Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Täällä on varovaisesti plussailtu rfsu sekä cb earlyillä. Takana ensimmäisestä raskaudesta varhainen keskenmeno syyskuussa viikoilla 6+, ja jos nyt tämä tarttuu mukaan niin on tarttunut suoraan keskenmenovuodon jälkeen ennen menkkoja. Negatiivinen raskaustesti tehty lokakuun alussa. Ovulaatiosta ei tarkkaa tietoa, mutta epäilen että nyt mennään n dpo 12 paikkeilla.🥹 nyt seuraillaan vahvistuuko viivat sitten🫣

Liitteet

• IMG_0016.jpeg
    IMG_0016.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 103
  • IMG_0001.jpeg
    IMG_0001.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 99
Eilen tein ekan plussan kp 25/28, dpo 9? Tänään tummempi viiva, kuvassa tän päivän testi ja toisessa eilinen ja tän päivän testi 😊 . Testaan vielä pitkään kun takana kemiallinen ja kkm jossa viivat tummui tosi hitaasti.

Liitteet

• IMG_7540.jpeg
    IMG_7540.jpeg
    293.8 KB · Katsottu: 47
  • IMG_7552.jpeg
    IMG_7552.jpeg
    660.9 KB · Katsottu: 47
Eilen eka testi, tänään toinen + digi dpo14. 🥹🩷 Olo tuntuu vielä epätodelliselta, joten en ole vielä uskaltanut liikaa iloita.

Liitteet

• 20251024_060148.jpg
    20251024_060148.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 106
  • 20251024_060137.jpg
    20251024_060137.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 99
Dpo19 nyt 😊 ajattelin tulla myös vähän tänne heinäkuisten puolelle, kun la 29.6 😅 suuri todennäköisyys heinäkuiseen siis 😅View attachment 149364
Tervetuloa, toivottavasti tänne alkaa pian plussia tulla enemmänkin! 🥰

Menin typeränä tekemään tänään uuden testin ja viiva oli yhtä vahva kuin eilen. Toki olisin toivonut, että olisi taas näkynyt vahvistuminen. 🙃

Kiitos! Toivotaan näin 😍 eikös heinäkuussa synny eniten lapsia, vai muistelenko omiani? 😅 eli luulisi ryhmän tässä viikkojen sisään täyttyvän kivasti 🌈

Tosta viivojen vahvistumisesta: mullakin joinain päivinä tuntuu, ettei näkyvästi vahvistu, mutta sit kun vertaa joka toinen päivä niin näkyy vahvistumista. Uskon, että sulla samaa ❤️ tässä mun "suora", jossa näkyy just että aina ei oo selkeästi vahvempaa 20251025_070018.jpg

Kiitos! Toivotaan näin 😍 eikös heinäkuussa synny eniten lapsia, vai muistelenko omiani? 😅 eli luulisi ryhmän tässä viikkojen sisään täyttyvän kivasti 🌈

Tosta viivojen vahvistumisesta: mullakin joinain päivinä tuntuu, ettei näkyvästi vahvistu, mutta sit kun vertaa joka toinen päivä niin näkyy vahvistumista. Uskon, että sulla samaa ❤️ tässä mun "suora", jossa näkyy just että aina ei oo selkeästi vahvempaa View attachment 149367

Joo mullakin on mielikuva, että heinäkuu taitaa olla synnäreillä aika vilkasta aikaa. 🤭

Kiitos tuosta kuvasta! 😊

Dpo13-16, viivat tuntuvat nyt junnaavan paikoillaan.. 🙂 Joku karvakin näyttää jääneen yhden viivan päälle. 😅
Mun mielestä toi dpo16 on tummempi kuin dpo14 😊 ja vaikuttaa tummuvan joka toinen päivä. Sulla jo niin tumma toi testi, että sitä tummenemista on vaikea huomata suoraan.

Enempää en taida testata :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: - paitsi virallisena testipäivänä (28.10.) digillä kerran vielä.
Tänään 4+0 ja kuvat siten dpo9-dpo14.
Hieno rivi 😍 mä uskalsin tänään ekaa kertaa olla testaamatta 😅 ajattelin parin päivän päästä tehdä digin ja toivon 3+ tulosta siihen 🌈

Hieno rivi 😍 mä uskalsin tänään ekaa kertaa olla testaamatta 😅 ajattelin parin päivän päästä tehdä digin ja toivon 3+ tulosta siihen 🌈
Kuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.

Meinaatteko mille viikoille varhaisultraa varata jos varaatte? 🙂

Kuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.

Meinaatteko mille viikoille varhaisultraa varata jos varaatte? 🙂
Me saatiin julkiselta, kun takana on kohdunulkoinen, monikkoraskaus ja keskenmenoja. Meillä se on 6+2, niin näkee raskauden sijainnin mahd.aikaisin. Vähän alle pari viikkoa siihen, jännittää hirmuisesti! Aiotko itse varata? 😊

Me saatiin julkiselta, kun takana on kohdunulkoinen, monikkoraskaus ja keskenmenoja. Meillä se on 6+2, niin näkee raskauden sijainnin mahd.aikaisin. Vähän alle pari viikkoa siihen, jännittää hirmuisesti! Aiotko itse varata? 😊
Joo. Meidän lapsi on saanut alkunsa klinikalla, niin ilmoitan sinne huomenna tuloksen ja varaan samalla ultran. Ekan ultran haluan käydä meidän lääkärillä, muutoin varaisin varmaan perheartesta. 🙂

Hyppään mukaan tänne lasketun ajan puolelle, kun opettelen nyt suhtautumaan optimistisesti vauvahaaveeseen. 😅 viisipäiväisen blaston tuoresiirron tulos 15 päivää siirrosta. Perjantaina oli jo virallinen testipäivä, jolloin digiin pärähti 2-3 viikkoa. Hoitoalkuinen raskaus siis ja raskauslaskurin mukaan la olisi 2.7.

IMG_0164.jpeg

Kylläpä jännittää. Viivat vahvistuneet, ekan viikkotestin tein tänään samalla. Viime raskaudessa viikkotesti ei koskaan noussut yli 1-2. Nyt mennään siis ehken jossain rv 4 paikkeilla, pitänee loppuviikosta tehdä uutta viikkotestiä ja jännitellä🥹

Liitteet

• IMG_0040.jpeg
    IMG_0040.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 84
Takaisin