Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millo ton Clearbluen viikkonäytöl kannattaa tehä et tulis se 3+ 🤔
Mä luulen että turvallisinta tehdä 5+3 jälkeen, silloin ainakin itse saanut 3+ ja moni muu myös. Nyt kun tein 5+1, niin sain vaan 2-3 ja vaikuttaa, että moni muukin saanut, vaikka jotkut saa jo 3+ tolloinkin😊

Mä oon kanssa miettinyt tota clearbluen viikkodigiä milloin tehdä että saa sen 3+ tuloksen. Tosin tein sellaisen jo keskiviikkona? Ja silloin oli noin 3+5 ja tulos oli sen 1-2 viikkoa. Niin yrittänyt tehdä laskelmia että milloin mulla se 3+. 🙊 Varmaan aikaisintaan ensi viikonlopulla....

Ja kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi aina tehdä testi aamulla (oli se sitten eka tai toka pissa) mutta yön jälkeen kuiten kun pidätys on ollut pidempi. Jos tekee testejä pitkin päivää niin ne saattaa näyttää mitä sattuu koska silloin nesteitä on jo todennäköisesti nautittu enempi ja pissa laimeampaa. Toki se testi näyttää silti onko raskaana vai ei, mutta ei kannata viivan vahvuuksia vertailla aamun ja päivän testien välillä. Jos ei sitten halua tietentahtoen itseä kiusata. 👍

Ja mikä enemmän tuossa aamupissassa vaikuttaa kuin tuo pidätysaika on se että munuaiset hillitsevät virtsatuotantoa öisin, eli yöunen jälkeen virtsa on luonnollisesti "väkevämpää" myös tuon raskaushormonin suhteen :)

Mä luulen että turvallisinta tehdä 5+3 jälkeen, silloin ainakin itse saanut 3+ ja moni muu myös. Nyt kun tein 5+1, niin sain vaan 2-3 ja vaikuttaa, että moni muukin saanut, vaikka jotkut saa jo 3+ tolloinkin😊
Okei! Teen sen varmuuden vuoksi sit vast sillon, siihen saakka teen normi testejä et alkaa vahvistuu. Ehtisin tilaa jostai Pikatestit 50kpl raskaustestejä ni on ainaki mitä testailla🤣🤣

Anteeksi että varmaan liikaa kirjoittelen tänne ketjuun näistä testeistä, mutta! Eilen tein sen apteekin normi herkkyys testin noin klo 13... Ja mietin kun viiva aamulla ei ollut vahvistunut, joten testasin tarkemman tuloksen saadakseni suunnilleen samaan aikaan noin puoli tuntia sitten, kuva silloin otettu kun testi oli hetken kerennyt kuivua. No oletin lähinnä että haalea samanlainen viiva kuin eilen ja tänään aamulla. Mutta tätä en odottanut? Miten mulla vaikka en pidätä hirveän kauaa jotain puolitoista tuntia nyt tällä kertaa niin viivat vahvempia kuin aamulla nukutun yön jälkeen?? 🤣

1000009853.jpg

Anteeksi että varmaan liikaa kirjoittelen tänne ketjuun näistä testeistä, mutta! Eilen tein sen apteekin normi herkkyys testin noin klo 13... Ja mietin kun viiva aamulla ei ollut vahvistunut, joten testasin tarkemman tuloksen saadakseni suunnilleen samaan aikaan noin puoli tuntia sitten, kuva silloin otettu kun testi oli hetken kerennyt kuivua. No oletin lähinnä että haalea samanlainen viiva kuin eilen ja tänään aamulla. Mutta tätä en odottanut? Miten mulla vaikka en pidätä hirveän kauaa jotain puolitoista tuntia nyt tällä kertaa niin viivat vahvempia kuin aamulla nukutun yön jälkeen?? 🤣

View attachment 149597
Ehkei kannata liikaa miettiä noita viivojen vahvuuksia; jos joka toinen päivä on vahvistunut niin silloin on hyvä. Kertoo sen hetken tilanteen, että raskaushormoni on lisääntynyt. Kun testaa joka aamu niin seuraa niitä viivoja, eikä testaile siellä täällä niin ei tarvitse turhaa stressata ja miettiä viivojen eri vahvuuksia. Nyt vaan nautit tilanteesta 🙏

Ehkei kannata liikaa miettiä noita viivojen vahvuuksia; jos joka toinen päivä on vahvistunut niin silloin on hyvä. Kertoo sen hetken tilanteen, että raskaushormoni on lisääntynyt. Kun testaa joka aamu niin seuraa niitä viivoja, eikä testaile siellä täällä niin ei tarvitse turhaa stressata ja miettiä viivojen eri vahvuuksia. Nyt vaan nautit tilanteesta 🙏
Niinhän se on, toisaalta onneksi tein tuon testin se antoi luottoa tähän enemmän kuin aamuinen testi. 🙈

Tosin nyt alkoikin realisoitumaan tämä että olen raskaana ja että tämä voikin mennä hyvin kun viivat vahvistuvat.. Ja alkoikin pelottaa.. Kaikkia hulluja ajatuksia päähän nyt noussut. 🥴

Tein toisen viikkodigin josta syystä nuo hullut oudot ajatukset nousivatkin päähän. En ihan odottanut tälläistä reaktiota itseltäni. Aloin nimittäin itkemään, en ilosta vaan ennemmin kauhusta. Alkoi realisoitumaan tämä että tällä kertaa raskaus etenee ja voikin mennä hyvin. Ja pelästyin että mitäs nyt tuli sittenkin tehtyä....

1000009855.jpg

Oon varmaan ihan hirveä ihminen nyt kaiken jälkeen kun pelottaakin ilon sijasta.... Ilonenhan tässä pitäisi olla joten miksi en olekkaan?? Mikä mussa on vialla?? 😭 Sain tunnin itkun jälkeen rauhoituttua ja sain soittoajan maanantaille mun terapeutille onneksi.

Tein toisen viikkodigin josta syystä nuo hullut oudot ajatukset nousivatkin päähän. En ihan odottanut tälläistä reaktiota itseltäni. Aloin nimittäin itkemään, en ilosta vaan ennemmin kauhusta. Alkoi realisoitumaan tämä että tällä kertaa raskaus etenee ja voikin mennä hyvin. Ja pelästyin että mitäs nyt tuli sittenkin tehtyä....

View attachment 149600

Oon varmaan ihan hirveä ihminen nyt kaiken jälkeen kun pelottaakin ilon sijasta.... Ilonenhan tässä pitäisi olla joten miksi en olekkaan?? Mikä mussa on vialla?? 😭 Sain tunnin itkun jälkeen rauhoituttua ja sain soittoajan maanantaille mun terapeutille onneksi.

Onnea Kali, että nyt olet saanut plussan testiin! Mutta sun ajatukset on ihan normaaleja. Ajatukset ei tarkoita, että olisit paha ihminen tai sinussa olisi jotain vikaa. Ne ei myöskään tarkoita mitään, sun mieli nyt vaan prosessoi tätä uutta tietoa ja tavallaan yllättävää asiaa. Onhan se tosi iso elämänmuutos, koska nyt teistä voikin tulla vanhempia. Se on koko elämää sitova asia. Kovasti Tsemppiä ja onneksi sait ajan terapeutillsesi ❤️

View attachment 149597
Onko aiemmissa vahvistunut noin selkeesti? 😊

View attachment 149600

Ei oo mikään vikana! Itekkään en oikeen osaa vielä kunnolla iloita asiasta, kun on vasta niin alkuvaiheessa, mut sit ku alkushokista ja raha-asiat ja kaikki muut on mietitty ja murehtiminen tasaantuu ni sit osaan varmaa rauhottuu😅 ja alkaa iloita raskaudesta ❤️ Kyllä se iloisuus ja onnellisuus raskauteen ja vauvaan vielä tulee🥰 anna aikaa uusille ajatuksille! Kyllähän se koko elämän muuttaa kun vauva syntyy ❤️

Onko aiemmissa vahvistunut noin selkeesti? 😊

Ei oo mikään vikana! Itekkään en oikeen osaa vielä kunnolla iloita asiasta, kun on vasta niin alkuvaiheessa, mut sit ku alkushokista ja raha-asiat ja kaikki muut on mietitty ja murehtiminen tasaantuu ni sit osaan varmaa rauhottuu😅 ja alkaa iloita raskaudesta ❤️ Kyllä se iloisuus ja onnellisuus raskauteen ja vauvaan vielä tulee🥰 anna aikaa uusille ajatuksille! Kyllähän se koko elämän muuttaa kun vauva syntyy ❤️
Ei kyllä missään vaiheessa edes myöhemmässä vaiheessa näyttäneet näin vahvoja. Ja nyt vasta dpo13. Ja muissa tässä vaiheessa vasta hailuroita/haamuja. Esim parissa saanut tuolla viikkodigillä 1-2 tuloksen vasta noin dpo14-15, ja aiemmin ei edes sitäkään jos sillä testannut, ne jotka kesti vähän pidempään siis. Ja niissä jotka päättyi kun kuukautiset päivän pari myöhässä niin ei näkynyt tuolla viikkodigillä mitään. Vaan aika selkeitä vaan herkillä testeillä, tosin nekin oli herkillä haaleampia vielä dpo12-13 kuin nyt sain jo dpo9. 🤣 Eli aika ihmeellistä ja ällistyttävää nyt nähdä että viivat oikeasti voi itsellä noin tummiltakin jo näyttää. 😂

Mäkin tein aamulla yhden pregcheckin testin äsken siis vaivihkaa kun mies nukkuu sikeästi vielä. Tuli niin myöhään kotiin työpaikka juhlista kotiin niin varmaan nukkuukin vielä pitkään. 😅

Joka tapauksessa ällistyin viivan vahvuudestan näin vasta dpo14! 😱

1000009886.jpg

Mäkin tein aamulla yhden pregcheckin testin äsken siis vaivihkaa kun mies nukkuu sikeästi vielä. Tuli niin myöhään kotiin työpaikka juhlista kotiin niin varmaan nukkuukin vielä pitkään. 😅

Joka tapauksessa ällistyin viivan vahvuudestan näin vasta dpo14! 😱

View attachment 149620
Mulla samanlainen viime raskaudessa eli aivan normaali 👏🏻

Apua, tässähän tulee ihan testihulluus kun tätä ketjua lukee 🙈❤️
Tässä mun testit:
ma ( rsfu:n herkkä ) 8 h pidätys

Keskiviikkona oli virallinen testipäivä!

ti, ke ja to clearbluen monitorin testi, 3 h pidätys, 5 h pidätys ja 5 h pidätys ja näyttöön pärähti se iso plussa ja raskaana teksti

Meinasin, että jätän tän testaamisen nyt tähän, että onhan tämä nyt sata varmaa 😊, mutta nyt alkoi tehdä mieli testata lisää ja nähdä tummeneeko viiva.. pitäisiköhän ostaa myös viikkonäytöllisiä.
Mulla on monitorin lisäksi avaamaton paketti pregcheckin testejä ja apteekin raskaustestejä 🙈❤️

Liitteet

• 20251101_112755.jpg
    20251101_112755.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 65
Apua, tässähän tulee ihan testihulluus kun tätä ketjua lukee 🙈❤️
Tässä mun testit:
ma ( rsfu:n herkkä ) 8 h pidätys

Keskiviikkona oli virallinen testipäivä!

ti, ke ja to clearbluen monitorin testi, 3 h pidätys, 5 h pidätys ja 5 h pidätys ja näyttöön pärähti se iso plussa ja raskaana teksti

Meinasin, että jätän tän testaamisen nyt tähän, että onhan tämä nyt sata varmaa 😊, mutta nyt alkoi tehdä mieli testata lisää ja nähdä tummeneeko viiva.. pitäisiköhän ostaa myös viikkonäytöllisiä.
Mulla on monitorin lisäksi avaamaton paketti pregcheckin testejä ja apteekin raskaustestejä 🙈❤️
Hienot viivat, onnea! 🥰

Testaaminen on niin koukuttavaa.. 😅

Noniin, menin sitten ja kävin apteekista sen viikkonäytöllisen 😆. Hyvänen aika tätä, vaan ku alko miettii sitä, että olisi kiva saada hcg-mittaus ja varmistua arvojen noususta. Mulla sitä ei oo määrätty, en tiedä pitäskö kysyä maanantaina oisko mahdollista multa ottaa.
Huomenna aamulla teen clearbluen monitorin, pregcheckin, apteekin ja sen clearblue viikkonäytöllisen testin, kai sillä taas saa mielenrauhaa vähäksi aikaa, tai sitten saa itsensä vaan hullummaksi 😆😀

Takaisin