Heinäkuun hölinät

Ei huvita mennä enää ulos. Missä se luvattu sade ja ukkonen on, missä? Sisällä on yhtä lämmin kuin ulkona, poika herää vain syödäkseen ja kitistäkseen ja mulla on koko ajan hikikelmu iholla.
 
Hävettää tunnustaa mut mä odotan elokuuta senkin takia et pääsen kattoon Big Brotheria :P
Nyt sitä ehtii kattomaan päivälläkin ku ennen oli töissä!

Mut myös sään kannalta oon aina tykänny elo/syyskuusta, sopivan lämmin ilma, ei liian kuuma eikä kylmäkään, ja kaunista kun puiden lehdet muuttaa väriä jne. Sateetkin on kivoja kuhan ei nyt jatkuvasti sada.
 
Minäkin odotan Big Brotheria (vaikka viime kausi jäikin näkemättä) ja Iholla-sarjaa myös.

Syksy/kevät on ilmojensa puolesta mieluisampaa aikaa muutenkin. Kaikki vaan ei ole kesäihmisiä.
 
Ei hitto missä on Espoon sade ja ukkonen??? Epäreilua!

Ja kun utelias olen; onko sun mies jonsson joku kuuluisakin pelaaja ? :wink

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin odotan sadetta. Hain pyykitkin sisälle ja olen ihan fiiliksissä, muttei näy ei kuulu. :sad001
 
Ei näy eikä kuulu. Kiva tropiikki. Alkaa rasittaa tämä jatkuva hikisyys! Kenen kellariin saa tulla istumaan?
 
Hämeessä jo jyrisee ja sataa. Puhaltelen pilvet täältä sinne etelään päin sit kun nurtsi on saanu tarpeeks vodaa :)

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin kiiruhdin postiin melkein juoksujalkaa jotta ehditään pojan kanssa ukkosrn alta pois (Forecan mukaan piti alkaa klo 14). No kuivana selvittiin sillä täällä ei edelleen pilven hattaraa. Tekis kyllä terää pieni ukkosmyrsky :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä taisi sitten eilen olla tuo sade. Täksi päiväksi ei ole luvattu... mutta jee huomiseksi luvataan iltapäivälle VAIN 20 astetta :D jos vaan pystyis luottamaan noihin ennustuksiin :p
 
Se sade alkaa kohta ku lähen kävellen apteekille. Päivän teemaan sopisi myös, että ukkonen iskisi kupoliin.
 
Mulla on siis ikkunat vuorattu helteiden takia visusti verhoilla umpeen, että en ole sadetta vielä havainnut. Ja näköjään liian laiska tarkistaakseeni asian laitaa, että pääsen helpommalla ku kysyn täällä :rolleyes:
 
Takaisin
Top