Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei kiitos!@Kali mulla on tänään rv. 5+1 ja kun on icsi-aikuinen niin aika tarkasti tiedossa. Jos ovis on punktiopäivä niin tuo yllä oleva kuva olis ymmärtääkseni dpo22. Tässä vertailuksi dpo10 (ylempi) ja 11.
Kiitos! Jos yrittää vertailla vähäsen niin aikalailla samankaltaisia viivoja mulla eri testeillä tosin nyt dpo12 kun sullakin samoihin aikoihin.@Kali tossa näkyy mun vahvistuminendpo16 alkoi olla aika tasavahvaa.

Millä dpo:lla jos tiedossa siis ootte saaneet noin vahvoja tuloksia?Kiinnostaa tietää vaan että kauan mahdollisesti testailua jatkaa.. Tosin sittenhän se selviää jos jatkan testailua ja jos saan vahvoja tuloksia. Aluksi meinasin viikkodigiin lopettaa joka piti tehdä ensi viikon lopulla mutta tein sen eilen.
1-2 viikkoahan siihen tuli vaan kun aikaisessa ollaan vielä...
Sinänsä ihan lohduttavaa että apteekin herkät ja clear choicen testit ei edes noin vahvaa mitä mulla nyt ollut näyttäneet aiemmin edes myöhemmässä vaiheessa yleensä tässä dpo12 joka tänään vaiheilla vasta saanut jotain selkeämpiä tuloksia.Joka tähän verraten pitäisi olla myös hyvä lohdutus.
Naurattaa myös kun puhelin nyt täynnä raskaustesteistä kuvia, yleensä otan kuvia lähinnä kissastamme.![]()

Voisko olla et maanantain testi oli viallinen? Outo juttu kyllä!Kuvassa maanantain(vasemmalla) ja tämän aamun testi. Mutta miten voi olla mahdollista tuo tämän aamun testi kun eilen tein niin näytti ihan yhtä haaleaa ku maanantain testi ja ajattelin että kemialliseksi jäikaikki tietenkin eri merkkisiä kun ei ollut enään samoja. Mutta kaikki pitäisi olla herkkiä. Viimeisin on apteekin testi. Ja Ärsyttää ku kamera kääntää kuvan väärin päin
![]()
Mä sanoisin samaa että voisiko se olla viallinen se yksi testi? Koska mulla kävi vähän samallalailla apteekin herkkien kanssa keskiviikko tai tiistai illalla.Kuvassa maanantain(vasemmalla) ja tämän aamun testi. Mutta miten voi olla mahdollista tuo tämän aamun testi kun eilen tein niin näytti ihan yhtä haaleaa ku maanantain testi ja ajattelin että kemialliseksi jäikaikki tietenkin eri merkkisiä kun ei ollut enään samoja. Mutta kaikki pitäisi olla herkkiä. Viimeisin on apteekin testi. Ja Ärsyttää ku kamera kääntää kuvan väärin päin
![]()

Hyvältä näyttää dpo13!Mä oon varmaan ihan sekaisin näiden testailujen kanssa.Mutta toisaalta antaa mulle rauhaa kun näkyy viivat selkeästi ja samoilla testeillä testasessa vahvistuvankin. Ja tulee vähän luottoa/uskoakin tähän raskauteen pikkuhiljaa...
Kävin siis kaupassa ruokaa ostamassa, mutta kaksi pakettia pregcheckin testejä tarttui mukaan myös. Onneksi en sen enempää ostanut kumminkaan kuin kaksi pakettia.
Dpo13 siis kuten aiemmin sanoin ja kaksi kuppia kahvia kittasin tämän ja edellisen testin välissä sekä lasillisen vettä. Ja kävin vessassakin pari kertaa edellisen testin ja tämän välissä. Siihen nähden uskaltaisin sanoa että erittäin hyvä testiviiva!
View attachment 149592
Mutta jospa tässä noi kaksi testiä mitä tein tälle päivälle riittäisi eivät kyllä tänään enään mitään lisävarmuutta lisätestit anna...
Hmm... Ite mietin tänään ihan samaa. 5+ jotain, toisilla lähempänä 6+.Millo ton Clearbluen viikkonäytöl kannattaa tehä et tulis se 3+![]()
Ja kannattaa ihan oman mielenrauhan vuoksi aina tehdä testi aamulla (oli se sitten eka tai toka pissa) mutta yön jälkeen kuiten kun pidätys on ollut pidempi. Jos tekee testejä pitkin päivää niin ne saattaa näyttää mitä sattuu koska silloin nesteitä on jo todennäköisesti nautittu enempi ja pissa laimeampaa. Toki se testi näyttää silti onko raskaana vai ei, mutta ei kannata viivan vahvuuksia vertailla aamun ja päivän testien välillä. Jos ei sitten halua tietentahtoen itseä kiusata.Eikä toki eri merkkisiä testejä voi keskenään vertailla. Ihan oikeasti ei voi edes luotettavasti vertailla saman merkkisten erilaisia viivoja. Ei niitä ole siihen kehitetty, että se väri indikoisi tarkasti jotain tiettyä hormonitasoa. Ne on kehitetty erottamaan raskaana oleminen ei-raskaanaolosta.