Heinäkuun hölinät

Meilläkin kyllä painoa tuli tytölle refluksista huolimatta eli yksilöllistä ja alussa tosiaan tyttö haki sitä lohtua rinnalta mikä vain pahensi oireita.
Joo missäs mimmma?

Taidanpa lähteä vauvan kanssa kauppaan viilentymään.

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Ah, kerrankin sai juoda teekupin ja syödä suklaakakkua miehen kans ihan rauhassa kun kumpikin pikkumuru nukkuu. :) arjen juhlahetkiä!

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Meillä sataa!! Ulkona on vain jotain 21°. Jee! Pidetään tää lämpötila ja otetaan aurinko takaisin, kiitos. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Jonsson: sama täällä. Tosin sisällä on vielä 27-28 astetta lämmintä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Missä te oikein asutte? Mä lähden heti sinne missä sataa!!!

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app

Meilläki on satanu oikeestaan koko päivän ja ukkostanu mut olo on nihkiä!!! Lämmintä 21.

Sent from my SM-T805 using Vau Foorumi mobile app

Joo, täällä Keski-Suomessa asutaan. Ja koko päivän on tullu sadekuuroja ja ukkostanu. Mukavasti jo ulkoilma viilentyny. Vielä kun sais sisäilman yhtälailla jäähtymään.

Etelä-Suomeen on luvattu huomiseks iltapäiväks kovia sateita ja ukkosia. Tosin niiden kanssa on luvattu 30 astetta lämmintä.

^Ja mun piti mennä huomenna poimimaan vadelmia ja viedä tyttö äidilleni hoitoon. Toivon mukaan vältyn ukkoselta ja sateelta jos menisinkin heti aamusta.

Mun mielest säätiedotuksessa sanoivat et sateet ja ukkoset alkaa puolen päivän jälkeen eli jos ihan aamusta meet ni ehk vältyt niiltä. :)

Joo, meillä oli kaikki ovet ja ikkunat auki kun oli viileetä, ja sisälämpötila kävi 27 asteessa. Nyt se on taas 28. Mutta ei se mitään, eipähän palella.

Mutta ihanaa kun ukkostaa, tykkään kovasti.

Tuli mieleen että olen aivan ulkona tän maailman asioista! Katon uutisia enkä yhtään tajuu mistä puhutaan. Sen lisäksi voin taas todeta et yleissivistys on ihan nollassa. Tiesittekö että jenkit aikoo asettaa Venäjälle talouspakotteita!? Siis anteeksi mitä? :confused:

Meil on keittiös ja makkarissa (mikä toimii nyt olkkarina) ni on 35 astetta ja olkkarissa (mikä on nyt makkarina) niin on 27 astetta. Eli taidetaaan tovi pysyä tässä huoneen vaihdossa..

Mä oon hassu ja poikkeava, sillä pidän näistä helteistä. Tosin kunnon ilmastointi auttaa, mut en ulkona halua valittaa kun vihaan sitä marraskuun loskapaskaa. Ainut harmi on, että tyttöä ei voi koko ajan pitää pihalla eikä auringossa. Ja en oo mitenkään erityisen ruskettunut, jos joku sitä miettii. En ota aurinkoa yleensä varta vasten, mutta liikun ja touhuan auringossa.

ei mua helteet haittaa, onpahan tekosyy laiskotella rannalla penskojen kans, kun ei kotihommatkaan nappaa näin lämpösellä, saati mikään muukaan rehkiminen.

Pidin pari pientä ikkunaa alakerrassa yön auki.. Ihanan viileää nyt, vähän alle 22 astetta! Yläkerrassa (missä nukutaan) kyllä paljon kuumempi.. Mies valittaa että on kylmä mutta pistäköön sitten vaikka villapaidan päälle :D Päivällä tää asunto on taas kuitenkin kuuma, joten nautitaan vielä :)

Mä en talveakaan odota mitenkään innolla, saatikaan marraskuun loskakelejä.. Mä oon semmonen kevät ihminen ehk enemmän.. Tosin mulle olis tää kesäkin ok jos olis semmonen 20-25 astetta lämmin ja leuto kesätuuli. :) Nää 30 -> lämmöt on liikaa mulle ja meidän pojalle, joka on kiukkunen ku ampiainen.

En tiedä mikä mua vaivaa, mutta odotan talvea innolla. Iso osa siitä tosin liittyy varmasti tyttöön, en malta odottaa miten se kehittyy ja sen kanssa voi tehdä enemmän ja enemmän juttuja. Pääsen sen kanssa ensimmäistä kertaa jäähallille, ja odotan innolla kun se joskus alkaa tajuamaan siitä touhusta jotain. Ei ehkä vielä tänä talvena, mutta..

Takaisin