Heinäkuisten höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Skadi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?

Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.

Mä olen tällä hetkellä todella ahdistunut asiasta. Samaan aikaan ajattelen että ihana asia, mutta järjetön paniikki ja ahdistus on iskenyt päälle. Tulen olemaan yksinhuoltaja ja isän kuvioissa oleminen on epäselvää. Pärjään varmasti arjessa yksin, mutta ihmisenä tarvitsen niin kovasti sit henkistä tukea joltain että ihan sattuu ajatella että olen niin yksin...

Mä olen tällä hetkellä todella ahdistunut asiasta. Samaan aikaan ajattelen että ihana asia, mutta järjetön paniikki ja ahdistus on iskenyt päälle. Tulen olemaan yksinhuoltaja ja isän kuvioissa oleminen on epäselvää. Pärjään varmasti arjessa yksin, mutta ihmisenä tarvitsen niin kovasti sit henkistä tukea joltain että ihan sattuu ajatella että olen niin yksin...

Onneks henkistä tukea on tarjolla vertaistukiryhmissä ja samassa tilanteessa oleviin tutustuu netin avulla myös livenä jos vain haluaa. Ja tietty väsymykseen ja pelkoihin saa ammattiapuakin, jo neuvolassa keskustelu voi helpottaa. Tsemppejä sulle ja kaikille Beating Heart

Oon tosi innoissani raskaudesta ja ehkä vähän rennommalla asenteella kuin esikoisen kanssa jolloin alussa kaikki aika meni tulkiten mahakipuja kohdun ulkopuolisiksi raskauksiksi yms. Silti tiedostan että tuun jännittämään ihan sikana tota keskiviikon varhaisultraa.

Alussa hyvin varma olo raskaudesta ja innostus siitä että vuoden yrittämisen jälkeen meille tulis vihdoin vauva. Nyt kuitenkin herännyt epäilykset että onko kaikki sittenkään kunnossa. Tämä raskaus on ollut niin oireetonta, että jos en olis testiä tehnyt en osaisi edes epäillä olevani raskaana.
Kahdesta aiemmasta raskaudesta ollaan vauvat saatu syliin, joten nyt jännittää ehkä eniten että voiko vieläkin käydä niin hyvä tuuri että saataisiin vauva syliin asti.
Varhaisultraan reilu 2 viikkoa aikaa, joka tuntuu nyt todella pitkältä.

Hei kertokaahan teidän fiiliksiä! Tuntuuko henkisesti vielä miltään? Onko päällimmäisenä onnellisuus, hämmennys vai keskenmenon pelko?

Itse olen aika hämmentynyt, äärimmäisen iloinen tietysti. Keskenmeno ei ainakaan vielä pelota, vaikka tietysti tiedän sen olevan ihan mahdollinen.

Innostus ja samalla jännitys, mitä kaikkea tämä tuokaan tullessa! Keskenmeno ei pelota, mutta se on realistinenen mahdollisuus, joten katsotaan rauhassa ensin vähän aikaa miten raskaus etenee.

Täällä alkoi tänään täysin yhtäkkiä verinen vuoto ja jonkin verran on kipujakin. Taisi juuri kolmas keskenmeno lähteä käyntiin. Broken Heart

Uutta sinänsä tämä, et lähtee itsestään vuotamaan. Aiemmat ovat pitäneet aina kaapia…

Tämä on niin hirveää. Toivon sydämestäni teille kaikille parempaa tuuria!

Täällä alkoi tänään täysin yhtäkkiä verinen vuoto ja jonkin verran on kipujakin. Taisi juuri kolmas keskenmeno lähteä käyntiin. Broken Heart

Uutta sinänsä tämä, et lähtee itsestään vuotamaan. Aiemmat ovat pitäneet aina kaapia…

Voi olen niin pahoillani Broken Heart onko vuoto runsasta vai voisiko vielä olla toivoa?

Eeikä Anxious Face With Sweat kovasti voimia jos näin tosiaan käyBroken Heart

Voi ei Anxious Face With Sweat Voimia Pallas, mutta toivottavasti olisi ollut harmitonta vuotoa… <3

Kiitos teille tsempeistä. Yö meni poltoissa ja vuoto on ollut runsasta. Jotain sisältöä on tullut kanssa. Käyn vuodon rauhoituttua sitten gynellä tsekkaamassa tilanteen, lähinnä siis varmistamassa että kaikki tyhjentyy. Eiköhän tämä tosiaan ollut tässä Broken Heart

Kiitos teille tsempeistä. Yö meni poltoissa ja vuoto on ollut runsasta. Jotain sisältöä on tullut kanssa. Käyn vuodon rauhoituttua sitten gynellä tsekkaamassa tilanteen, lähinnä siis varmistamassa että kaikki tyhjentyy. Eiköhän tämä tosiaan ollut tässä Broken Heart
Voi ei :( osanotot ja halaukset Broken Heart

Just luin jostain järjestöstä joka auttaa raskaana olevia naisia jotka tarvitsevat apua ja tukea. En muista oliko se Turun vai tampereen suunnalla, mut vois kuvitella että muuallakin voisi olla vastaavaa toimintaa. Jos haluat niin voin yrittää löytää sen yhteystiedot.

Voi muru ❤ tosi paljon voimia sinne

Olen pahoillani, kovasti voimia sinne! ❤️

Voi Pallas lämmin osanotto ja kovasti voimia ❤️

Takaisin