Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitäsköhän itsekin testata 😀 mä luulin et ne reagoi vain lh;n nousuun.
Niin luulin mäkin, mutta halusin testata miten ovulaatiotestit reagoi raskauteen kun täältä lukenut että reagoi, vaikka epäilin kyllä että ei varmaan ainakaan nuo, mutta en myöskään sen takia viitsinyt muun merkkisiä ovistestejä ostaa. 🤣 No mutta väärässä olin!

Eilen sain ekan selkeän plussan. Sitä edellisenä päivänä oli sellainen hyvin haalea aavistus viivasta, josta jo osasin arvata, että on tärpännyt. 😊 Tänään tein pregcheckin testin, jossa oli myös hailakka viiva. Vielä on kaksi testiä kaapissa (pregcheck ja clearblue), jotka meinasin tehdä parina seuraavana aamuna ja sitten lopetan. 😁

Liitteet

• IMG_5046.jpeg
    IMG_5046.jpeg
    546.3 KB · Katsottu: 15
Eilen sain ekan selkeän plussan. Sitä edellisenä päivänä oli sellainen hyvin haalea aavistus viivasta, josta jo osasin arvata, että on tärpännyt. 😊 Tänään tein pregcheckin testin, jossa oli myös hailakka viiva. Vielä on kaksi testiä kaapissa (pregcheck ja clearblue), jotka meinasin tehdä parina seuraavana aamuna ja sitten lopetan. 😁
Onnea paljon ja toivotaan tarrasukkia 🥰❤️🙏

Wau, sullahan on melkeinpä leffaviivat jo 🤩🥰 mun aamun testi ei ollut vahvistunut eilisestä, jotenki alkas jännittää 🥹 vaikkakin tiedostaa että usein se vahvistuu joka toinen päivä.
Mullakin oli eilen ja toissapäivänä selkeästi hailakammat viivat. 😊 Käly tosin kertoi, ettei hänelle koskaan tullut tuota hailakkaa viivaa vahvempaa ja silti on kaksi tervettä lasta. 😊

Ylempi eilisen dpo 13 ja tämän päiväinen dpo 14 alla. Tuli semmonen että miksi menin tekemään tänään kun ei vahvistumista ja alkasi enemmänkin pelottaa että onkohan kaikki hyvin 🙈🙈

Liitteet

• 20251106_073302.jpg
    20251106_073302.jpg
    305.6 KB · Katsottu: 63
Wau, sullahan on melkeinpä leffaviivat jo 🤩🥰 mun aamun testi ei ollut vahvistunut eilisestä, jotenki alkas jännittää 🥹 vaikkakin tiedostaa että usein se vahvistuu joka toinen päivä.
Juu en olisi huolissaan, mulla ainakin tuntuu alussa kun aloin testaamaan että hirveää eroa ei päivässä tullut. Jossain vaiheessa sitten huomasin kun päivän välein testasin jo eroa! 🙈 Ja yksilöllistähän se on... ❤️

Mulla kyllä kävi huono tuuri, tein sen clearbluen viikkodigin jossain mielenhäiriössä ilmeisesti tai jossain puoliksi hereillä olon ja puoliksi unessa olon välitilassa oli mukamas hyvä idea sitten kai?? 😵 No varmaan olisi näyttänyt 2-3 viikkoa viivojen perusteella jos olisi siis toiminut eikä näyttänyt virhettä, kun avasin sen jota ei tietty pitäisi tehdä ja katsoin netistä sitten kuvia miltä näyttää missäkin vaiheessa viivat. 🙊Kastelin siis sen suoraan virtsasta en ottanut näytettä kuppiin joka jälkikäteen virhe, koska ilmeisesti kun en ihan skarppina ollut niin valui liikaa virtsaa kai väärään paikkaan ja aiheutti virhe ilmoituksen. 🤣

No onneksi eilen kun kävelyllä kävin olin ostanut yhden puikko testin apteekista. Ja ihan hyvä että ostin koska ihan hyvät viivat. 🤞 Varmaan itseni tuntien en kyllä tähänkään tyydy tai varsinkaan tuohon kun viikkodigi ei toiminut niin pakko vielä ostaa semmonen yksi... 😂 Ärsyttää se viikkodigi nyt vaan... Ja dpo varmaan jo kai 19??

1000009987.jpg

||Lisäyksenä tässä vielä kuva jonka otin niistä viikkodigin sisällä olevista liuskoista. 😅

1000009991.jpg

Muokattu viimeksi:
Juu en olisi huolissaan, mulla ainakin tuntuu alussa kun aloin testaamaan että hirveää eroa ei päivässä tullut. Jossain vaiheessa sitten huomasin kun päivän välein testasin jo eroa! 🙈 Ja yksilöllistähän se on... ❤️

Mulla kyllä kävi huono tuuri, tein sen clearbluen viikkodigin jossain mielenhäiriössä ilmeisesti tai jossain puoliksi hereillä olon ja puoliksi unessa olon välitilassa oli mukamas hyvä idea sitten kai?? 😵 No varmaan olisi näyttänyt 2-3 viikkoa viivojen perusteella jos olisi siis toiminut eikä näyttänyt virhettä, kun avasin sen jota ei tietty pitäisi tehdä ja katsoin netistä sitten kuvia miltä näyttää missäkin vaiheessa viivat. 🙊Kastelin siis sen suoraan virtsasta en ottanut näytettä kuppiin joka jälkikäteen virhe, koska ilmeisesti kun en ihan skarppina ollut niin valui liikaa virtsaa kai väärään paikkaan ja aiheutti virhe ilmoituksen. 🤣

No onneksi eilen kun kävelyllä kävin olin ostanut yhden puikko testin apteekista. Ja ihan hyvä että ostin koska ihan hyvät viivat. 🤞 Varmaan itseni tuntien en kyllä tähänkään tyydy tai varsinkaan tuohon kun viikkodigi ei toiminut niin pakko vielä ostaa semmonen yksi... 😂 Ärsyttää se viikkodigi nyt vaan... Ja dpo varmaan jo kai 19??

View attachment 149793
Aivan, tuntuvat olevan tosi yksilöllisiä mitä noita katsonut ja huomannut kyllä et monilla just täs vaihees ei kauheasti eroa näy päivien välillä mut silti joku ahdistus nosti päätään 😂 ei saisi verrata muihin 🙈 hyvälle näyttää sun viivat 🥰❤️ mä täs pohdin että uskaltaisko jo pian tehdä viikkodigin et koska näkyis 2-3vkoa kun nyt 4+1 🫣 sä oot unissakävellessä testaillu, hauska 😂😂 Mutta tosi vahvat viivat sielläkin avattuna 🙏

Aivan, tuntuvat olevan tosi yksilöllisiä mitä noita katsonut ja huomannut kyllä et monilla just täs vaihees ei kauheasti eroa näy päivien välillä mut silti joku ahdistus nosti päätään 😂 ei saisi verrata muihin 🙈 hyvälle näyttää sun viivat 🥰❤️ mä täs pohdin että uskaltaisko jo pian tehdä viikkodigin et koska näkyis 2-3vkoa kun nyt 4+1 🫣 sä oot unissakävellessä testaillu, hauska 😂😂 Mutta tosi vahvat viivat sielläkin avattuna 🙏
No pakko myöntää itsekkin tosi paljon tulee muiden testejä vertailtua ja sitten miettinyt miksei omat testit näytä samalta samassa vaiheessa josta johtuen sitten tulee stressattua ja paljon. 😭 Että ymmärrän kyllä todella hyvin tuon! ❤️

Ja juu en tiedä miten onnistuin epäonnistumaan tossa testailussa, näin varmaan unta jota en muista joka houkutteli puoliksi unissaan tekemään testin. 🤣

@Loddde Joo teinhän me sen viikkodigin maanantaina (ja eilenkin:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:), niissä oli sama "raskaana 1-2".

Moikka! Varovaisesti lisään oman testin tänne jatkoksi. 🤍
Tänään kp 29/~30-31, dpo 13. ❣️
Tein ekan positiivisen sunnuntaina josta testit on tasaisesti vahvistunut.
Meillä on taustalla useampi menetys, joten varovaisesti ollaan liikkeellä, mutta tämän kertaiset testit on vahvempia mitä yksikään tänä vuonna aiemmin.
Tämä olisi meille kolmas lapsi. 🤍
Tänä vuonna leikattu kohdunulkoinen raskaus ja toinen munanjohdin pois ja muutama kemiallinen takana.
Nyt käytössä lugesteronit illalla. 🤞🏻
Vanhemmat lapset on jo teinejä ja ekan kerran näillä palstoilla oon ollu vuonna 2010. 😅
Nyt pitäis pitää homma kassassa ja toivoa parasta! 🤞🏻❣️
Varhaisultra saadaan erikoissairaanhoidosta kun historia on mikä on. Vielö en ole ottanut yhteyttä neuvolaan, menkkojen oletettu alku ehkä viikonloppuna.

Liitteet

• 1000096598.jpg
    1000096598.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 28
Hyppään mukaan tänne lasketun ajan puolelle, kun opettelen nyt suhtautumaan optimistisesti vauvahaaveeseen. 😅 viisipäiväisen blaston tuoresiirron tulos 15 päivää siirrosta. Perjantaina oli jo virallinen testipäivä, jolloin digiin pärähti 2-3 viikkoa. Hoitoalkuinen raskaus siis ja raskauslaskurin mukaan la olisi 2.7.

View attachment 149379
Hei,

Sain 6AA blaston ja meillä la about samaan aikaan!

Plussasin viime viikolla ja voi sitä riemua!

terv Buga

Tänään oli toinen verikoe ja 46 tunnissa tulos oli yli tuplaantunut. 🥹 Tiistaina oli 97 ja tänään 205. Ehkä meillä onkin vielä tyyppi kyydissä ja kaikki on vaan tapahtunut vähän normaalia myöhemmin. Odotellaan nyt yhteydenottoa klinikalta ja varmaan jatketaan seurailua 🤞

Takaisin