Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ostin yhden viikkodigin, mutta taidan ensi viikon loppuun odottaa että teen sen, jolloin varmaan näyttää 2-3. Nyt varmasti olisi se 1-2 vasta. En ole koskaan kerennyt niin pitkälle tai testannut enään kun olisi voinut näyttää enemmän kuin sen 1-2. Jotenkin ajattelen että parempi silloin jos sinne asti edes päästään tosin. 🥺 Voihan olla että ei päästä, mutta ei se mitään tuo se 1-2 luku tässä vaiheessa siinä mitään lisä varmuutta. Kun kumminkin kolmella eri testillä saanut plussat jo. Niin yritän niihin luottaa. 🤔 Katsotaan jatkanko edes millään muulla testillä testaamista enään ennen ensi viikkoa, koska on vain niitä clearbluen monitoriin meneviä testejä kaksi jäljellä kaiken lisäksi. Ja siinä kumminkin vain näyttää raskaana tai ei raskaana ei mitään muuta niin...

Vai kannattaisiko ostaa esim niitä apteekin herkkiä lisää ja seurata viivojen vahvistumista??

Pidin nyt itselle tsemppi puheen että kirjoitan tänne ryhmään. 🫣 Erittäin vaikea uskoa että tämä ilo jatkuu pitkään. Takana tänä vuonna pelkästään 1 keskenmeno ja 3 kemiallista. 🥴 Joten en osaa oikeastaan iloita tästä yhtään edes. Ja nyt dpo9 vasta kaiken lisäksi...

View attachment 149445
Mulla dpo10 tänään ja myös tuli suht vahva viiva jo. Mulla sama saldo, kolme kemiallista ja yks keskenmeno tänä vuonna. Mulla on nyt progesteronilisä. Pidän peukkuja et nyt meillä pysyis matkassa! Mun kuvassa ylempi dpo9 eli eilen ja tänään tuo dpo10 herkkä testi. Tein myös ei herkillä ja niissäkin oli viivat, mut haaleammat.

Liitteet

• IMG_0921.jpeg
    IMG_0921.jpeg
    598.7 KB · Katsottu: 58
Mulla dpo10 tänään ja myös tuli suht vahva viiva jo. Mulla sama saldo, kolme kemiallista ja yks keskenmeno tänä vuonna. Mulla on nyt progesteronilisä. Pidän peukkuja et nyt meillä pysyis matkassa! Mun kuvassa ylempi dpo9 eli eilen ja tänään tuo dpo10 herkkä testi. Tein myös ei herkillä ja niissäkin oli viivat, mut haaleammat.
Okei olen pahoillani että olet kokenut saman kuin minä. 💔 Toivotaan tosiaan että nämä pysyisivät loppuun asti matkassa meillä molemmilla. ❤️

Jotenkin kyllä vaikea luottaa tähän. Hassua kun en osaa olla tyytyväinen mihinkään nähtävästi, vaikka nyt sitten vahvat viivat jo näin aikaisin niin en osaa siitäkään iloita. Aiemmissa ei niin kauan kuin testasin näinkään tummiksi tummuneet. Esim. ekassa keskenmenneessä testasin vasta haaleamman viivan kun kuukautiset 3-4 päivää myöhässä ja silloin en ovulaatiota testannut mutta veikkaisin että ainakin dpo17 tai 18. Tosin se olikin pisimmälle kerennyt raskaus joka laskettiin juuri ja juuri keskenmenoksi ei kemialliseksi. Ja muissa sitten kemiallisissa testannut ovulaatiota niin saanut haaleita vasta alkaen aikaisintaan dpo11. Niin tarkoitin vaan että pitäisi kai olla tyytyväinen... 😂 Vaikeaa vaan luottaa enään mihinkään tässä jutussa.

Okei olen pahoillani että olet kokenut saman kuin minä. 💔 Toivotaan tosiaan että nämä pysyisivät loppuun asti matkassa meillä molemmilla. ❤️

Jotenkin kyllä vaikea luottaa tähän. Hassua kun en osaa olla tyytyväinen mihinkään nähtävästi, vaikka nyt sitten vahvat viivat jo näin aikaisin niin en osaa siitäkään iloita. Aiemmissa ei niin kauan kuin testasin näinkään tummiksi tummuneet. Esim. ekassa keskenmenneessä testasin vasta haaleamman viivan kun kuukautiset 3-4 päivää myöhässä ja silloin en ovulaatiota testannut mutta veikkaisin että ainakin dpo17 tai 18. Tosin se olikin pisimmälle kerennyt raskaus joka laskettiin juuri ja juuri keskenmenoksi ei kemialliseksi. Ja muissa sitten kemiallisissa testannut ovulaatiota niin saanut haaleita vasta alkaen aikaisintaan dpo11. Niin tarkoitin vaan että pitäisi kai olla tyytyväinen... 😂 Vaikeaa vaan luottaa enään mihinkään tässä jutussa.
Kiitos ja samoin ❤️❤ siis jep, mulla on ihan samoja fiiliksiä! En osaa oikein olla ilonen ja ehkä ahdistaakin, et millonkohan tää menee kesken. Vaikka mulla kans ne viivat on ollu paljoa haaleampia ja myöhäsemmillä dpoilla! Et sinäänsä kuvittelisin et tää on kyl meille molemmille tosi hyvä merkki 😊 mut ei sitä silti osaa iloita vielä, aattelee vaa koko aika et jokohan huomenna viiva ei enää vahvene ja menee taas kesken..

Tein tänään tyhmänä eri testin koska apteekin herkkiä ei ollut ja olin tilannut 5 näitä clear choice testiä. 🙊 No ehkä testaan niillä nyt sit kerran päivässä niin kauan kun niitä riittää ja sitten lopetan testailun. Tai no sen yhden viikko digin meinasin tehdä ensi viikon lopulla. Nyt siis dpo11 tänään.. 🙈

Yritän olla vertailematta tätä siihen apteekin testiin mutta kummatkin siis herkkiä ja muutenkin paha/huono mieliala niin väkisinkin ajattelen että näyttää haaleammalta. 🙄

1000009805.jpg

Tein tänään tyhmänä eri testin koska apteekin herkkiä ei ollut ja olin tilannut 5 näitä clear choice testiä. 🙊 No ehkä testaan niillä nyt sit kerran päivässä niin kauan kun niitä riittää ja sitten lopetan testailun. Tai no sen yhden viikko digin meinasin tehdä ensi viikon lopulla. Nyt siis dpo11 tänään.. 🙈

Yritän olla vertailematta tätä siihen apteekin testiin mutta kummatkin siis herkkiä ja muutenkin paha/huono mieliala niin väkisinkin ajattelen että näyttää haaleammalta. 🙄

View attachment 149527
Varmastikin hyvät viivat tällä testillä dpo11. Kuten itse sanoitkin, niin ei kannata verrata eri testien viivoja. 🫶

Varmastikin hyvät viivat tällä testillä dpo11. Kuten itse sanoitkin, niin ei kannata verrata eri testien viivoja. 🫶
Juu uskon niin koska olen tehnyt näitä testejä ennenkin ja ennen tällä testillä saanut vasta dpo11 haamuviivan niin on kyllä siihen nähden todella vahva. 😊 Sellaisen joka oli vaan havaittavissa kun otti testin kotelosta. Eli nyt eka testi dpo9 oli vahvempi kuin se dpo11 testi olisikohan ollut toukokuussa.

//Lisäyksenä vertauksen vuoksi tässä toukokuinen sama testi dpo11, meni kesken viikkoa myöhemmin. Olin siis raskaana koska sain myöhemmin digiin raskaana tuloksen.
1761723766501.png

Muokattu viimeksi:
Mä ajattelin että oon ihan viilipytty tässä ja tavallaan onkin, mutta tänään ennen töitä kävin hakemassa eväitä ja huomasin seisovani tuijottamassa raskaustestejä 🫣 Vissiin toissapäivänä testasin? En ostanut testejä mutta voi olla että vielä loppuviikosta täytyy testi tehdä... Nyt 4+5

Mä ajattelin että oon ihan viilipytty tässä ja tavallaan onkin, mutta tänään ennen töitä kävin hakemassa eväitä ja huomasin seisovani tuijottamassa raskaustestejä 🫣 Vissiin toissapäivänä testasin? En ostanut testejä mutta voi olla että vielä loppuviikosta täytyy testi tehdä... Nyt 4+5
Reipasta viilipyttyilyä! Mä en jotenki pysty olemaan testaamatta vaikka en tiedä mitä se auttaa mihinkään, varsinkin kun oireilenkin. 😅

Mä testasin vielä illalla tolla clear choice testillä, koska olin vakuuttunut että viiva poissa tai ainakin todella haalea, vajaan tunnin vaan sain pidätettyä ja join vettä lasillisen. Eli ei parhaat lähtökohdat. No kumminkin oli siinä suunniileen saman vahvuinen kun aamuisessa. Eli ei se vielä ainakaan ole hcg lähtenyt laskuun. 😭 Tein siis testin tietääkseni mikä tilanne.. Ja että saisin edes mahdollisesti nukuttua paremmin no nyt ainakin saan toivon mukaan. 😅

Uittelin sitten ovulaatiotestin illalla kun niitä kerran on. Voi olla että sen viivan nähtyäni nyt jätän raskaustestit kauppaan ja säästän ne roposet sitten varhaisultraan 🥲 eihän ne testit kuitenkaan tilannetta suuntaan tai toiseen muuta.. ja se keskenmenon todennäköisyys- sivu oli kyllä hyvä, en muista kuka sen nyt linkkasikaan 🙂 ehkä vierailen siellä epävarmuuden nostaessa päätä. Onneksi tänään on koulutuspäivä ja huomenna pitkä työpäivä ja viikonloppuna paljon ohjelmaa niin eiköhän tämä aika tässä taas kulu 🤭

IMG_9586.jpeg

Mä en kyllä uskalla edes katsoa tota keskenmenon todennäköisyys sivustoa. En yhtään luota todennäköisyyksiin omassa tilanteessa. Esim luin jostain että jotain prosentin luokkaa mahdollisuus käydä näin kun mulle käynyt. 🥴 Mutta en siis vähättele tota sivustoa hyvä jos siitä muille hyötyä!

Tässä eilinen clear choicen aamutesti ja tän aamuinen. On se kai vähän vahvistunut? Vaikea arvioida kun eilinen kuivunut ja toinen juuri tehty. Toi 12 tän aamuinen ja 11 eilinen. Kirjoitin niihin dpo:n.

1000009824.jpg

@Kali on vahvistunut!

Mä tein kotona olleen viimeisen pregcheckin tänään ja siihen kyllä pärähti saman tien niin vahva viiva että ehkä nyt vaan maltan enkä osta enää mitään raskaustestejä. Ajattelin kokeilla vähän mikrosäästää tämän pakkomielteen avulla eli joka kerta ku alkaa tehdä mieli ostaa testi, siirrän sen 2,5€, mitä pregcheckit lähi-Alepassa maksaa, sivuun 🤣

Edit. Lisäsin myös kuvan (jo kuivuneesta) testistä niin voin palata tähän jos alkaa testaaminen houkuttaa.

Liitteet

• IMG_0172.jpeg
    IMG_0172.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 44
Muokattu viimeksi:
Millä dpo:lla jos tiedossa siis ootte saaneet noin vahvoja tuloksia? 👀Kiinnostaa tietää vaan että kauan mahdollisesti testailua jatkaa.. Tosin sittenhän se selviää jos jatkan testailua ja jos saan vahvoja tuloksia. Aluksi meinasin viikkodigiin lopettaa joka piti tehdä ensi viikon lopulla mutta tein sen eilen. 🙈 1-2 viikkoahan siihen tuli vaan kun aikaisessa ollaan vielä...

Sinänsä ihan lohduttavaa että apteekin herkät ja clear choicen testit ei edes noin vahvaa mitä mulla nyt ollut näyttäneet aiemmin edes myöhemmässä vaiheessa yleensä tässä dpo12 joka tänään vaiheilla vasta saanut jotain selkeämpiä tuloksia. 🙊 Joka tähän verraten pitäisi olla myös hyvä lohdutus.

Naurattaa myös kun puhelin nyt täynnä raskaustesteistä kuvia, yleensä otan kuvia lähinnä kissastamme. 😂

Takaisin