Heinäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne saatte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille!

Kuinka monta testiä teit?

Tänään flo:n mukaan 4+1. Epäsäännöllinen kierto, joten varmuutta viikoista ei ole. ❤️
20231025_051949.jpg

4+4 ensimmäinen kunnon ahdistus iski, joten töiden jälkeen iltapv pissasta, eiköhän vielä ole hyvin kiinni

Liitteet

• IMG_20231026_162325.jpg
    IMG_20231026_162325.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 34
Mä sain yli viikko sitten positiivisen tuloksen, useampi testi tultu tehtyä ja viiva koko ajan vahvistunut. Kyllähän se siis on uskottava. Tänään ehkä 4+4, testikuva toissaillalta 🥰IMG_20231025_204000.jpg

Kuvittelen olevani keskimäärin ihan järkevä ihminen, mut täällä mä vietän lauantaita tuijottamalla näitä ja miettimällä että onko tummunu 😌 ei mitää järkee tässä 😆 pitäs vaan lopettaa!

PXL_20231028_115048643.jpg

Kuvittelen olevani keskimäärin ihan järkevä ihminen, mut täällä mä vietän lauantaita tuijottamalla näitä ja miettimällä että onko tummunu 😌 ei mitää järkee tässä 😆 pitäs vaan lopettaa!

View attachment 127151
Ja ite ainakaan en meinaa uskoa, et oikeesti siinä on kaksi viivaa, niin sen takia tullut tehtyä. Nyt tosin ei kotona enää testejä oo, joten voi olla et testailut on nyt testattu 😅 ehkä....

Minulla on vielä 2 testiä odottamassa 😁 ajattelin tehdä toisen huomenna eli 4+5 ja viimeisen viikonloppuna tai alkuviikosta.

Tein huvikseni viimeisen tikun pois kaapista pyörimästä. 5+4, ei muutosta viime vklp 4+6, mutta eipä se tuosta taidakkaan enään mihinkään tummua, kun testiviiva kontrollia vahvempi

Liitteet

• IMG_20231102_050308.jpg
    IMG_20231102_050308.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 26
Tein huvikseni viimeisen tikun pois kaapista pyörimästä. 5+4, ei muutosta viime vklp 4+6, mutta eipä se tuosta taidakkaan enään mihinkään tummua, kun testiviiva kontrollia vahvempi
Juu ei tuossa ole enää tummumisvaraa 😍😄

Ekan testin tein 20.10. ja vaikka pelkkää plussaa tuli, silti tein varmaan 10 kpl testejä kun en voinut uskoa tätä todeksi. Lueskelin tätä ketjua sitten ja kävin äsken kaivamassa laatikosta testin kun niitä vielä pari jäänyt ja testiviiva oli kontrolliviivaa tummempi samantien niin josko tässä nyt kohta jo alkais uskoa todeksi. Menihän tossa varmaan viikko etten testannutkaan välissä 😂

Takaisin