😆😆

No uskoakseni herään sitten myöhemmin ostovimmaan ja repäisen kerralla kaikki 😅 kauheesti tekis kyllä mieli hyödyntää tiettyjen tavaroiden kohdalla just kierrätystä ja se vaatii vähän enemmän aikaa ja vaivannäköä
 
Minulla on kauhea kynnys ostaa mitään. Oon aivan varma että synnärillä tajuan että ei ole edes turvaistuinta 😆😆😆

No uskoakseni herään sitten myöhemmin ostovimmaan ja repäisen kerralla kaikki 😅 kauheesti tekis kyllä mieli hyödyntää tiettyjen tavaroiden kohdalla just kierrätystä ja se vaatii vähän enemmän aikaa ja vaivannäköä
Kyllä muakin vähän pelotti ostaa nuo bodyt mutta haluan uskoa että helmikuussa saan pikkusen syliin 🤭
 
Mä uskon saavani aika paljon takaisin veljeään, hänellä on 7 lasta, nuorin 8kk, ja sinne olen aina vienyt kaikki pieneksi käyneet vaatteet, kengät jne. Mutta joku kiva yksilöllinen oma ostos pikku pullalle on kyllä pakko tehdä, ei vaan ihan vielä.. mutta NIPTin jälkeen heti sitten 💕
Taidan toivoa varusteita myös joululahjaksi 😉
 
Tosi kätevää kyllä, että joulu on pari kuukautta ennen laskettua aikaa! Normaalisti on vaikea keksiä mitään mitä itse tarvitsisi, mutta nyt on helppoa. 😄
Mulla on vielä synttäritkin tässä ennen lapsen syntymää 🙈
 
Takaisin
Top