Koitan saada tasan rv 7 jos oon vielä silloin raskaanaKuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.
Meinaatteko mille viikoille varhaisultraa varata jos varaatte?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koitan saada tasan rv 7 jos oon vielä silloin raskaanaKuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.
Meidän raskaus on hoitoalkuinen (PAS), joten klinikka varaa tiistaisen positiivisen ilmoituksen jälkeen varhaisultran. Viimeksi se oli kutakuinkin rv 7, joten lienee sitten marraskuun puolivälin paikkeilla.Kuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.
Onnea teille kaikille plussista myös
Ite tässä mietin, että milloin uskallan tehdä seuraavan cb viikotestin, mieli tekisi piankin mutta pettymys ja ahdistus on suuri jollei nouse ylemmäs viikotehkä yritän malttaa odottaa viikon verran
Minäkin epäuskoisena liityn joukkoon. Onnea! Toivotaan, että tämä pysyy matkassaPidin nyt itselle tsemppi puheen että kirjoitan tänne ryhmään.Erittäin vaikea uskoa että tämä ilo jatkuu pitkään. Takana tänä vuonna pelkästään 1 keskenmeno ja 3 kemiallista.
Joten en osaa oikeastaan iloita tästä yhtään edes. Ja nyt dpo9 vasta kaiken lisäksi...
View attachment 149445
On se haamu! Tai jotain mä ainakin näenNyt olis Dpo 13 menossa. Mutta näänkö vaan omiani vai onko siinä haamujen haamuaiemmissa raskauksissa näkyny sillai vast aika haamu 4+0 kieppeillä ja nyt olisi menossa 3+5.
Joo! Täytyy tehdä vielä yöllä vaikka uus testi jos en malta aamuunOn se haamu! Tai jotain mä ainakin näen![]()
Koita jaksaa pitkällä pidätyksellä aamuun!Joo! Täytyy tehdä vielä yöllä vaikka uus testi jos en malta aamuun![]()
Vau, onnittelut plussasta! Näyttää hyvältä ja tikunkin viivat vahvistuneet.Sain clearbluen monitoriin tänään tämän tuloksen!Eilen vielä luki ei raskaana siinä..
View attachment 149486
Vähän hämärässä otetu kun istun vielä aika pimeässä makkarissa valona laavalamppu.
Ja sitten tein myös toisen apteekin testin.
View attachment 149487
Tuun tuolta huhtikuisista huuteleen. Tosi hyvin vahvistuu eikä liian nopeeta ainakaan omaan silmään. Esikoisesta tummentui hyvää vauhtia, mutta tästä toisesta ajattelin jo kaksosia kun niin nopeeta tummeniNähtävästi on juu eilisestä vahvistunut jo..Heti tuli mieleen pitääkö tästä sitten olla huolissaan? Eli en ilmeisesti osaa yhtään luottaa tähän... Ylempi siis eilinen ja alempi tän aamuinen.
No parempi näin päin kuin että olisi haalistunut.
View attachment 149488

Todella vahva tuo liuska kylläMä sorruin tänään tekemään digin, vaikka sillä tekohetkellä jo ajattelin, että pitäis malttaa vielä pari päivääjotenkin halusin vaan tälle testailulle lopun, nyt siellä kaapissa ei enää polta mitkään testit (toki liuskoja vielä jäljellä, mutta nyt niiden seuraamisessa ei tunnu enää olevan järkeä). Tänään 5+1 ja sain 2-3 digiin, toisessa testissä kontrolliviiva on haalemapi kuin itse testiviiva, eli kyllä ne tasot nousee ja päätin, että en ota stressiä tästä, enkä varmaan tee nyt lisää testejä
varhaisultra viikon päästä, niin sit näkee tilanteen.View attachment 149489