Heinäkuisten plussakuvat <3

Tässä olisi minun plussan vahvistumiset. En ole päivälleen varma milloin ovulaatio oli, kun ovistikku näytti plussaa 3-4 päivää, kellään kokemusta tälläsestä? Arvioin kuitenkin että ovis olis ollut vikana positiivista näyttävänä päivänä tai sitä seuraavana.. vähän toivoin että tänä aamuna dpo n. 19 olis tullut leffaviivat mutta kai ne vielä tulee :nailbiting:
 

Liitteet

  • IMG_20201123_134400__01__01.jpg
    IMG_20201123_134400__01__01.jpg
    11.4 KB · Katsottu: 32
Meillä ei oo tarkkaa tietoa oviksesta, kun ei oikeastaan vielä yritettykään. Viime kuussa päätettiin jättää ehkäisy "varmojen päivien" varaan. Ei oltu kyllä kovin huolellisia, mutta ei silti tosiaankaan ajateltu että näin kävis näin pian.
Olin myös aika varma että mulla on alkanut jo hedelmällisyys laskea, kun ikää on 30 ja viimeisten viiden vuoden aikana kierto hieman lyhentynyt. No, ilmeisesti ihan hedelmällisiä ollaan sitten kuitenkin molemmat :D

Aloin plussailemaan heikohkoja viivoja vasta dpo 14, mistä epäilen että ovulaatio ei ees ollut todellisuudessa laskennalliseen aikaan vaan myöhemmin. Dpo 9, jolloin ois pitänyt alkaa menkat testailin selkeen negan, joten vaikee oli uskoa tulosta vielä tuossa dpo 14 kohdalla vaikka heikon viivan kyllä näin niin minä kuin mieskin. Tässä nyt sit viimeisin dpo 19 ja aika selkeetä alkaa olla, niin että pitänee ruveta totuttelemaan ajatukseen. Ja kuten tästä varmaan käy ilmi, meillä ei lapsia ennestään ole.
 

Liitteet

  • IMG_20201121_081106.jpg
    IMG_20201121_081106.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 24
Meillä ei oo tarkkaa tietoa oviksesta, kun ei oikeastaan vielä yritettykään. Viime kuussa päätettiin jättää ehkäisy "varmojen päivien" varaan. Ei oltu kyllä kovin huolellisia, mutta ei silti tosiaankaan ajateltu että näin kävis näin pian.
Olin myös aika varma että mulla on alkanut jo hedelmällisyys laskea, kun ikää on 30 ja viimeisten viiden vuoden aikana kierto hieman lyhentynyt. No, ilmeisesti ihan hedelmällisiä ollaan sitten kuitenkin molemmat :D

Aloin plussailemaan heikohkoja viivoja vasta dpo 14, mistä epäilen että ovulaatio ei ees ollut todellisuudessa laskennalliseen aikaan vaan myöhemmin. Dpo 9, jolloin ois pitänyt alkaa menkat testailin selkeen negan, joten vaikee oli uskoa tulosta vielä tuossa dpo 14 kohdalla vaikka heikon viivan kyllä näin niin minä kuin mieskin. Tässä nyt sit viimeisin dpo 19 ja aika selkeetä alkaa olla, niin että pitänee ruveta totuttelemaan ajatukseen. Ja kuten tästä varmaan käy ilmi, meillä ei lapsia ennestään ole.

Hieno viiva! Lapset tuo mukanaan suunnattomasti onnea, vaikka aluksi rankkaa onkin. Eiköhän teillä hienosti mene!

Onnea! :love7
 
Jokohan minäkin uskaltaisin lopettaa testauksen. Ehkä yksi viikkonäytöllinen digi pitäisi vielä ostaa varmistukseksi :wacky:

Kaikki testit tänää aamupissasta, dpo 23. Kokeilin myös ovistestiä. Jännä, muuten, että OneStepin 10-herkkyinen antaa himmeämmän viivan kuin rfsun 25-herkkyinen! Vai pitääkö tästä nyt huolestua jotenkin?
20201123_165402.jpg
 
Ensimmäinen testi 13.11.jonka tein yksin kotona.
Toinen (Clearblue) heti 15.11.kun mies halusi että teen vielä toisen, halusi siis nähdä kun viivat ilmestyy mutta en päässyt edes vessanpöntöltä ylös kun plussa oli jo vahvasti ilmestynyt :)
 

Liitteet

  • IMG_20201113_050044.jpg
    IMG_20201113_050044.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 14
  • IMG_20201115_101423.jpg
    IMG_20201115_101423.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 14
Pahoittelut, et spämmäilen kuvilla, mut tässä taas aamun testailuja :grin Ostin eilen digitestin ja piti tehdä se aamulla. Tai teinkin testin, mutta siihen ilmestyi +. Ilmeisestikin raskausaivoilla ollut eilen liikenteessä, kun olin ostanut väärän digin :laughing021

Jos tänään hakis sen oikean viikkonäytöllisen digin ja tekis sen huomenna. Tänään on jotain 4+2 ja 5+1 väliltä.

Muoks. Alimmat tältä aamulta.
 

Liitteet

  • 20201124_085231_0003.png
    20201124_085231_0003.png
    219.9 KB · Katsottu: 15
Yllä Dpo11 ja alempi Dpo12. Ero ei ole enää niin merkittävä, kuin alussa päivittäin oli, mutta ei kai tarvi olla huolissaan. Ainakin Heydi puhui jotain, että testeissä on tietty raja, jonka jälkeen ne vahvistuu hitaammin. Korjaa jos puhun omiani. :)View attachment 96104

näin oon ymmärtäny kun kierrelly netin foorumeilla ja lähipiiristä nähny kuvia. Viiva ei loputtomiin tummu ja jossain kohtaa voi olla päiväkin välissä, että mitään ei tapahdu, kun sitten taas tummuu. Hormonimäärä nousee ja hidastuu yksilöllisesti. Herkkien testien toimintaan en osaa sanoa mitään, mulla herkkä näytti vaaleampaa ku normaali kun testasin :grin
 
Tässä olisi minun plussan vahvistumiset. En ole päivälleen varma milloin ovulaatio oli, kun ovistikku näytti plussaa 3-4 päivää, kellään kokemusta tälläsestä? Arvioin kuitenkin että ovis olis ollut vikana positiivista näyttävänä päivänä tai sitä seuraavana.. vähän toivoin että tänä aamuna dpo n. 19 olis tullut leffaviivat mutta kai ne vielä tulee :nailbiting:

oliko tasavahvat vai testiviiva kontrollia tummempi? mä oon laskenu ekasta ovisplussasta - 1 jos viiva on tummempi, yleensä tai siis "yleensä" lasketaan joka tapauksessa ekasta plussasta. Jos huomasit millon tikun viiva lähti haalistumaan, voit päätellä oviksen olleen sen tai edellisen vrk aikana, riippuen testiajasta :happy:
 
Tässä tämän aamun testailut vielä, alimmat liuskat tältä aamulta. Josko nyt lopettaisi testailun liuskoilla, kai ne tarpeeksi vahvat jo on :)

Digitestiin haluan vielä 3+ jossain vaiheessa, jos sen saisi ensi viikolla tehtyä.
 

Liitteet

  • IMG_20201125_085521.jpg
    IMG_20201125_085521.jpg
    50.7 KB · Katsottu: 22
  • 20201125_090419_0004.png
    20201125_090419_0004.png
    205.8 KB · Katsottu: 23
oliko tasavahvat vai testiviiva kontrollia tummempi? mä oon laskenu ekasta ovisplussasta - 1 jos viiva on tummempi, yleensä tai siis "yleensä" lasketaan joka tapauksessa ekasta plussasta. Jos huomasit millon tikun viiva lähti haalistumaan, voit päätellä oviksen olleen sen tai edellisen vrk aikana, riippuen testiajasta :happy:

Kaksi ensimmäistä päivää ovistesti näytti mielestäni haaleaa plussaa josta joutui hetken arpomaan onko se nega vai plussa. Sitten 3. ja 4. päivät testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. 5. päivänä tuli suoraan nega eli ei haalennut. Miten tää siis laskettaisiin?
 
Kaksi ensimmäistä päivää ovistesti näytti mielestäni haaleaa plussaa josta joutui hetken arpomaan onko se nega vai plussa. Sitten 3. ja 4. päivät testiviiva oli tummempi kuin kontrolli. 5. päivänä tuli suoraan nega eli ei haalennut. Miten tää siis laskettaisiin?

mä laskisin siitä kun olen varma plussasta. Viiva on joko kontrollia haaleampi, saman värinen tai tummempi. Haaleampi on nega, tasavahva luetaan tosiaan jo plussaksi, mutta en saa ihan kiinni mitä tarkoitat haalealla plussalla? vai onko kyseessä joku erilainen ovistesti kuin perinteinen liuska? :happy: laskisin kolmannesta eli siitä jolloin ekan kerran testiviiva oli tummempi jos en olen aiemmista ihan varma, eli se päivä on - 1, seuraava dpo 0 jne
 
mä laskisin siitä kun olen varma plussasta. Viiva on joko kontrollia haaleampi, saman värinen tai tummempi. Haaleampi on nega, tasavahva luetaan tosiaan jo plussaksi, mutta en saa ihan kiinni mitä tarkoitat haalealla plussalla? vai onko kyseessä joku erilainen ovistesti kuin perinteinen liuska? :happy: laskisin kolmannesta eli siitä jolloin ekan kerran testiviiva oli tummempi jos en olen aiemmista ihan varma, eli se päivä on - 1, seuraava dpo 0 jne

Kyllä se ihan perinteinen liuska oli, se mallikuva testissä vaan oli vähän vaikee tulkita kun plussa ja nega näytti niin samanlaisille, mutta tuo selvensi että on nega jos testiviiva on haaleampi! Kun ne ekat kaks päivää mitä tulkitsin "haaleaks plussaks" se testiviiva oli ihan hitusen haaleampi ja siinä mallikuvassa plussa näytti myös sille. Vaikea selittää :grin mutta kiitos selvennyksestä :happy:
 
Tänä aamuna tein vielä viimeisen paketissa olleen testin nähdäkseni vieläkö viiva tummuu. Ja onhan tuo tummunut, kun on jo selkeämpi kuin kontrolliviiva. Sovelluksen ja neuvolan laskujen mukaan nyt 5+5. Ehkä vielä haluisin tehdä digitestin ja katsoa näyttääkö se jo 3+ mutta toisaalta en tiiä mitä lisäinfoa se nyt sitten mulle tässä kohtaa oikeestaan antais. Tuntuu vaan edelleen niin epätodelliselta, että tekis mieli tehdä kaikki maailman testit joka päivä :D
 

Liitteet

  • IMG_20201127_102217.jpg
    IMG_20201127_102217.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 17
Tänä aamuna tein vielä viimeisen paketissa olleen testin nähdäkseni vieläkö viiva tummuu. Ja onhan tuo tummunut, kun on jo selkeämpi kuin kontrolliviiva. Sovelluksen ja neuvolan laskujen mukaan nyt 5+5. Ehkä vielä haluisin tehdä digitestin ja katsoa näyttääkö se jo 3+ mutta toisaalta en tiiä mitä lisäinfoa se nyt sitten mulle tässä kohtaa oikeestaan antais. Tuntuu vaan edelleen niin epätodelliselta, että tekis mieli tehdä kaikki maailman testit joka päivä :D

Varmasti näyttäisi 3+ noilla päivillä ja tuollaisella viivalla :)
 
5+5. Viiva lähti samantien ilmestymään :happy:. Haluisin ehkä vielä kuitenkin tehdä elämäni ekan digin... Jos ens viikolla. Sitä seuraavalla viikolla verestä hcg ja sitten oiski varhaisultra. Jos niin pitkälle edetään
 

Liitteet

  • IMG_20201128_082635.jpg
    IMG_20201128_082635.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 17
Takaisin
Top