Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apua miten ihanaa lukea näitä viestejä ja huomata ettei oo yksin hullu testaaja@Saaruski haluaisin myös hcg-mittaukseen vaikka ditä ei ole määrätty, aion alkuviikosta kysyä tämän mahdollisuutta!

Kyllä, samoin mulla antaa uskoa! Ja uskon kyllä, että omia testejä voi kyllä vertailla. Selkeästi hcg nousee nyt huomattavasti paremmin.Kaivoin helmikuulta kuvan kun tein ekan positiivisen siitä keskenmenosta. Ja silloin olin ehkä? 4+3 tai 4+4... Ja herkkä testi oli kyseessä. Jotain siinä oli kun samana päivänä vähän myöhemmin digissä luki raskaana. Niin ja jos vertaa vaikka eri testit kyseessä niin ylempää vanhaa helmikuista kuvaa alempaan eilen tehtyyn testiin niin on järjetön ero.
View attachment 149654
View attachment 149655
Ja vertailin vaikka tiedän ettei saisi mutta tässä tilanteessa antoi uskoa tähän.
Nuo ylemmät on jotenki outoja ku eivät vahvistu vissiin koskaan edes tasavahvoiksiKaivoin helmikuulta kuvan kun tein ekan positiivisen siitä keskenmenosta. Ja silloin olin ehkä? 4+3 tai 4+4... Ja herkkä testi oli kyseessä. Jotain siinä oli kun samana päivänä vähän myöhemmin digissä luki raskaana. Niin ja jos vertaa vaikka eri testit kyseessä niin ylempää vanhaa helmikuista kuvaa alempaan eilen tehtyyn testiin niin on järjetön ero.
View attachment 149654
View attachment 149655
Ja vertailin vaikka tiedän ettei saisi mutta tässä tilanteessa antoi uskoa tähän.
Niin ei oli tarkoituskin vain huvin vuoksi vertailla. Ja siis ylempi kuvahan on vanha testi helmikuun keskenmenosta. Niin se nyt ei olekkaan enään oleellinen. Toi vaan toivoa kun nyt jo aikaisemmassa vaiheessa jo vahvemmat viivat (vaikka eri testi) kuin keskenmenneissä missään koskaan tuli myöhempäänkään.Nuo ylemmät on jotenki outoja ku eivät vahvistu vissiin koskaan edes tasavahvoiksikannattaa luottaa pregcheckiin! Se on paras! Eri merkin testejä ei siis kannata vertailla keskenään. Kuvassa viime raskauden testit jossa tosiaan tuo yks haaleampi
![]()
Vaikuttaa tosi hyvältäKaivoin helmikuulta kuvan kun tein ekan positiivisen siitä keskenmenosta. Ja silloin olin ehkä? 4+3 tai 4+4... Ja herkkä testi oli kyseessä. Jotain siinä oli kun samana päivänä vähän myöhemmin digissä luki raskaana. Niin ja jos vertaa vaikka eri testit kyseessä niin ylempää vanhaa helmikuista kuvaa alempaan eilen tehtyyn testiin niin on järjetön ero.
View attachment 149654
View attachment 149655
Tein tänä aamuna neljä eri testiä ja huh, kyllä kaikkien viivat ovat vahventuneetvoi vähän huokaista
toivoa on! Ja viikkonäytöllisessä 2-3 vk
Tällaista en oo ennen käyttänytkään, ja aika hintava mielestäni, vaan on se tämän mielenrauhan arvoista
mulla nyt siis viikkoja 4+4 :)
Mä päätin olla ostamatta uutta ja tyytyä 2-3 tulokseenViikkonäytölliset on kyllä ihan maailman parhaita lievittämään stressiä, mutta toisaalta myös yhtälailla luomaan sitä. Ite nyt tyytyväinen 2-3 tulokseen, ja oishan se ihana nähdä +3 mut mietin kyllä kovin että saisinko vain annettua olla ja nautittua tästä.
Joo, täällä myös tarkoitus mennä varhaisultraan, samoilla linjoillaMä päätin olla ostamatta uutta ja tyytyä 2-3 tulokseenajattelin, että ne on niin kalliita, että jos (ja varmasti KUN) haluan mielenrauhaultran varhaisultran ja nt-ultran välillä, on se viikkodigi aika kiva osa ja ultran hintaa
![]()
Onkohan se niin, että rv 3 viikkonäytöllinen näyttää raskaana tai 1, rv 4 näyttää 2-3 ja rv 5 ja eteenpäin 3 ?Te, jotka meinaatte tehdä vielä viikkonäytöllisen 3+ toivossa niin mikä on tarkka päivä, kun kokeilette? Tästä oli kyllä aiemmin jo täällä puhetta. Huomenna olisi 5+3, mutta silti arvon vielä, että uskallanko.![]()
Meinasin ensi viikon perjantaina jolloin 5+0. Voi toki olla aikaista mutta sain sen 2-3 tuloksen tämän viikon perjantaina ja vaikka en ollutkaan pidättänyt kuin pari tuntia muistaakseni.Te, jotka meinaatte tehdä vielä viikkonäytöllisen 3+ toivossa niin mikä on tarkka päivä, kun kokeilette? Tästä oli kyllä aiemmin jo täällä puhetta. Huomenna olisi 5+3, mutta silti arvon vielä, että uskallanko.![]()