Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa, toivottavasti tänne alkaa pian plussia tulla enemmänkin!Dpo19 nytajattelin tulla myös vähän tänne heinäkuisten puolelle, kun la 29.6
suuri todennäköisyys heinäkuiseen siis
View attachment 149364

Kiitos! Toivotaan näineikös heinäkuussa synny eniten lapsia, vai muistelenko omiani?
eli luulisi ryhmän tässä viikkojen sisään täyttyvän kivasti
Tosta viivojen vahvistumisesta: mullakin joinain päivinä tuntuu, ettei näkyvästi vahvistu, mutta sit kun vertaa joka toinen päivä niin näkyy vahvistumista. Uskon, että sulla samaatässä mun "suora", jossa näkyy just että aina ei oo selkeästi vahvempaa View attachment 149367
Hyvältä näyttää kyllä!Enempää en taida testata- paitsi virallisena testipäivänä (28.10.) digillä kerran vielä.
Tänään 4+0 ja kuvat siten dpo9-dpo14.
Mun mielestä toi dpo16 on tummempi kuin dpo14Dpo13-16, viivat tuntuvat nyt junnaavan paikoillaan..Joku karvakin näyttää jääneen yhden viivan päälle.
![]()
Hieno riviEnempää en taida testata- paitsi virallisena testipäivänä (28.10.) digillä kerran vielä.
Tänään 4+0 ja kuvat siten dpo9-dpo14.
Kuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.Hieno rivimä uskalsin tänään ekaa kertaa olla testaamatta
ajattelin parin päivän päästä tehdä digin ja toivon 3+ tulosta siihen
![]()
Me saatiin julkiselta, kun takana on kohdunulkoinen, monikkoraskaus ja keskenmenoja. Meillä se on 6+2, niin näkee raskauden sijainnin mahd.aikaisin. Vähän alle pari viikkoa siihen, jännittää hirmuisesti! Aiotko itse varata?Kuulostaa hyvältä. Mietin kanssa jos hakisi ensi viikonlopuksi sen digin ja saisi sen 3+ näkyviin.
Meinaatteko mille viikoille varhaisultraa varata jos varaatte?![]()
Joo. Meidän lapsi on saanut alkunsa klinikalla, niin ilmoitan sinne huomenna tuloksen ja varaan samalla ultran. Ekan ultran haluan käydä meidän lääkärillä, muutoin varaisin varmaan perheartesta.Me saatiin julkiselta, kun takana on kohdunulkoinen, monikkoraskaus ja keskenmenoja. Meillä se on 6+2, niin näkee raskauden sijainnin mahd.aikaisin. Vähän alle pari viikkoa siihen, jännittää hirmuisesti! Aiotko itse varata?![]()