Heinäkuisten höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Skadi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos teille kaikille. Mulla onkin uutisia, ihan mielettömiä sellaisia Astonished Face-

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli ehjä raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, jossa toinen kaksosista vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Nyt peukkuja, että tämä pysyy kyydissä vaikka tuo toinen varmaan vielä vuotelee jonkin aikaa pois. Ensi viikon maanantaina kontrolli.

Muokattu viimeksi:
Kiitos teille kaikille. Mulla onkin uutisia, ihan mielettömiä sellaisia Astonished Face-

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli kunnon raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, eli toinen kaksosista on vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Nyt peukkuja, että tämä pysyy kyydissä vaikka tuo toinen varmaan vielä vuotelee jonkin aikaa pois. Ensi viikon maanantaina kontrolli.

Hei, onpa ihanaa, että sieltä löytyi sykkivä sydän! Beating Heart

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli kunnon raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, eli toinen kaksosista on vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä teille! Aivan ihania uutisia, että vielä siellä kuitenkin toinen vahvasti mukana! <3 Saitko mitään seurantaohjeita, tai katsotaanko tilannetta vielä ennen np-ultraa?

Täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä teille! Aivan ihania uutisia, että vielä siellä kuitenkin toinen vahvasti mukana! :Heartred Saitko mitään seurantaohjeita, tai katsotaanko tilannetta vielä ennen np-ultraa?

Juu sain kyllä eli jo ensi viikon ma on seuraava ultra. En sitten tiedä miten siitä eteenpäin seuraillaan.

Täällä en tiedä miten päin pitäisi olla. koko alkuraskauden on tullu pientä ruskeaa tuhruvuotoa, välillä vaaleanpunaista. Nyt oli muutan päivän tauko eikä mitään mutta eilen sitten alkoi tulemaan vähän enemmän ja ihan tummanpunaista verta, sama jatkuu tänään. Kipuja ei sen kummemmin ole, eilen tuntui alamahalla vain normaalia kasvukipua. Oksentelua oli viime viikolla mutta sekin helpottanut. Tää on niin piinaavaa Anxious Face With Sweat-

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli kunnon raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, eli toinen kaksosista vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Voi että,toivotaan parastaBeating Heart

Täällä en tiedä miten päin pitäisi olla. koko alkuraskauden on tullu pientä ruskeaa tuhruvuotoa, välillä vaaleanpunaista. Nyt oli muutan päivän tauko eikä mitään mutta eilen sitten alkoi tulemaan vähän enemmän ja ihan tummanpunaista verta, sama jatkuu tänään. Kipuja ei sen kummemmin ole, eilen tuntui alamahalla vain normaalia kasvukipua. Oksentelua oli viime viikolla mutta sekin helpottanut. Tää on niin piinaavaa Anxious Face With Sweat-

Alkuraskaus on todella stressaavaa aikaa. Toivotaan parasta. Voimia Brown Heart

Sinullakin taisi olla ultra ensi viikolla? Pystyykö sitä aikaistamaan jos olo ei anna myöden sinne asti odottaa? Tsemppiä joka tapauksessa :Heartred

edit: Piti vielä laittaa, että minulla tuhrutti sen viikon, kun kuukautisten olisi pitänyt olla, mutta vuoto loppui sittemmin. Toivon ettei ala enää uudelleen ja kaikki olisi hyvin, mutta sen näkee sitten viikon päästä ultrassa. Esikoista odottaessa ei tullut vuotoa missään vaiheessa raskautta, pl. lapsivesiepäily.

Muokattu viimeksi:

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli kunnon raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, eli toinen kaksosista vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Pakko vielä tässäkin keskustelussa onnitella, niin ihana uutinen! Mietin vielä eilen nukkumaan käydessä että mitenhän teille menee siellä. Taitaa olla kaveri tiukasti äidissä kiinni kun tuon vuodon ajan kesti paikoillaan. Beating Heart

Kävin aamulla gynellä ajatuksena, et tsekataan miten paljon on vielä kaavittavaa sillä vuoto lähes loppui eilen. Noh, kohdussa on kohta jossa on saattanut olla raskauspussi, nyt siinä hyytymää ja verta. Mutta sieltä löytyi toinenkin kohta, jossa oli ehjä raskauspussi ja sen sisällä alkio kunnon sykkeen kera Beating Heart Eli kyse saattaa olla osittaisesta keskenmenosta, jossa toinen kaksosista vuotaa pois ja toinen nyt ainakin vielä on vahvasti mukana.

Ihan mahtavaa että siellä on pieni kyydissä! Beating Heart Toivottavasti hän nyt pitää kovasti kii!

Ihan mahtava uutinen että siellä on pieni vielä kyydissä vaikka pahoittelut että toisen matka jo päättyi... ❤️

Millainen teidän suhteenne on saunomiseen raskausaikana?

Esikoisesta mulla oli sellainen erikoisuus, etten voinut edes uunin luukkua avata, kun kuuma höyry aiheutti kamalan päänsäryn. Tässä raskaudessa ajattelin saunoa siihen asti, kun hyvältä tuntuu. Mutta nyt vaikuttaisi siltä ettei päänsärky alakaan, ainakaan yhtä varhain.

Onko saunomiseen edes mitään rajoituksia tai suosituksia? Miten te toimitte?

Ymmärtääkseni tavanomainen saunominen on sallittua oman voinnin mukaan. Minä en jostain syystä viihtynyt saunassa esikoista odottaessa, vaikka hetkittäin kävinkin. Eikä nytkään ole lauteille (vielä) tehnyt mieli… :)

Esikoisesta mulla oli sellainen erikoisuus, etten voinut edes uunin luukkua avata, kun kuuma höyry aiheutti kamalan päänsäryn. Tässä raskaudessa ajattelin saunoa siihen asti, kun hyvältä tuntuu. Mutta nyt vaikuttaisi siltä ettei päänsärky alakaan, ainakaan yhtä varhain.

Mie en oo vielä ehtiny saunoo mut meinaan kyllä. Viime raskaudessa en muista mut sillon pyörrytti herkemmin. Ite tunnistaa olon ni osaa hakeutua niin ettei käy mitään

Mä kyllä oon saunonu raskausajat ihan tavalliseen tapaan. En kyllä viihdy muutenkaan pitkiä aikoja saunassa, mutta lähes päivittäin käydään saunomassa.

Sinullakin taisi olla ultra ensi viikolla? Pystyykö sitä aikaistamaan jos olo ei anna myöden sinne asti odottaa? Tsemppiä joka tapauksessa :Heartred

edit: Piti vielä laittaa, että minulla tuhrutti sen viikon, kun kuukautisten olisi pitänyt olla, mutta vuoto loppui sittemmin. Toivon ettei ala enää uudelleen ja kaikki olisi hyvin, mutta sen näkee sitten viikon päästä ultrassa. Esikoista odottaessa ei tullut vuotoa missään vaiheessa raskautta, pl. lapsivesiepäily.

Joo soittelin ja kysyin asiasta niin tarvittaessa voidaan aikaistaa jos vuoto lisääntyy, nyt onneksi ei ole taas aamupäivän jälkeen tullut mitään :)

Hyvä suhde saunomiseen, ainoa joka auttaa tähän joka iltaiseen paleluun! Toisaalta en jaksa enää siellä olla kauaa ja löylyt sattuu rintoihin. Loikoilen hetken melkein joka ilta ja nostan jalat ylös.. Meillä saunotaan siis paljon ja ainavalmiskiuas.

Suositukset taitaa olla että omaa oloa kuunnellen, mm. verenpaineet kun voi heitellä raskaus aikan.

Saunonut olen itse ihan normaaliin tapaan kuten ennenkin :)

Tänään taas aamupäivästä kirkasta verta tullut, ennen puoltapäivää todella kovat kramppimaiset vatsakivut vasemmalla puolella, kesti noin 15 min ja loppu kuin seinään. Verta tulee vähän vessareissuilla pyyhkiessä. Soitin polille ja varhaisultra siirrettiin tämän viikon perjantaihin. Katsotaan mikä tilanne sillon, onko siellä ketään elossa vai onko väärässä paikassa vai mikä mahtaa olla Anxious Face With Sweat tänään oli aamusta ennen verenvuotoa pitkästä aikaa olo että on raskaana, kaikki ällötti ja oksentaakkin sai, tiedä sitten kuinka asiat on.

Mulla oli eilen eka neuvolakäynti ja tänään varasin nt-ultraan ajan. Jospa sinne asti päästäisiin..
Aika olisi viikkoa ennen jouluaattoa.
Jos tilanteeni olisi erilainen, niin olisi aika ihanaa kertoa aattona läheisille. Nyt läheiset tuskin iloitsevat mukanani, joten kerron vasta kun on pakko.
Toivottavasti joku teistä pääsee kertomaan ilouutisen aattona omalle perheelleenBeating Heart

Takaisin