Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kali mulla on tänään rv. 5+1 ja kun on icsi-aikuinen niin aika tarkasti tiedossa. Jos ovis on punktiopäivä niin tuo yllä oleva kuva olis ymmärtääkseni dpo22. Tässä vertailuksi dpo10 (ylempi) ja 11.

Liitteet

• IMG_0173.jpeg
    IMG_0173.jpeg
    35 KB · Katsottu: 85
@Kali mulla on tänään rv. 5+1 ja kun on icsi-aikuinen niin aika tarkasti tiedossa. Jos ovis on punktiopäivä niin tuo yllä oleva kuva olis ymmärtääkseni dpo22. Tässä vertailuksi dpo10 (ylempi) ja 11.
Okei kiitos! 😊Mulla tosiaan dpo12 vasta.. Joten ehkä käyn ostamassa jotain halvempia testejä kuin nuo herkät mitä ei montaa ole enään kun oli kyllä aluksi 5 mutta eilen tein 2 ja tänään yhden. Niin riittää vielä pari päivää. Pregcheck varmaan sopisi jo nyt näyttämään jos viivat vahvenee. Ja se halpa niin olisi hyvä varmaan vaihtaa niillä seuraamiseen huomenna.

@Kali tossa näkyy mun vahvistuminen 😊 dpo16 alkoi olla aika tasavahvaa.
Kiitos! Jos yrittää vertailla vähäsen niin aikalailla samankaltaisia viivoja mulla eri testeillä tosin nyt dpo12 kun sullakin samoihin aikoihin. ❤️ Eli jos hyvin menee luultavasti ennen ensi viikon puoliväliä voisi olla jo paljon vahvempaa mullakin! 🙈

DPO14 oli kutakuinkin leffaviivat, siihen mennessä hiljalleen vahvistui. En varmaan olis niinkään pitkään testannut, ellei olis ollut 6 testiä sattumalta kaapissa. Turhaa niitä sinnekään on jättää, kun tämä on kyllä ehdottomasti meidän viimeinen :smiling-eyes:

Millä dpo:lla jos tiedossa siis ootte saaneet noin vahvoja tuloksia? 👀Kiinnostaa tietää vaan että kauan mahdollisesti testailua jatkaa.. Tosin sittenhän se selviää jos jatkan testailua ja jos saan vahvoja tuloksia. Aluksi meinasin viikkodigiin lopettaa joka piti tehdä ensi viikon lopulla mutta tein sen eilen. 🙈 1-2 viikkoahan siihen tuli vaan kun aikaisessa ollaan vielä...

Sinänsä ihan lohduttavaa että apteekin herkät ja clear choicen testit ei edes noin vahvaa mitä mulla nyt ollut näyttäneet aiemmin edes myöhemmässä vaiheessa yleensä tässä dpo12 joka tänään vaiheilla vasta saanut jotain selkeämpiä tuloksia. 🙊 Joka tähän verraten pitäisi olla myös hyvä lohdutus.

Naurattaa myös kun puhelin nyt täynnä raskaustesteistä kuvia, yleensä otan kuvia lähinnä kissastamme. 😂

Mulla dpo20 tuossa kuvassa. 🙂

Unohdin ihan että olin oloapteekista tilannut apteekin 25 herkkyyden testejä kun tänään sain tekstiviestin että tulivat postissa. No en kyllä hirveästi pidättänyt tai siis kauaa ja join vettä ja kahvia. Ja koska ei herkkä testi olen ihan tyytyväinen tohon viivaan noiden kaikkien syiden takia. 🫢 Vähän vaan ylivalottunut kuva.... 😂

7171717171.png

Mulla oli tuo apteekin testi vahvistunu ehkä ihan vähäsen eilisestä?? Mutta ei ainakaan haalistunut! Joten se mulle jo iso voitto! 🥳 Ja tänään olisi pitänyt viime kuukausien kierron mukaan kuukautisten alkaa. Toivottavasti ei ala, tosin ei sinänsä mikään ainakaan vielä viittaa siihen edes. 🤞

No kuvaa en viitsi laittaa etten joka päivä laittele samankaltaisista viivoista kuvia. Ehkä huomenna sitten jos on selvästi vahvempi eilisestä. 🤣

Kuvassa maanantain(vasemmalla) ja tämän aamun testi. Mutta miten voi olla mahdollista tuo tämän aamun testi kun eilen tein niin näytti ihan yhtä haaleaa ku maanantain testi ja ajattelin että kemialliseksi jäi😳 kaikki tietenkin eri merkkisiä kun ei ollut enään samoja. Mutta kaikki pitäisi olla herkkiä. Viimeisin on apteekin testi. Ja Ärsyttää ku kamera kääntää kuvan väärin päin😅

Liitteet

• 20251031_080025.jpg
    20251031_080025.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 67
En kyllä tiiä enään mihin uskoa. Raskaus oireitakaan ei ole. Joita kahdessa edellisessä raskaudessa on ollut alusta asti. Mutta nyt en kyllä tiedä yhtään miten kierto menee kun on keskenmeno taustalla.

Kuvassa maanantain(vasemmalla) ja tämän aamun testi. Mutta miten voi olla mahdollista tuo tämän aamun testi kun eilen tein niin näytti ihan yhtä haaleaa ku maanantain testi ja ajattelin että kemialliseksi jäi😳 kaikki tietenkin eri merkkisiä kun ei ollut enään samoja. Mutta kaikki pitäisi olla herkkiä. Viimeisin on apteekin testi. Ja Ärsyttää ku kamera kääntää kuvan väärin päin😅
Voisko olla et maanantain testi oli viallinen? Outo juttu kyllä!

Mä sanoisin samaa että voisiko se olla viallinen se yksi testi? Koska mulla kävi vähän samallalailla apteekin herkkien kanssa keskiviikko tai tiistai illalla. 🤔 Tein testin illalla ja ei tullut kuin todella haalea viiva ja pelästyin jo. No onneksi tein sitten vielä toisen testin ja siihen tulikin selkeä toinen viiva. En kyllä mitään syytä keksinyt? 😳 Paitsi viallinen se eka testi... Koska sen jälkeen saanut apteekin normi testeillä selke viivaa ja samoin apteekin herkilläkin tuli seuraavana aamuna selkeä viiva. Vain se yksi testi näytti todella haaleaa.

Mutta ei kyllä kemiallisessa luulisi noin vahvoja tulevan, mulla ei ainakaan koskaan kemiallisissa noin vahvaa viivaa tullut! ❤️

Niin onkohan eilinen testi ollut viallinen🤔 Vai voiko vaikuttaa yö unien pituus niin paljon. to-pe yönä nukuin vain 4-5h kun en saanut unta ja testiin tuli vain haalea viiva ei edes kuvissa näy ja viime yönä nukuin 9h. Ja tuli tuo Selvä positiivinen. Pitää varmaan huomenna testata uudestaan🤔 mitä sillon näyttää. Mutta kyllä pelästytti se eilinen testi missä ei juurikaan mitään näkynyt.

Eikä toki eri merkkisiä testejä voi keskenään vertailla. Ihan oikeasti ei voi edes luotettavasti vertailla saman merkkisten erilaisia viivoja. Ei niitä ole siihen kehitetty, että se väri indikoisi tarkasti jotain tiettyä hormonitasoa. Ne on kehitetty erottamaan raskaana oleminen ei-raskaanaolosta.

Mä oon varmaan ihan sekaisin näiden testailujen kanssa. 😱 Mutta toisaalta antaa mulle rauhaa kun näkyy viivat selkeästi ja samoilla testeillä testasessa vahvistuvankin. Ja tulee vähän luottoa/uskoakin tähän raskauteen pikkuhiljaa...

Kävin siis kaupassa ruokaa ostamassa, mutta kaksi pakettia pregcheckin testejä tarttui mukaan myös. Onneksi en sen enempää ostanut kumminkaan kuin kaksi pakettia. 🤣

Dpo13 siis kuten aiemmin sanoin ja kaksi kuppia kahvia kittasin tämän ja edellisen testin välissä sekä lasillisen vettä. Ja kävin vessassakin pari kertaa edellisen testin ja tämän välissä. Siihen nähden uskaltaisin sanoa että erittäin hyvä testiviiva! 🙈

1000009850.jpg

Mutta jospa tässä noi kaksi testiä mitä tein tälle päivälle riittäisi eivät kyllä tänään enään mitään lisävarmuutta lisätestit anna...

Mä oon varmaan ihan sekaisin näiden testailujen kanssa. 😱 Mutta toisaalta antaa mulle rauhaa kun näkyy viivat selkeästi ja samoilla testeillä testasessa vahvistuvankin. Ja tulee vähän luottoa/uskoakin tähän raskauteen pikkuhiljaa...

Kävin siis kaupassa ruokaa ostamassa, mutta kaksi pakettia pregcheckin testejä tarttui mukaan myös. Onneksi en sen enempää ostanut kumminkaan kuin kaksi pakettia. 🤣

Dpo13 siis kuten aiemmin sanoin ja kaksi kuppia kahvia kittasin tämän ja edellisen testin välissä sekä lasillisen vettä. Ja kävin vessassakin pari kertaa edellisen testin ja tämän välissä. Siihen nähden uskaltaisin sanoa että erittäin hyvä testiviiva! 🙈

View attachment 149592

Mutta jospa tässä noi kaksi testiä mitä tein tälle päivälle riittäisi eivät kyllä tänään enään mitään lisävarmuutta lisätestit anna...
Hyvältä näyttää dpo13! 🙂👏

Millo ton Clearbluen viikkonäytöl kannattaa tehä et tulis se 3+ 🤔
Hmm... Ite mietin tänään ihan samaa. 5+ jotain, toisilla lähempänä 6+. 🤔 Vaikea minne asti malttaa odotella.. 😂

Eikä toki eri merkkisiä testejä voi keskenään vertailla. Ihan oikeasti ei voi edes luotettavasti vertailla saman merkkisten erilaisia viivoja. Ei niitä ole siihen kehitetty, että se väri indikoisi tarkasti jotain tiettyä hormonitasoa. Ne on kehitetty erottamaan raskaana oleminen ei-raskaanaolosta.
Ja kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi aina tehdä testi aamulla (oli se sitten eka tai toka pissa) mutta yön jälkeen kuiten kun pidätys on ollut pidempi. Jos tekee testejä pitkin päivää niin ne saattaa näyttää mitä sattuu koska silloin nesteitä on jo todennäköisesti nautittu enempi ja pissa laimeampaa. Toki se testi näyttää silti onko raskaana vai ei, mutta ei kannata viivan vahvuuksia vertailla aamun ja päivän testien välillä. Jos ei sitten halua tietentahtoen itseä kiusata. 👍

Takaisin