Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä ei oo tarkkaa tietoa oviksesta, kun ei oikeastaan vielä yritettykään. Viime kuussa päätettiin jättää ehkäisy "varmojen päivien" varaan. Ei oltu kyllä kovin huolellisia, mutta ei silti tosiaankaan ajateltu että näin kävis näin pian.
Olin myös aika varma että mulla on alkanut jo hedelmällisyys laskea, kun ikää on 30 ja viimeisten viiden vuoden aikana kierto hieman lyhentynyt. No, ilmeisesti ihan hedelmällisiä ollaan sitten kuitenkin molemmat :D
Aloin plussailemaan heikohkoja viivoja vasta dpo 14, mistä epäilen että ovulaatio ei ees ollut todellisuudessa laskennalliseen aikaan vaan myöhemmin. Dpo 9, jolloin ois pitänyt alkaa menkat testailin selkeen negan, joten vaikee oli uskoa tulosta vielä tuossa dpo 14 kohdalla vaikka heikon viivan kyllä näin niin minä kuin mieskin. Tässä nyt sit viimeisin dpo 19 ja aika selkeetä alkaa olla, niin että pitänee ruveta totuttelemaan ajatukseen. Ja kuten tästä varmaan käy ilmi, meillä ei lapsia ennestään ole.
Yllä Dpo11 ja alempi Dpo12. Ero ei ole enää niin merkittävä, kuin alussa päivittäin oli, mutta ei kai tarvi olla huolissaan. Ainakin Heydi puhui jotain, että testeissä on tietty raja, jonka jälkeen ne vahvistuu hitaammin. Korjaa jos puhun omiani. :)View attachment 96104
Tässä olisi minun plussan vahvistumiset. En ole päivälleen varma milloin ovulaatio oli, kun ovistikku näytti plussaa 3-4 päivää, kellään kokemusta tälläsestä? Arvioin kuitenkin että ovis olis ollut vikana positiivista näyttävänä päivänä tai sitä seuraavana.. vähän toivoin että tänä aamuna dpo n. 19 olis tullut leffaviivat mutta kai ne vielä tulee
oliko tasavahvat vai testiviiva kontrollia tummempi? mä oon laskenu ekasta ovisplussasta - 1 jos viiva on tummempi, yleensä tai siis "yleensä" lasketaan joka tapauksessa ekasta plussasta. Jos huomasit millon tikun viiva lähti haalistumaan, voit päätellä oviksen olleen sen tai edellisen vrk aikana, riippuen testiajasta
Kaksi ensimmäistä päivää ovistesti näytti mielestäni haaleaa plussaa josta joutui hetken arpomaan onko se nega vai plussa. Sitten 3. ja 4. päivät testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. 5. päivänä tuli suoraan nega eli ei haalennut. Miten tää siis laskettaisiin?
mä laskisin siitä kun olen varma plussasta. Viiva on joko kontrollia haaleampi, saman värinen tai tummempi. Haaleampi on nega, tasavahva luetaan tosiaan jo plussaksi, mutta en saa ihan kiinni mitä tarkoitat haalealla plussalla? vai onko kyseessä joku erilainen ovistesti kuin perinteinen liuska? laskisin kolmannesta eli siitä jolloin ekan kerran testiviiva oli tummempi jos en olen aiemmista ihan varma, eli se päivä on - 1, seuraava dpo 0 jne
Tänä aamuna tein vielä viimeisen paketissa olleen testin nähdäkseni vieläkö viiva tummuu. Ja onhan tuo tummunut, kun on jo selkeämpi kuin kontrolliviiva. Sovelluksen ja neuvolan laskujen mukaan nyt 5+5. Ehkä vielä haluisin tehdä digitestin ja katsoa näyttääkö se jo 3+ mutta toisaalta en tiiä mitä lisäinfoa se nyt sitten mulle tässä kohtaa oikeestaan antais. Tuntuu vaan edelleen niin epätodelliselta, että tekis mieli tehdä kaikki maailman testit joka päivä :D