Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin luulin mäkin, mutta halusin testata miten ovulaatiotestit reagoi raskauteen kun täältä lukenut että reagoi, vaikka epäilin kyllä että ei varmaan ainakaan nuo, mutta en myöskään sen takia viitsinyt muun merkkisiä ovistestejä ostaa.Pitäsköhän itsekin testatamä luulin et ne reagoi vain lh;n nousuun.
Tosi hyvin vahvistuneet, ihana juttuTässä minun kolmen päivän testit, kyllä se viiva vahvistuu. Tänään 4+0päätin lopettaa stressaamisen.. ainakin siihen asti kun uusi huolenaihe taas ilmenee.
View attachment 149787
Onnea paljon ja toivotaan tarrasukkiaEilen sain ekan selkeän plussan. Sitä edellisenä päivänä oli sellainen hyvin haalea aavistus viivasta, josta jo osasin arvata, että on tärpännyt.Tänään tein pregcheckin testin, jossa oli myös hailakka viiva. Vielä on kaksi testiä kaapissa (pregcheck ja clearblue), jotka meinasin tehdä parina seuraavana aamuna ja sitten lopetan.
![]()
Wau, sullahan on melkeinpä leffaviivat joViivat senkun voimistuuVielä yksi testi jäljellä ja sit luotan, että oon raskaana.
![]()
Mullakin oli eilen ja toissapäivänä selkeästi hailakammat viivat.Wau, sullahan on melkeinpä leffaviivat jomun aamun testi ei ollut vahvistunut eilisestä, jotenki alkas jännittää
vaikkakin tiedostaa että usein se vahvistuu joka toinen päivä.
Juu en olisi huolissaan, mulla ainakin tuntuu alussa kun aloin testaamaan että hirveää eroa ei päivässä tullut. Jossain vaiheessa sitten huomasin kun päivän välein testasin jo eroa!Wau, sullahan on melkeinpä leffaviivat jomun aamun testi ei ollut vahvistunut eilisestä, jotenki alkas jännittää
vaikkakin tiedostaa että usein se vahvistuu joka toinen päivä.

Aivan, tuntuvat olevan tosi yksilöllisiä mitä noita katsonut ja huomannut kyllä et monilla just täs vaihees ei kauheasti eroa näy päivien välillä mut silti joku ahdistus nosti päätäänJuu en olisi huolissaan, mulla ainakin tuntuu alussa kun aloin testaamaan että hirveää eroa ei päivässä tullut. Jossain vaiheessa sitten huomasin kun päivän välein testasin jo eroa!Ja yksilöllistähän se on...
Mulla kyllä kävi huono tuuri, tein sen clearbluen viikkodigin jossain mielenhäiriössä ilmeisesti tai jossain puoliksi hereillä olon ja puoliksi unessa olon välitilassa oli mukamas hyvä idea sitten kai??No varmaan olisi näyttänyt 2-3 viikkoa viivojen perusteella jos olisi siis toiminut eikä näyttänyt virhettä, kun avasin sen jota ei tietty pitäisi tehdä ja katsoin netistä sitten kuvia miltä näyttää missäkin vaiheessa viivat.
Kastelin siis sen suoraan virtsasta en ottanut näytettä kuppiin joka jälkikäteen virhe, koska ilmeisesti kun en ihan skarppina ollut niin valui liikaa virtsaa kai väärään paikkaan ja aiheutti virhe ilmoituksen.
No onneksi eilen kun kävelyllä kävin olin ostanut yhden puikko testin apteekista. Ja ihan hyvä että ostin koska ihan hyvät viivat.Varmaan itseni tuntien en kyllä tähänkään tyydy tai varsinkaan tuohon kun viikkodigi ei toiminut niin pakko vielä ostaa semmonen yksi...
Ärsyttää se viikkodigi nyt vaan... Ja dpo varmaan jo kai 19??
View attachment 149793
No pakko myöntää itsekkin tosi paljon tulee muiden testejä vertailtua ja sitten miettinyt miksei omat testit näytä samalta samassa vaiheessa josta johtuen sitten tulee stressattua ja paljon.Aivan, tuntuvat olevan tosi yksilöllisiä mitä noita katsonut ja huomannut kyllä et monilla just täs vaihees ei kauheasti eroa näy päivien välillä mut silti joku ahdistus nosti päätäänei saisi verrata muihin
hyvälle näyttää sun viivat
mä täs pohdin että uskaltaisko jo pian tehdä viikkodigin et koska näkyis 2-3vkoa kun nyt 4+1
sä oot unissakävellessä testaillu, hauska
Mutta tosi vahvat viivat sielläkin avattuna
![]()
@Loddde Vahvat viivat onYlempi eilisen dpo 13 ja tämän päiväinen dpo 14 alla. Tuli semmonen että miksi menin tekemään tänään kun ei vahvistumista ja alkasi enemmänkin pelottaa että onkohan kaikki hyvin![]()
Tosi hyvin tummuneet joka päiväTein jonon jatkoksi neljännen testin tänä aamuna, ja nyt varmaan lopetan testien teon tähän. ☺
View attachment 149802
Hei,Hyppään mukaan tänne lasketun ajan puolelle, kun opettelen nyt suhtautumaan optimistisesti vauvahaaveeseen.viisipäiväisen blaston tuoresiirron tulos 15 päivää siirrosta. Perjantaina oli jo virallinen testipäivä, jolloin digiin pärähti 2-3 viikkoa. Hoitoalkuinen raskaus siis ja raskauslaskurin mukaan la olisi 2.7.
View attachment 149379