Heinäkuisten höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Skadi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootteko ladannu puhelimeen raskauden seuranta-appeja? Onko suosituksia hyvistä? :)

Heippa kaikille! Testasin tänä aamuna elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin reilun neljän vuoden yrittämisen jälkeen ❤️ Takana yksi ICSI-hoito jonka tuoresiirrosta tämä pieni ihme tarttui mukaan. Olo on sanoinkuvaamaton ❤️ Onnellinen, toki pelko kulkee myös mukana mutta yritän pysyä rauhallisin mielin.

Oon kertonut mun äidille ja muutamalle ystävälle. Kaikilla on ollu tiedossa että hoidot on käynnissä niin ovat myötäeläneet tässä mukana.

Tänään on dpo 16, pp 12 ja rv 4+2!
Onnea <3 se on uskomaton tunne kun sen plussan vihdoin saa! Tarrasukkia ja liimaa mukaan ja toivotaan että kaikki menee hyvin :)

Onnittelut Viisi ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! :Heartred

Minulla nyt Preglife testissä, vaun kanssa joku kirjautumisongelma… o_O
En kyllä ihan sinut ole vielä tuon preglifenkään kanssa, mutta jollain on kyllä kiva seurata. :)

edit: nyt on myös raskaus+ ja vaun appi. Onpahan mitä pyöritellä! Tuo raskaus+ oli tosi mielenkiintoinen 3D mallinnuksineen!

Muokattu viimeksi:
Kiitos ❤️ Toivon että se pitää kovaa kiinni!

Mä latasin nyt molemmat noi vaun oman ja Preglife. Ne on kyllä tosi samanlaisia pitäskö tsekkaa toi raskaus+ kanssa

Mulla on kans toi preglife, mutta en oo vielä aktivoinu tätä raskautta, kun haluan eka nähdä ultrassa että millä viikoilla ollaan menossa :)
Toi Vaun sovellus on kans mut en oo sitäkään vielä aktivoinut.

Onnittelut Viisi ja toivotaan, että kaikki menee hyvin! :Heartred

Minulla nyt Preglife testissä, vaun kanssa joku kirjautumisongelma… o_O
En kyllä ihan sinut ole vielä tuon preglifenkään kanssa, mutta jollain on kyllä kiva seurata. :)

edit: nyt on myös raskaus+ ja vaun appi. Onpahan mitä pyöritellä! Tuo raskaus+ oli tosi mielenkiintoinen 3D mallinnuksineen!
Hei,

haluaisin kuulla lisää tuosta sovelluksen kirjautumisongelmasta, jotta saadaan korjattua. Laitan sinulle yksityisviestiä. :)

Terveisin Bella Swan, admin

Mie pääsin muuten vaun sovellukseen pari päivää sitten ihan hyvin kirjautumaan :)

Minä tykkään semmoisesta sovelluksesta kuin preggers, siinä on ihanasti kuvattu aina viikko viikolta minkä kokoinen vauva on hedelmillä tai siemenille jne. Lisäksi itellä käytössä preglife.

Minun on vähän hankala määrittää tätä oman raskauden kestoa niin minulla on eri lasketut ajat ja raskauden kestot noissa. Toinen menee neuvolan mukaan ja toinen kierron keston ja edellisten vuotojen mukaan. Neuvolan mukaan on nyt 4+1 ja oman laskun mukaan 3+5.

Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?

Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.

Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?

Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.

Keskenmenon pelko on aivan valtava, esikoisen aikana oli ihan samat tuntemukset ja niin näkyy olevan nytkin. Toki aina välillä tulee niitä pieniä hetkiä kun on onnellinen kunnes taas pelko voittaa. Täytyy ottaa asia puheeksi taas ekassa neuvolassa, viimeksi sieltä sai hyvin tukea ja pääsi neuvoloiden välillä sydänääniä kuuntelemaan. :)

Keskenmenon pelko on järjettömän suuri, 9/20 saatiin tieto keskeytyneestä keskenmenosta ja tämä raskaus saatiin tietoon päivälleen 14 kk myöhemmin. Ajatuksia paljo että tämäkään ei onnistu on, mutta pakko yrittää myös ajatella positiivisesti. Eli miulla on vähän kaikkea, tämä on ihanaa, jännää, pelottavaa ja kaikkea siltä väliltä..

Keskenmenon pelko on järjettömän suuri, 9/20 saatiin tieto keskeytyneestä keskenmenosta ja tämä raskaus saatiin tietoon päivälleen 14 kk myöhemmin. Ajatuksia paljo että tämäkään ei onnistu on, mutta pakko yrittää myös ajatella positiivisesti. Eli miulla on vähän kaikkea, tämä on ihanaa, jännää, pelottavaa ja kaikkea siltä väliltä..

Täällä samoja tunnelmia. Kkm tältä keväältä ja sitä ennen yli 2v yritystä takana esikoisen jälkeen. Jännän äärellä ja ensimmäiseen ultraan vielä reilu viikko aikaa. <3
Niin kauan odotettu ja toivottu, mutta samaan aikaan pelottaa ja jännittää lähes kaikki. Pitää toivoa parasta ja koittaa ottaa rauhassa. :)

Mulla on suurimman osan ajasta ollut yllättävän rauhallinen olo. Välillä tulee pelko persiiseen. Jo hoitojen aikana yritin opetella rauhallista mieltä ja luottamusta. Opettelu jatkuu edelleen Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla on suurimman osan ajasta ollut yllättävän rauhallinen olo. Välillä tulee pelko persiiseen. Jo hoitojen aikana yritin opetella rauhallista mieltä ja luottamusta. Opettelu jatkuu edelleen Beaming Face With Smiling Eyes
Nojoo, itsekkin hoitojen myötä yrittänyt opetella rauhallista mieltä ja positiivisuutta.. tässä just punnitsen testaanko viimeisen testini, eli digin, jo huomen aamulla vai su aamuna. Aiemmin tuli 1-2, jos nyt sais 2-3

Tälleen ensikertalaisena ja ehkä varsinki kun tätä on odottanut kauan nii tää tuntuu aivan super hyper ihmeelliseltä että mun sisällä kasvaa uusi elämä, mun pieni rakas Beating Heart Ei meinaa mahtua muuta ajatuksiin just nyt kun tämä. En kyllä osaa vielä sanoa tai ajatella että ”olen raskaana” Astonished Face-

Aika samoilla fiiliksillä mennään Sisiliskon kanssa. Jotenkin ajattelin että menisi pidempi aika että tärppää, mutta toisin kävi niin oon vähän kysymysmerkkinä että miten kaikki käytännön asiat järjestyy jos raskaus jatkuu.

Hei jee, heinäkuisissa alkaa olla vipinää!

Mulla on rauhallinen olo valtaosan ajasta, mutta välillä iskee jännitykset päälle. Esikoisesta kerrottiin lähipiirille tosi varhaisessa vaiheessa, mutta kuten joku aiemmin mainitsi, nyt ei tunnu hyvältä kertoa kovin laajalti ympäriinsä ennen kuin päästään kertomaan esikoiselle. Aika matelee sitä odotellessa, esikoinen on jo pidemmän aikaa haaveillut sisaruksesta. Beating Heart

Takaisin